Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- شنیده می‌شود که باشگاه تراکتورسازی مثل فصل قبل بدون کوچک‌ترین همکاری بین مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره اداره می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، آتش اختلافات اعضای هیئت مدیره تراکتورسازی با مدیرعامل این باشگاه بعد از بازی هفته سوم این تیم مقابل استقلال ممکن است شعله‌ور شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیئت مدیره این باشگاه پس از چندین ماه بلاتکلیفی و تعطیلی در تاریخ ۲۶ تیر در تهران تشکیل جلسه داد و این نشست با مشاجره‌های لفظی به وجود آمده با تصمیم مصطفی آجورلو برای ترک جلسه بی نتیجه ماند.

البته در پایان این جلسه، اعضا مصوبه‌ای امضا کردند و مدیرعامل را ملزم کردند شفافیت‌های مالی درباره درآمد‌ها و مخارج مربوط به قرارداد‌های اسپانسرینگ و تجاری، گزارش حسابرسی باشگاه و اظهارنامه مالیاتی را تنظیم کند و به هیات مدیره ارائه دهد.

این صورت جلسه همان زمان در شرایطی تصویب و به آجورلو ابلاغ شد که طبق اعلام منابع آگاه نه تنها هنوز مفاد آن توسط مدیرعامل اجرایی نشده بله آجورلو توضیحی درباره سوال‌های اعضای هیئت مدیره پیرامون مسائل مالی باشگاه به آنها ارائه نداده است.

از طرفی شنیده می‌شود که باشگاه تراکتورسازی مثل فصل قبل بدون کوچک‌ترین همکاری بین مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره اداره می‌شود و اخیرا هم قرارداد اسپانسرینگ آذرتل که توسط آجورلو به امضا رسیده و روی پیراهن تیم هم حک شده، بدون مصوبه و اجازه قانونی هیئت مدیره انجام شده است و اعضا به شدت از روش اداره باشگاه و بی توجهی به جایگاه هیئت مدیره توسط مدیرعامل اعتراض دارند.

هم‌چنین طبق شنیده‌ها برخی از اعضای هیئت مدره تراکتورسازی عملا به ورود سردار باران چمشه به هیئت مدیره ایراد‌های قانونی گرفته و معتقد هستند عضویت او هیئت مدیره غیر قانونی صورت گرفته و درباره این ابهام به وجود آمده هم هنوز تصمیم نهایی اتخاذ نشده است.

به این ترتیب به نظر می‌رسد بازی حساس این تیم پرطرفدار مقابل استقلال در هفته سوم لیگ برتر بعد از قبول دو شکست در دو هفته ابتدایی لیگ، باعث شده اعضای هیئت مدیره فعلا تصمیم بگیرند تا پایان این مسابقه سکوت اختیار کنند.

با این وجود به نظر می‌رسد که هفته آینده با شکسته شدن احتمالی سکوت اعضای هیئت مدیره، تراکتورسازی آبستن اتفاقات عجیب و غریب باشد که احتمالا با جنجال‌های زیادی هم همراه خواهد شد. جنجال‌هایی که ممکن است با بزرگ‌تر شدن بحران به تغییرات مدیرتی در این باشگاه ختم شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۴۱۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ بانک رئیس هیئت مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند

نحوه انتخاب رئیس هیئت‌مدیره پرسپولیس مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، با واگذاری باشگاه پرسپولیس به کنسرسیومی متشکل از شش بانک، به‌زودی (احتمالاً در پایان لیگ برتر) تغییراتی در هیئت‌مدیره این باشگاه صورت خواهد گرفت.

با هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است رئیس جدید هیئت‌مدیره پرسپولیس را بانک‌های تجارت و ملت انتخاب و معرفی کنند و حتی صورت‌جلسه‌ای هم در این خصوص به امضای دو طرف رسیده است.

بانک‌های ملت و تجارت هر کدام ۲۰ درصد از سهام پرسپولیس را در اختیار گرفته‌اند و به همین دلیل چنین تصمیمی گرفته شده است.

کد خبر 751017

دیگر خبرها

  • ۲ بانک رئیس هیئت مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • هلدینگ خلیج فارس اسیر فضای مجازی نمی‌شود
  • شما مدیرعامل استقلال نخواهی شد! | تصمیم مالک جدید برای آبی ها در پایان فصل
  • مدیرعامل آینده باشگاه استقلال مشخص شد؟
  • مدیرعامل آینده استقلال مشخص شد
  • پاسخ به مهم‌ترین پرسش هواداران استقلال؛ مدیرعامل آینده آبی‌ها کیست؟
  • مدیرعامل پرخرج اما قهرمان در راه استقلال؟ | چه کسی جایگزین خطیر می‌شود؟
  • مدیرعامل آینده آبی‌ها کیست؟
  • مدیرعامل آینده آبی‌ها مشخص شد؟
  • مدیرعامل آینده آبی‌ها مشخص شد