Web Analytics Made Easy - Statcounter

رفسنجان - مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان بیش از ۶۰ درصد ترکیب فصل جاری تیم فوتبال این باشگاه را بومی دانست و گفت: برای تکمیل ورزشگاه شهدای مس رفسنجان ۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود محمودی نیا چهارشنبه شب در نشست خبری با گرامیداشت شهید صارمی و تبریک روز خبرنگار، اظهار داشت: خبرنگاران و اصحاب رسانه نقش موثری در موج آفرینی مثبت در جامعه دارند و نقش خبرنگاران اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و موج آفرینی مثبت در جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خطاب به خبرنگاران افزود: اگر امروز باشگاه مس رفسنجان بزرگ است شما نیز در آن سهیم هستید و اگر در رده بزرگسالان به لیگ دسته اول رسیده، در فوتبال پایه ها در لیگ های برتر توپ می زند و فوتسال بانوان باشگاه در لیگ برتر بازی می کند شما خبرنگاران نیز در این موفقیت ها سهیم هستید.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان تصریح کرد: می توانیم باشگاه را حرفه ای تر کنیم و تیم را به لیگ برتر ببریم و تاثیرات مثبت آن را در شهر ببینیم و در یک جو مثبت به اهداف خود برسیم که در این خصوص نقش رسانه ها نیز در همراهی باشگاه موثر است.

محمودی نیا تصریح کرد:رفسنجان به این بلوغ رسیده که جایگاه خود را در ورزش ارتقاء دهد، این ارتقاء در بخش رسانه ای شهر نیز شکل یافته و امیدواریم با همراهی شما و انعکاس صحیح اخبار بتوانیم سفیر ورزشی خوبی برای شهرستان باشیم.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان در ادامه درباره میزان پیشرفت ساخت ورزشگاه شهدای مس، گفت: ورزشگاهی که در حال حاضر بازیهای صنعت مس رفسنجان در آن انجام می شود ورزشگاه شماره دو شهدای مس است که تقریباً تکمیل و مورد تایید فدراسیون است.

محمودی نیا ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی که انجام شده امسال در ورزشگاه شماره یک شهدای مس نزدیک به هشت میلیارد تومان و در سال ۹۷ و ۹۸ نیز هر سال ۱۰ میلیارد تومان هزینه می شود این بدین معناست که ورزشگاه برای تکمیل حدود ۳۰ میلیارد تومان اعتبار احتیاج دارد که ظرف سه سال برنامه ریزی شده که این ورزشگاه تکمیل و به بهره برداری برسد.

وی افزود: طبق برنامه ریزی تا فروردین سال ۹۷ چمن ورزشگاه شماره یک کاشته می شود و امیدواریم با صعود مس رفسنجان به لیگ برتر بازیهای ما در این ورزشگاه انجام شود.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان تصریح کرد: معتقدیم باید به ورزشکارانی که می توانند در میادین بین المللی افتخار بیافرینند کمک کنیم و البته با وجودی که بودجه باشگاه نیز محدود است اما به ورزشکاران ستاره و نخبه کمک و از آنها حمایت می کنیم.

محمودی نیا تصریح کرد: فلسفه کاری باشگاه مس رفسنجان فوتبال است که در رده های مختلف سنی ۱۰ تیم را شامل می شود که مورد حمایت باشگاه هستند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه قهرمانانی در رشته های کاراته و وزنه برداری داریم، باشگاه حمایتهایی از دو رشته داشته و از الان نیز جزو سیاست های باشگاه است ولی در بخش حمایتی از ورزشکاران قهرمان شهرستان در رقابتهای آسیایی و جهانی حمایت می کنیم.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان از فعالتر شدن کانون هواداران باشگاه نیز خبر داد و در خصوص تغییر لوگوی باشگاه توضیح داد: قبل از این، لوگوی باشگاه مس رفسنجان، مس کرمان و صنایع مس ایران بسیار به هم شبیه بود لذا تشخیص دادیم لوگوی باشگاه را تغییر دهیم به دلیل اینکه اهدافی را در آینده مدنظر داریم چرا که لوگو یا برند باشگاه برای اهداف اقتصادی آن می تواند تعریف شود.

محمودی نیا در پاسخ به خبرنگاری در خصوص بدهی های باشگاه نیز گفت: بخشی مربوط به بدهی های سالیان قبل باشگاه مس است و بخشی بدهی فصل قبل است که در خصوص بدهی های فصل قبل قول داده اند که تا شهریور ماه آن بدهی را تعیین تکلیف کنند تا بتوانیم از این به بعد بودجه باشگاه را مدیریت کنیم.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان از قرعه‌کشی فدراسیون فوتبال برای بازی‌های جام حذفی خبر داد و اعلام کرد: نخستین بازی تیم صنعت مس رفسنجان با نساجی مازندران در شهر قائم‌شهر است که ۲۹ یا ۳۰ مردادماه جاری برگزار می‌شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۳۹۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند

صابر علیدادی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در نشست بررسی طرح‌های حوزه آبفا اندیمشک در محل فرمانداری این شهرستان گفت: طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک از جمله طرح‌های مهم آبرسانی در این شهرستان است که با بهره برداری از این طرح، فشار آب در مناطق مختلف شهر اندیمشک پایدار و نیاز آبی شهروندان به میزان قابل توجهی رفع می‌شود.

