Web Analytics Made Easy - Statcounter

جاده ترانزیتی بندر جاسک – قلعه گنج -رودبارجنوب-ریگان یکی از پروژه های عظیم در جنوب شرق کشور است که در دولت دهم کلنگ آن به زمین خورد و در سالهای نخست با پیشرفت بسیار خوبی روبه رو بود ولی اکنون با مشاهد روند پیشرفت پروژه و علیرغم گذشت این زمان طولانی، هنوز کار تکمیل آن انجام نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبار ما، جاده ترانزیتی بندر جاسک – قلعه گنج -رودبارجنوب-ریگان در دولت دهم به زمین خوردکه در سالهای نخست با پیشرفت بسیار خوبی روبه رو بود ولی اکنون با مشاهد روند پیشرفت پروژه و علیرغم گذشت این زمان طولانی، هنوز کار تکمیل آن انجام نشده و هیچگونه پیشرفتی در تکمیل این پروژه دیده نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شاهراه بین المللی یک پروژه بی نظیری در تاریخ شهرستان های محروم جنوب کرمان است که نقش بسیار تاثیرگذار در توسعه اقتصادی این منطقه خواهد داشت به طوری که با احداث این محور دسترسی به آبهای نیلگون خلیج فارس و دریای عمان، به سهولت بیشتری صورت گرفته و با احداث آن تحول شگرفی در زمینه ی اقتصادی منطقه ایجاد خواهد شد.

پروژه ناتمام شاهراه بین المللی بندر جاسک – قلعه گنج -رودبارجنوب-ریگان پروژه ای ماندگار که برای تکمیل شدن نیازمند توجه جدی مسئولان است.

عطاالله ناوکی فرماندار رودبارجنوب در خصوص راکد ماندن این شاهراه بین المللی به خبرنگار ما گفت: جاده ترانزیتی بندر جاسک – قلعه گنج -رودبارجنوب-ریگان یک پروژه عظیم است که نیازمند اعتبارات ملی است.

وی ادامه داد: ۳پل در مسیر این شاهراه قرار دارند که خیلی بزرگ و هزینه بردار هستند ساخت دو تا از آنها سال گذشته به پایان رسید و یکی دیگر در حال ساخت است.

ناوکی با بیان اینکه کوهی سد راه این جاده ترانزیتی است و باید بریده شود،اظهار کرد: سال گذشته هیچ اعتباری برای این پروژه در نظر گرفته نشد ولی امسال فرمانداری رودبار جنوب اعتباری بالغ بر ۱میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان را برای آسفالت این پروژه در نظر گرفته است که امیدواریم طی دوسال آینده آسفالت آن به پایان برسد.

گفتنی است که جاده بین المللی بندر جاسک – قلعه گنج -رودبارجنوب-ریگان با چنین کارکردهای بی نظیری در بعد استانی و کشوری که دارد،در صورت تکمیل فرصت هایی استثنایی زیادی را در عرصه های اقتصادی و جذب گردشگر و … می تواند در منطقه جنوبشرق کشور داشته باشد که با بهره برداری از آن نقش ویژه ای را برای پیشرفت همه شهرستانهای که در مسیر این جاده قرار دارند بازی خواهد کرد.

مزیت های بی شمار شاهراه بین المللی بندر جاسک – قلعه گنج -رودبارجنوب-ریگان به قدری ممتاز و مهم است که نمی توان به راحتی از عدم تکمیل وبهربرداری آن چشم پوشید و آن را به حال خود رها کرد که می طلبد مسئولین مربوطه برای تکمیل و بهربرداری از این پروژه بسیار مهم اقدام کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۳۹۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید

آفتاب‌‌نیوز :

در چارچوب هفته سی‌وچهارم سری‌آ ایتالیا، تیم‌های یوونتوس و میلان از ساعت ۱۹:۳۰ امشب به مصاف هم رفتند.

یووه و میلان در حالی با هم روبرو شدند که با قرار گرفتن در رده سوم و دوم جدول، رقابت نزدیکی برای نایب قهرمانی دارند اینتر هفته گذشته قهرمانی‌اش را قطعی کرد تا امید‌های دو مدعی دیگر یعنی یوونتوس و میلان برای رسیدن به جام از بین برود.

با وجود انتظاری که می‌رفت دربی ایتالیا در پایان ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم گلی نداشت و توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا یوونتوس و میلان در بازی بزرگ هفته سی‌وچهارم با تساوی بدون گل به کارشان پایان بدهند.

با این تساوی، آث‌میلان با ۷۰ امتیاز و یوونتوس با ۶۵ امتیاز جایگاهشان را در رده دوم و سوم جدول حفظ کردند.

در دیگر بازی امشب سری‌آ، از ساعت ۲۲:۳۰، لاتزیو میزبان ورونا است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • استقرار شناور یدک‌کش بُرنا در حوضچه بندر جاسک
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • تحمیل خسارت ۲۰۰ میلیارد تومانی به شهرداری گرگان / زمان تکمیل شهربازی مبهم است
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • هیچ مورد فوتی ناشی از مالاریا به ثبت نرسید
  • الحاق یک فروند شناور آتشخوار به ناوگان بندرجاسک
  • بازدیدشهردار تبریز از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات