Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-01@14:58:49 GMT

کشف ۱۰۷ قبضه سلاح سرد و گرم در بابلسر

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۴۱۵۷۸

کشف ۱۰۷ قبضه سلاح سرد و گرم در بابلسر

اجتماع>اجتماعی - همشهری آنلاین:
فرمانده انتظامی مازندران از کشف ۱۰۷ قبضه سلاح سرد و گرم در طرح ظفر ۸ بابلسر خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار سیدمحمود میرفیضی در حاشیه برگزاری نمایشگاه کشف کالای قاچاق و اموال مسروقه در طرح ظفر 8 در بابلسر اظهار کرد: در سلسله طرح‌های ظفر هشتمین مرحله این طرح در بابلسر اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه طرح ظفر با ظرفیت استانی و همکاری شهرستان‌های هدف اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: این طرح برای پاسخگویی به مطالبات مردم و مسئولان در قالب طرح جمع‌آوری معتادان، پاکسازی مناطق آلوده، ساماندهی طرح ترافیک، امنیت اخلاقی و اجتماعی و برخورد با اراذل و اوباش اجرا می‌شود.

فرماندهی نیروی انتظامی مازندران تصریح کرد: در طرح ظفر 8 در بابلسر تعداد 56 نفر دستگیر شدند و 14 کیلوگرم مواد مخدر و نزدیک به 107 قبضه سلاح گرم و سرد کشف شد.

میرفیضی افزود: ارزشی ریالی اموال مسروقه و قاچاق هفت میلیارد و 300 میلون ریال است و همچنین 418 دستگاه موتور سیکلت و خودرو توقیف شد.

وی یادآور شد: 53 واحد صنفی در این طرح پلمپ شد و 67 واحد مورد تذکر پلمپ قرار گرفتند که تمامی این موارد مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

فرماندهی نیروی انتظامی مازندران در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا در خصوص وضعیت استمرار طرح ظفر و چگونگی استقبال مردم از این طرح گفت: اجرای این طرح در چند مرحله انجام می‌شود که مراجعه و مطالبه مسئولان و مردم در نخستین مرحله آن است.

میرفیضی افزود: اجرای طرح و ارزیابی در مراحل بعدی قرار دارد که با نظرخواهی از مردم بسیار رضایت بخش بوده است.

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۴۱۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاف سوارکاران مازندران در سواحل بابلسر

در مسابقات سوارکاری استقامت قهرمانی مازندران، گرامیداشت دومین کنگره ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان و شهید مدافع امنیت محسن حسین‌نیا، ۲۵ سوارکار از شهر‌های بابل، قائمشهر، فریدونکنار و بابلسر باهم رقابت کردند.

شرکت کنندگان در مسافت‌های ۴۰، ۶۰ و ۸۰ کیلومتر به مصاف هم رفتند که ۱۵ نفر در پایان رقابت‌ها گواهی پیمودن مسیر دریافت کردند.

در ماده ۴۰ کیلومتر، مسلم یوسف نژاد، بهمن اپیکان، مهدی خوشحالی، هانیه مختاری، آریا فیروزیان، صدف مختاری، فاطمه جانمحمدی، مریم ابراهیمی و رامین تقوایی و در ماده ۶۰ کیلومتر امیر داستان پور، صادق باقرنژاد، محمدعلی باید، حمید عهدی نژاد، تینا وهابی و فاطمه زارع، نفراتی بودند که موفق به دریافت گواهی پیمودن مسیر شدند.

آئین اهدای گواهی نفرات برتر با حضور لاغری معاون فرماندار بابلسر، آری مسئول بازرسی اداره کل و جوانان مازندران، احمدپور نایب رئیس شورای شهر بابلسر سیدبشیر جعفری رئیس هیات سوارکاری استان و  ملک تبار رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر برگزار شد و از خانواده معظم شهید مدافع وطن سید محسن حسین‌نیا نیز تقدیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ورامین مرکز استان تهران شرقی می‌شود
  • مصاف سوارکاران مازندران در سواحل بابلسر
  • ببینید | تصاویری از بازداشت اراذل و اوباش قمه به دست در بابلسر
  • پژوهش بدون اجرا هیچ فایده‌ای به حال ‌مردم ندارد
  • دور برگشت لیگ یک گلبال کشور در بابلسر
  • آقای همایون شجریان بیایید و بگویید ما اشتباه کردیم!
  • انهدام باند اراذل و اوباش در شهرستان بابلسر
  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • مراقبت کنید طرح هادی درزمین‌های مرغوب کشاورزی و روستایی اجرا نشود
  • عاملان تیراندازی در ایرانشهر زمین گیر شدند