او با بیان اینکه احداث ۱۱ حلقه چاه جدید آب در این شهرستان در دستور کار قرار گرفته است، افزود: ۲ حلقه چاه تاکنون احداث و تجهیز شده است و به زودی این طرح‌ها به بهره برداری می‌رسند.

آقای علیدادی با اشاره به نقش آفرینی قرارگاه سازندگی امام حسن مجتبی (ع) در آبرسانی به مناطق روستایی اندیمشک ادامه داد: آبرسانی به مناطق روستایی این شهرستان از مجتمع آبرسانی امیرسیف تا مهرزیل (تاف آب) در حال انجام است که با اجرای این خط، آب تمام روستا‌های مسیر از مازو تا روستای کوثر و مگسان از محل تامین آب از چاه‌های سرنمک و درکول تامین می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با بیان اینکه طرح‌های متعددی برای پایدارسازی آب در اندیمشک در حال اجرا و تکمیل است، یادآور شد: احداث مخازن ۳ هزار مترکعبی امیرسیف، ۲ هزار مترمکعبی شهر حسینیه، مخزن روستای بالا رود شمالی و همچنین طرح آبرسانی به شهر حسینیه از محل تاسیسات آبرسانی دوکوهه و خط انتقال از روستای بالارود شمالی به شهر حسینیه از جمله طرح‌هایی هستند که درصورت تکمیل، نیاز آبی این شهرستان را به میزان قابل توجهی رفع می‌کنند.

این مقام مسئول تاکید کرد: طرح بزرگ مخزن آب شهر آزادی به سرعت در حال تکمیل است و پیش بینی می‌شود تا پایان خرداد امسال به بهره برداری برسد همچنین طرح آبرسانی و اصلاح شبکه توزیع آب در شهر چم گلک نیز در مراحل نهایی تکمیل است.

او ادامه داد: عملیات اجرایی احداث خط انتقال از مجتمع آبرسانی اندیمشک به کوی لور به طول پنج کیلومتر با اعتبار ۷۰۰ میلیارد ریال آغاز شده است و این طرح شاخص نیز به زودی در مسیر تکمیل و بهره برداری قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان، طرح بزرگ فاضلاب اندیمشک را یکی از طرح‌های مهم و اولویت دار دانست و گفت: تکمیل ایستگاه پمپاژ کوی شهدا، احداث تصفیه خانه فاضلاب و تکمیل شبکه دفع فاضلاب از جمله مهم‌ترین طرح‌های توسعه شبکه فاضلاب در اندیمشک است که امیدواریم با جذب اعتبار مورد نیاز، گامی مهم و بزرگ در این زمینه برداشته شود.

او با اشاره به پیشرفت اجرای طرح آبرسانی و فاضلاب مسکن ملی در شهر اندیمشک افزود: تکمیل و بهره برداری و رفع مشکل آب و فاضلاب طرح مسکن ملی در اندیمشک یک اولویت مهم است که بهره برداری از این طرح در کمترین زمان ممکن به عنوان اولویت در حال پیگیری است.

علیدادی اضافه کرد: دولت سیزدهم به استان خوزستان و تقویت خدمات آب و فاضلاب در شهر‌های مختلف استان توجه ویژه دارد و اعتبارات مالی خوبی برای بهره برداری از این طرح‌ها اختصاص داده است تا پس از سال‌ها نیاز‌های این بخش برطرف شود.

طرح جامع آبرسانی به شهرستان اندیمشک با هدف تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی اهالی شهر‌های اندیمشک، حسینیه، بیدروبه، آزادی و چم گلک و ۲۰۰ روستا‌های تابعه شهرستان از طریق تلفیق آب زیرزمینی و آب سطحی رودخانه دز توسط سازمان آب و برق خوزستان برای افق سال ۱۴۲۵ طراحی و در حال اجرا است.

براساس آخرین سرشماری عمومی نفوس و مسکن کشور که در سال ۱۳۹۵ انجام شد شهرستان اندیمشک جمعیتی بالغ بر ۱۷۸ هزار نفر دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • تغییر در میزبانی استان کرمان از شهدای گمنام
  • بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود
  • کرمان نه، فینال حذفی در نزدیکی این شهر است!
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • شهر یزد به اعتبارات ملی نیاز دارد/ پروژه‌های نیمه‌تمام دفع آب‌های سطحی تکمیل می‌شود
  • نیاز ۲۰ میلیاردی برای تکمیل شبکه آبیاری «حوضیان»
  • توضیحات مدیرعامل فجر درباره بازی جنجالی
  • مبلغ مسئولان کرمانشاه برای تکمیل مناطق زلزله‌زده دقیق نیست