Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور استاندار از مدیران دستگاههای اجرایی فعال در حوزه صادرات محصولات غیر نفتی قدردانی شد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز لرستان، با حضور استاندار صبح امروز از مدیران 17 دستگاه اجرایی فعال در بخش صادرات محصولات غیر نفتی قدر دانی شد.
در کارگروه صادرات محصولات عیر نفتی لرستان از مدیران شرکت توزیع برق و آب منطقه ای ، تامین اجتماعی، تعزیرات حکومتی، فرودگاه ، موسسه استاندارد، صنعت، معدن و تجارت ، فرهنگ و ارشاد اسلامی ، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، انتقال خون، بانکهای ملی و توسعه صادرات، آموزش و پرورش، دانشگاه لرستان ، ثبت اسناد و املاک ، پزشکی قانونی و گمرک قدر دانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هوشنگ بازوند از اتاق بازرگانی، فعالان بخش خصوصی، بازرگانان وتجار استان خواست از ظرفیتهای بازار کشور قطر برای توسعه صادرات محصولات غیر نفتی استفاده کنند.
استاندار همچنین گفت: مشگل ساختمان جدید گمرک با همکاری نیروی انتظامی حل خواهد شد.
پارسال 234 میلیون دلار محصولات غیر نفتی از گمرک لرستان به خارج از کشور صادر شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۴۰۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، این جلسه با حضور معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، مدیران امور آب و فاضلاب های تکاب و سلماس و مدیران دفاتر معاونت آب به منظور رسیدگی به مشکلات و بررسی و راهبری پروژه برگزار و در آن موارد بخش های اجرایی و بهره برداری  مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

در این جلسه همچنین موارد مهم در خصوص گذر ایمن از تابستان 1403مطرح و ضمن اتخاذ تصمصیمات لازم، مقرر شد با عنایت به اعتبارات تخصیصی، پروژه ها با تسریع لازم پیشرفت داشته و اهداف تعیین شده تحقق یابند.

دیگر خبرها

  • توسعه صادرات گیاهان دارویی با تکمیل زنجیره ارزش
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • کمبود اعتبار ۲۵۰میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان
  • تاکید استاندار اصفهان بر هم‌افزایی مدیران‌ اجرایی
  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس
  • روند روبه رشد صادرات خراسان شمالی
  • تقویت ارتباط مدیران با مردم
  • لزوم اتحاد بین دستگاه‌های اجرایی برای تحقق توسعه لرستان
  • رویکرد ما در لرستان اتحاد خدمت‌رسانی حول محور برنامه است
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد