Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@05:52:59 GMT

ضریح جدید حرم علی‌بن مهزیار اهوازی رونمایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۳۹۱۹۵

ضریح جدید حرم علی‌بن مهزیار اهوازی رونمایی می‌شود

رئیس اداره‌ اوقاف و امور خیریه شهرستان اهواز گفت: همزمان با هفته دولت ضریح جدید حرم علی‌بن مهزیار اهوازی رونمایی می‌شود.

حجت‌الاسلام راشد پورحمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهار داشت: ضریح جدید حرم علی‌بن مهزیار اهوازی توسط هنرمندان کشور عزیزمان ساخته شد.

وی افزود: ضریح جدید حرم علی‌بن مهزیار اهوازی توسط هنرمندان ایرانی در اصفهان ساخته شد و پس از انجام مراحل ساخت به اهواز انتقال یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره‌ اوقاف و امور خیریه شهرستان اهواز در ادامه عنوان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شد ضریح جدید حرم علی‌بن مهزیار اهوازی به زودی نصب خواهد شد و در مراسم باشکوهی همزمان با هفته دولت رونمایی می‌شود.

وی در ادامه به برخی از ویژگی‌های ضریح جدید حرم علی‌بن مهزیار اهوازی اشاره کرد و ادامه داد: این ضریح نورانی توسط فرزند همان فردی که ضریح فعلی را ساخت با ظرافت و زیبایی خاصی ساخته شد.

پورحمیدی خاطرنشان کرد: برای ساخت ضریح جدید حرم علی‌بن مهزیار اهوازی از فلزات مختلف استفاده شده و مقداری طلا نیز برای ساخت آن به کار رفته است.

وی در ادامه به بیان برخی از برنامه‌های حرم علی‌بن مهزیار اهوازی پرداخت و بیان کرد: هر هفته صبح جمعه با حضور عاشقان و ارادتمندان ساحت مقدس حضرت صاحب‌الزمان(ع) دعای روح‌بخش ندبه در این مکان زمزمه می‌شود.

رئیس اداره‌ اوقاف و امور خیریه شهرستان اهواز در ادامه یادآور شد: همچنین هر هفته دعای ملکوتی کمیل با حضور زائران و مجاوران حرم علی‌بن مهزیار اهوازی توسط مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) قرائت می‌شود.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: همزمان با دهه کرامت خادمان حرم و بارگاه نورانی حضرت امام علی‌بن موسی‌الرضا(ع) به استان خوزستان سفر کرده بودند در این بقعه متبرکه حضور یافتند.

پورحمیدی اضافه کرد: در این برنامه معنوی خادمان حرم نورانی حضرت امام علی‌بن موسی‌الرضا(ع) به همراه خادمان حرم علی‌بن مهزیاری اهوازی این بقعه متبرکه را غبارروبی و عطرافشانی کردند.

انتهای پیام/

R41468/P1377/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۳۹۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از پیراهن اول لیورپول در فصل 25-2024 + عکس

لیورپول از پیراهن اول خودش برای فصل 25-2024 رونمایی کرد. 

طرفداری | باشگاه لیورپول با انتشار تصاویری، به شکل رسمی از پیراهن اول این تیم برای فصل 25-2024 رونمایی کرد. این پیراهن از طرح پیراهن اول قرمزها در سال 1984 الهام گرفته شده است، فصلی که آنها با شکست آاس رم در فینال، قهرمان جام باشگاه های اروپا شدند. 

پیراهن اول لیورپول در فصل 25-2024 پیراهن اول لیورپول در فصل 25-2024 پیراهن دروازه بانی لیورپول در فصل 25-2024

 

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • رونمایی از جبهه جدید مقاومت + فیلم
  • فیلم| رونمایی از ۴۰۰هزار سند خلیج فارس در آرشیو ملی هند
  • رونمایی از پیراهن اول لیورپول در فصل 25-2024 + عکس
  • رونمایی از کتاب در جستجوی آداب آبادانی در یزد
  • رونمایی از ترجمه کتاب جنبش علوی، هجرت رضوی به زبان پشتو
  • رونمایی از مدل موی جدید دیوید بکام + عکس
  • (عکس) مراسم رونمایی از کتب نقض حقوق بشر در کانادا و سوئد
  • بازدید مدیران صدای رسانه ملی از طرحهای عمرانی حرم رضوی
  • صلح و سازش در پرونده نزاع دو برادر اهوازی پس از سه سال
  • عکس/ رونمایی از شکلات بازی‌های المپیک پاریس