Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-27@10:04:44 GMT

عرضه انگور سیاه و عسل طبیعی تا پایان مهر ماه

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۴۱۸۴۳

عرضه انگور سیاه و عسل طبیعی تا پایان مهر ماه

به گزارش ایلنا از سنندج، محمد فلاحی در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان اظهار داشت: خبرنگاران زبان گویای جامعه و پل ارتباطی مردم با مسئولان هستند.

وی شغل خبرنگاری را رسالتی مهم و حساس دانست و گفت: خبرنگاران در فرهنگ‌سازی، توسعه و پیشرفت نقش مهمی برعهده دارند.

فرماندار شهرستان بانه تصریح کرد: بیان واقعیت‌ها، مشکلات و مطالبات مردم از دیگر رسالت‌های خبرنگاران است و خبرنگار با قلم خود می‌تواند جامعه و مسئولان را به سمت توسعه هدایت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: خوشبختانه اقدامات خوبی در راستای توسعه بخش کشاورزی، دامداری و دامپروری شهرستان انجام شده که معرفی 20 نفر جویای کار به صندوق کارآفرینی امید برای دریافت تسهیلات و ایجاد اشتغالزایی از جمله آنان بوده است.

فلاحی با اشاره به مرزی بودن بانه افزود: تجارت در این شهرستان از رونق خوبی برخوردار بوده و باید توسعه بخش کشاورزی و تولید در کنار تجارت از اولویت‌های اصلی باشد.

وی از فعالیت مراکز عرضه مستقیم انگور سیاه و عسل طبیعی در بانه خبر داد و اظهار کرد: این نمایشگاه به‌منظور حمایت از بخش تولید، کشاورزی و شناساندن محصولات برتر از شهریورماه امسال تا پایان مهرماه در این شهرستان شروع به‌کار می‌کند.

فرماندار شهرستان بانه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی گفت: گرچه این شبکه‌ها و کانال‌ها در بخش اطلاع رسانی نقش مهمی برعهده دارند اما رسالت خبرنگاری فراتر و ماندگارتر از این فضاها است.

وی گفت: امروز بسیاری از مسائل و مشکلات در حوزه‌های مختلف با همت رسانه‌ ها رفع و به‌ فرهنگ عمومی در جامعه تبدیل می‌شود.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۴۱۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) حمله خرس خرابکار به کندوهای زنبورداران در بانه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فارس رتبه نخست کشور در تولید هسته‌های اولیه بذری کشور
  • (ویدئو) حمله خرس خرابکار به کندوهای زنبورداران در بانه
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • بازار سیاه تایر از بین می‌رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • تعیین تکلیف نهضت ملی مسکن در شهرستان کیار تا ماه آینده
  • بازار سیاه تایر از بین می رود!
  • برگزاری دوره‌های آموزشی کشاورزی تخصصی در استان مرکزی
  • منتظر ثبت چند اثر جهانی دیگر در قزوین
  • بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در تربت جام راه‌اندازی شد
  • فرصت طلایی «مشارکت مردم» در توسعه طلای سیاه