Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-05@12:49:36 GMT

انتقال پیکر پاک شهید محمد تاج‌بخش به خوزستان

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۳۹۵۰۵

انتقال پیکر پاک شهید محمد تاج‌بخش به خوزستان

به گزارش ایسکانیوز، آئین استقبال از پیکر پاک شهید محمد تاج‌بخش نخستین شهید مدافع حرم گتوند با حضور اقشار مختلف مردم در فرودگاه بین‌المللی اهواز برگزار شد.

در این برنامه جمع زیادی از مردم شهرهای مختلف خوزستان به ویژه شهر گتوند و روستاهای این شهرستان حضور داشتند و پیکر پاک شهید محمد تاج‌بخش ر ا در برگرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمعی از خانواده معظم شهدای مدافع حرم به ویژه دوستان شهید حمیدرضا فاطمی‌اطهر در آئین استقبال از پیکر مطهر شهید محمد تاج‌بخش حضور داشتند.

خانواده شهید الله‌رحم آقایی از شهدای گتوند، خانواده شهید حسین توکل از شهدای اهواز و خانواده شهیدان سید محمدعلی و سید یعقوب موسوی از شهدای هفتگل نیز در این برنامه معنوی حضور داشتند و به شهید محمد تاج‌بخش ادای احترام کردند.

در این برنامه مرتضی توکل یکی از مداحان اهل بیت(ع) اهواز به نوحه‌خوانی پرداخت و سپس حاضران با دای لبیک یا زینب(س) از پیکر شهید مدافع حرم محمد تاج‌بخش استقبال کردند.

پس از برگزاری آئین استقبال، پیکر پاک شهید محمد تاج‌بخش با بدرقه مردم اهواز و کوت عبدالله و جمعی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران راهی زادگاهش شهر گتوند و دیار سردار شهید سرهنگ مقامی شد تا در آنجا تشییع شود.

در همین ارتباط، احمدرضا احمدی، رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران گتوند گفت: شهید محمد تاج‌بخش نخستین شهید مدافع حرم گتوند است که در منطقه صدالوعر استان تدمر سوریه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

وی افزود: این شهید 28 ساله، مسئول عملیات تیپ حیدریون بود که در مواجه با گروه‌های تکفیری به شهادت رسید و پیکرش به خاک پاک وطن بازگشت.

901

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۳۹۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری پیکر شهید رنجنوش، هم اکنون در همدان

 از ساعت ۱۰ امروز و در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)، پیکر شهید محمد رنجنوش، از پیاده راه میدان امام خمینی (ره) تشییع و پس از پیمودن مسیر خیابان شهدا، در گلزار شهدای همدان آرام خواهد گرفت.

حاج محمد رنجنوش، شهید تازه شناسایی شده، متولد یکم فروردین ۱۳۴۰ در روستای قوره جینه کبودراهنگ است.

والدین این شهید گرانقدر به دیار باقی شتافتند و همسر بزرگوار شهید دو فرزند پسر شهید رنجنوش را پرورش دادند.

حاج محمد رنجوش از شهدای جاویدالاثر تیپ ۳۲ انصارالحسین همدان، ۱۲ اسفند ۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی کربلای ۵ شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • مراسم باشکوه تشییع پیکر شهید«محمد شفیع فیضی زاده» در ایلام
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • تشییع پیکر مطهر شهید «حاج محمد رنجنوش»
  • تشییع پیکر شهید مطهر حاج محمد رنجنوش
  • تشییع پیکر شهید محمد رنجنوش در همدان
  • تشییع و خاکسپاری شهدای تازه شناسایی شده در خوزستان
  • تشییع پیکر دو شهید خوزستانی شناسایی‌شده پس از ۴۰ سال
  • تشییع و خاکسپاری پیکر شهید رنجنوش، هم اکنون در همدان
  • عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز
  • روایت شهید فاطمیون + فیلم