Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - موبايل بسيار مورد انتظار «نوکيا 8» قرار است روز 16 آگوست (26 شهريورماه) به صورت رسمي رونمايي شود اما تا به اين لحظه، اطلاعاتي فراواني از آن در فضاي مجازي منتشر شده؛ البته به جز قيمت و تاريخ عرضه دستگاه به بازار.
همانطور که احتمالاً از پيش مي دانيد، نوکيا 8 قرار است به دوربين دوگانه 13 مگاپيکسلي مجهز باشد که در همکاري با Zeiss توسعه يافته و نمايشگر 5.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

3 اينچي دستگاه هم رزولوشن 1440x2560 را به نمايش مي کشد.
در حال حاضر، مشتريان بالقوه نوکيا 8 هنوز نمي دانند که در صورت خريد موبايل، قادر به ثبت تصاويري سلفي با کيفيتي خواهند بود يا خير. اما به نظر مي رسد که پرچمدار HMD Global به دوربيني 13 مگاپيکسلي در جلو نيز مجهز شده که قادر به ضبط ويديوهاي 4K نيز هست و احتمالاً تمام نگراني ها درباره دوربين سلفي را از بين مي برد.
دوربين اصلي و دوگانه نوکيا 8، قرار است به دو سنسور RGB و مونوکروماتيک مجهز باشد و از ديگر مشخصات دستگاه مي توان به چيپست قدرتمند اسنپدراگون 835، چهار گيگابايت حافظه رم و 64 گيگابايت حافظه داخلي قابل ارتقا اشاره کرد. گرچه بعيد مي رسد نوکيا 8 به همراه اندرويد O عرضه شود، اما اين اسمارت فون اخيراً در حالي که جديدترين ورژن سيستم عامل گوگل را به اجرا در مي آورد رويت شد که نشان مي دهد HMD در حال تست اندرويد 8 است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۳۹۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق حرفه‌ای موبایل در بجنورد دستگیر شد

سرهنگ محمد گلمحمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی گشت زنی‌های هدفمند مأموران یگان امداد سارقی که به وسیله موتورسیکلت اقدام به سرقت موبایل شهروندان می‌کرد، شناسایی و دستگیر شد.

وی در ادامه افزود: پس از هماهنگی قضائی و بازرسی از منزل این شخص تعدادی گوشی و همچنین تعداد بیست‌ویک دستگاه مادر بورد اصلی گوشی و کارت گرافیک لپتاب کشف و ضبط شد

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه اقدام مجرمانه در سطح شهر بلافاصله موضوع را از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

کد خبر 6098539

دیگر خبرها

  • بلوار شهدای غواص تبریز به دوربین ثبت سرعت مجهز می‌شود
  • لپ‌تاپ Infinix GT Book چه مشخصاتی دارد؟
  • ناسا با دوربین ۳۶ پیکسلی به اکتشاف فضا می‌رود
  • سارق حرفه‌ای موبایل در بجنورد دستگیر شد
  • تلقین، خاطرات را تغییر می‌دهد!/ اثر تصویرسازی ذهنی بر حافظه
  • تبلیغ گوشی موبایل در امریکا توسط دختران با حجاب | تصویر
  • گوشی Moto G85 5G به زودی عرضه می‌شود
  • شیائومی پوکو F۵ + مشخصات، دوربین، قیمت و بررسی گوشی Xiaomi Poco F۵
  • فیلتر کوچکی که دوربین موبایل را گران می‌کند
  • مجسمه‌ها هم سلفی می‌گیرند؛ متفاوت و فناورانه! (+تصاویر)