Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-04@23:38:28 GMT

وقتی خانه ترامپ محل کسب درآمد می شود!

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۴۱۵۹۶

وقتی خانه ترامپ محل کسب درآمد می شود!

علاقمندانی که می خواهند یک شب را در خانه دوران کودکی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا سپری کنند باید شبی 777 دلار پرداخت کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از عصر ایران ، این خانه تمام مبله است و ماکت مقوایی آقای ترامپ هم در گوشه اتاق نشیمن آن گذاشته شده است. اجاره این خانه که بیست نفر می‌توانند در آن بخوابند، شبی ۷۷۷ دلار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانه دوران کودکی ترامپ اجاره داده می شوددر توضیح خانه دوران کودکی دونالد ترامپ نوشته شده است: این موقعیتی خاص و بی‌نظیر برای اقامت در خانه یک رئیس جمهور است.

این خانه دو ماه بعد از پیروزی آقای ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به قیمت ۲ میلیون و ۱۴۰ هزار دلار فروخته شد.به گفته سایت AirBnB این عمارت که در چند قدمی ایستگاه مترو است، پنج اتاق خواب و بیش از سه حمام دارد.

در شرح خانه آمده است که یکی از اتاق‌ها یک ساکن دائمی دارد و به همین دلیل جزئی از قرارداد اجاره نیست.به نوشته اجاره‌دهندگان خانه، از زمانی که دونالد ترامپ در آن زندگی می‌کرده تا امروز تغییرات زیادی در آن صورت نگرفته است.

پدر دونالد ترامپ این خانه را در سال ۱۹۴۰ میلادی ساخته و در گواهی تولد رئیس جمهور هم آدرس این خانه آمده است.دونالد ترامپ تا چهار سالگی که خانواده او به عمارت بسیار بزرگی در همان نزدیکی رفتند، در این خانه زندگی می‌کرد.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۴۱۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش فروش آیفون در چین و افت درآمد سالانه اپل

شرکت اپل شدیدترین کاهش درآمد سه‌ماهه در یک سال را داشته، که بخش بزرگی از آن ناشی از افت فروش آیفون در چین بوده است.

به گزارش نورنیوز، این غول آمریکایی حوزه فناوری گزارش داد که درآمدش در سه‌ماهه منتهی به مارس ۲۰۲۴ مبلغ ۹۰.۸ میلیارد دلار و سودش ۲۳.۶ میلیارد دلار بوده است‌ــ که نسبت به سال گذشته ۲ درصد کاهش داشت.

دیگر خبرها

  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ 
  • باورنکردنی؛ اجاره این خانه‌ها در تهران به دلار است
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ
  • افشاگری دستیار ترامپ در مورد رابطه با خانم بازیگر فیلم های ...
  • لشکرکشی وسط اتوبان تیم امنیتی دونالد ترامپ برای اسکورت به دادگاه | فیلم
  • کاهش فروش آیفون در چین و افت درآمد سالانه اپل
  • تایمز: ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • تایمز: ترام طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • اجاره این خانه‌ها به دلار است؛ مستاجران خانه‌های دلاری چه کسانی هستند؟
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین