Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@16:14:55 GMT

مالک پیراهن شماره ۱۰ یوونتوس مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۴۰۱۶۵

مالک پیراهن شماره ۱۰ یوونتوس مشخص شد

شماره نمادین بانوی پیر که فصل گذشته در اختیار هیچ بازیکنی قرار نداشت، مالک جدیدی پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آلساندرو دل‌پیرو، کاپیتان و مهاجم سابق تیم فوتبال یوونتوس که در دوران بازیگری‌اش در این تیم پیراهن شماره 10 را به تن می‌کرد، این پیراهن را به پائولو دیبالا، مهاجم آرژانتینی راه‌راه‌پوشان تورین تقدیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه یوونتوس عصر دیروز اعلام کرده بود که پیراهن شماره 10 این تیم که تا دو سال پیش در اختیار پل پوگبا بود، به دیبالا خواهد رسید و حالا این اتفاق رخ داده است.

دل‌پیرو با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش در توئیتر خطاب به دیبالا نوشته است: موفق باشی پائولو دیبالا. مانند یک یوونتوسی واقعی از این پیراهن لذت ببرد و ما را هم به وجد بیاور!

دیبالا هم در پاسخ به پیام اسطوره بیانکونری نوشت: از تو واقعاً ممنونم. پوشیدن پیراهنت افتخاری بزرگ است. اگر یک دوئل برای زدن ضربات ایستگاهی میان شماره 10‌های برگزار شود، همه چیز عالی‌تر هم خواهد بود.

دل‌پیرو و دیبالا از مدت‌ها پیش اعلام کرده‌اند که دوست دارند برای زدن ضربات ایستگاهی با یکدیگر رقابت کنند و جان لوئیجی بوفون، سنگربان یوونتوس هم با ایستادن درون دروازه، قاضی دوئل آنها باشد.

دیبالا سال 2015 از پالرمو به یوونتوس پیوست و از آن زمان تا کنون پیراهن شماره 21 را به تن می‌کرد. به دنبال انتشار اخباری مبنی بر احتمال دست به کار شدن بارسلونا برای خرید این بازیکن آرژانتینی، یوونتوس پیراهن شماره 10 را به او تقدیم کرد تا اهمیت این بازیکن ملی‌پوش را به بانوی پیر ثابت کند.

پیش از دیبالا، بازیکنان مانند عمر سیووری، میشل پلاتینی، روبرتو باجو، آلساندرو دل‌پیرو، کارلوس توس و پل پوگبا پیراهن شماره 10 یوونتوس را به تن کرده‌اند اما فصل گذشته با رفتن پوگبا به منچستریونایتد، این پیراهن بر قامت هیچ یک از بازیکنان یوونتوس ننشست.

انتهای پیام/

R1015163/P1351/S3,28/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۴۰۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت یک‌هفته‌ای استاندار برای ایجاد کارگروه ویژه اشتغال در لرستان

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرو تأکید رئیس‌جمهور در نشست هیئت دولت و استانداران مبنی بر پیگیری ویژه موضوع بیکاری در استان‌های دارای بیش‌ترین آمار، «ابوطالب شفقت» استاندار لرستان با صدور این دستور خطاب به مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، خواستار تشکیل این کارگروه ویژه در هفته جاری شد.

در این راستا رئیس‌جمهور با تأکید بر بانک‌های عامل خواستار تسریع در پرداخت تسهیلات برای حمایت واحدهای تولیدی و مشاغل خرد در استان‌های دارای بیش‌ترین آمار بیکاری از جمله لرستان شد.

استاندار لرستان نیز پیرو این دستور، با تشکیل این کارگروه به‌صورت ویژه موضوع اشتغال استان را پیگیری خواهد کرد.

کد خبر 6098067

دیگر خبرها

  • خاطره خاص بلینگام: این زیدان که می‌گی کی هست!‏
  • جود بلینگام: پدرم همیشه پیراهن رئال مادرید با نام و شماره زیدان را در خانه بر تن می‌کرد
  • مهلت یک‌هفته‌ای استاندار برای ایجاد کارگروه ویژه اشتغال در لرستان
  • مدیرعامل فصل آینده پرسپولیس مشخص شد
  • نگرانی رم: شاید دیبالا به بازی لورکوزن نرسد
  • دروسی: مقابل یووه خوب بازی کردیم/ مصدومیت دیبالا جدی نیست
  • مدیرعامل فصل بعد پرسپولیس مشخص شد | تصمیم مهم در جلسه ۳ نفره
  • مدیرعامل فصل آتی پرسپوليس مشخص شد
  • تمجید ویژه الساندرو دل پیرو از نیکلاس فولکروگ، مهاجم دورتموند / زیرنویس فارسی
  • الساندرو دل پیرو و شوخی با لهجه جیمی کرگر / زیرنویس فارسی