Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل صدا و سیمای زنجان با اشاره به اینکه دشمن بنیان خانواده‌ها را هدف قرار داده است، گفت: رسانه‌ها باید در مقابل هجمه‌های دشمنان هوشیار باشند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، مرتضی صفری مدیرکل صدا و سیمای زنجان امروز به مناسبت تجلیل از خبرنگاران از دفتر خبرگزاری تسنیم بازدید کرد.

وی با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت شهدای خبرنگار اظهار داشت: خبرگزاری تسنیم عملکرد خوبی داشته و در مسیر آرمان‌های انقلاب و رهبری و دفاع از حقوق ملی و مردم قدم برداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با بیان اینکه رسانه‌های گفتاری، نوشتاری و مکتوب درون کشور باید در مقابل هجوم دشمن به فرهنگ ایران بیدار باشند، گفت:خوشبختانه اکثر رسانه‌های استان زنجان در راستای کمک به مردم و جامعه فعالیت می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی باید در جامعه پیاده‌سازی شود و مردم آن را لمس کنند، گفت: هر مسئول استانی که اقداماتی در راستای اقتصاد مقاومتی انجام داده و برای جامعه سودمند بوده می‌تواند از شبکه اشراق برای تشریح فعالیت‌های خود استفاده کند و ما از این کار استقبال می‌کنیم.

صفری با بیان ‌اینکه سال گذشته بیش از 700 ساعت برنامه در راستای اقتصاد مقاومتی از صدا و سیمای زنجان پخش شده است، گفت: نشریات و خبرگزاری‌های استان می‌توانند در زمینه اقتصاد مقاومتی بیشتر کار کنند.

وی با تاکید بر اینکه امروزه دشمنان قسم خورده ایران کاملا و به شکل شبانه‌روزی برای جنگ نرم در حال برنامه‌ریزی هستند، گفت: دشمنان‌ ما کاملا آگاهانه برای مردم ایران در حال برنامه‌ریزی هستند و با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری باید عمل کرد و در مقابل جنگ نرم ایستاد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با تاکید بر اینکه یکی از اهداف دشمنان در تبلیغات ماهواره‌ای بانوان هستند، تصریح کرد: عادی جلوه دادن روابط خانم و آقا از اهداف آنها است و همین طور با هدف‌ قرار دادن اعتقادات مادران می‌خواهند فرهنگ ناب ایرانی اسلامی درون کشور را از بین ببرند.

وی تاکید کرد: باید سواد رسانه‌ای مردم افزایش یابد تا در مقابل هجوم رسانه‌ای دشمن در امان بمانند.

انتهای پیام/

R41375/P1336/S6,59/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۴۲۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجوم برای خرید طلا/ چقدر طلا فروش رفت؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بیست و دومین جلسه حراج شمش طلا سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه با حضور فعالان صنعت طلا و صادرکنندگان در تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران برگزار شد.

در این جلسه ۲۳۰ کیلو گرم شمش طلا استاندارد با عیار ۹۹۵ در هزار توسط صادرکنندگان عرضه شد که از این مقدار ۷۹ کیلوگرم معامله شد. میانگین قیمت شمش طلای معامله شده در این جلسه، ۴ میلیارد و ۶۴۳ میلیون تومان به ثبت رسید.

لازم به ذکر است، طی ۲۲ جلسه حراج حضوری برگزار شده در مرکز مبادله ایران، حدود ۳ تن شمش طلا مورد معامله قرار گرفته است.

تسنیم در گزارشی نوشت: براساس تازه‌ترین خبری که از مرکز مبادله ایران منتشر شده، با موافقت بانک مرکزی، تولیدکنندگان داخلی شمش طلا و سایر واردکنندگان شمش طلا که مشمول رفع تعهد صادراتی نیستند، امکان عرضه شمش در مرکز مبادله ارز و طلای ایران را دارند.

بنابراین، از هفته آینده عرضه شمش طلای تولید داخل، در کنار عرضه شمش طلای رفع تعهد ارزی در تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران انجام خواهد شد. با این عرضه ها، تولیدکنندگان مصنوعات طلا و سایر خریداران شمش، دسترسی بیشتری به شمش طلا خواهند داشت.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901535

دیگر خبرها

  • هجوم برای خرید طلا/ چقدر طلا فروش رفت؟
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • خرمشاد: مقاومت مردم غزه نخبگان آمریکا و غرب را بیدار کرد
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • تجمع دانشجویان زنجانی برگزار می شود
  • شوراها به جایگاه واقعی خود نرسیده‌اند
  • موزه مردم شناسی رختشویخانه - زنجان