Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته سوم لیگ برتر فوتبال با انجام 3 دیدار در روز پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه و 5 دیدار در روز جمعه 20 مرداد‌ماه به انجام خواهد رسید و تیم فوتبال ذوب‌آهن با پیکان تهران بازی می‌کند.

* داوران دیدار ذوب‌آهن و پیکان

حمید حاج‌ملک، رحیم شاهین، قهرمان نجفی و ناصر جنگی این بازی را که از ساعت 20:30 روز جمعه 20 مرداد‌ماه و در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار می‌شود، بر عهده دارند و نظارت بازی با محمد‌جواد تقی‌پور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* محرومان و مصدومان دو تیم

اسماعیل شریفات از ذوب‌آهن تنها بازیکن محروم هفته سوم لیگ برتر است و نمی‌تواند سبز‌پوشان را در تهران همراهی کند؛ مهران درخشان‌مهر و محمد ستاری که مصدوم بودن به تمرینات ذوب‌آهن اضافه شدند اما مهدی مهدی‌پور و سید ‌محمد‌رضا حسینی به دلیل مصدومیت قادر به بازی نیستند.

اما مهم‌ترین غایب امیر قلعه‌نویی در ذوب‌آهن بدون تردید قاسم حدادی‌فر است؛ حدادی‌فر که تنها 17 دقیقه در لیگ هفدهم بازی کرد به دلیل پارگی رباط صلیبی 7 تا 8 ماه از میادین دور خواهد بود.

در سمت دیگر مجید جلالی با پیکان بدون محروم و مصدوم به این بازی رسیده و قرار‌داد مهاجم نیجریه‌ای این تیم نیز در هیأت فوتبال ثبت شده و مشکلی برای همراهی پیکان ندارد.

* نتایج بازی‌های گذشته

سبز‌پوشان اصفهانی که در لیگ شانزدهم به دو پیروزی 2 بر یک و 3 بر صفر مقابل پیکان دست یافتند، امیدوار هستند این آمار خوب را در لیگ هفدهم نیز تکرار کنند و سخت به دنبال پیروزی در تهران هستند.

شاگردان مجید جلالی در هفته گذشته در یک دیدار جنجالی از نظر داوری با نتیجه 3 بر 2 از پارس جنوبی جم شکست خوردند و ذوبی‌ها موفق شدند به پیروزی قاطع 3 بر صفر برابر گسترش‌فولاد رسیدند.

* اتفاقات ویژه

ذوب‌آهن در دو دیدار ابتدایی در لیگ برتر موفق به زدن 5 گل شده است که این نشان از خط حمله قدرتمند این تیم دارد و با اضافه شدن مهاجم برزیلی جدید به این تیم باید شاهد زهر‌دار‌تر شدن آن‌ها بود.

پیکان نیز با توجه به یک شکست و یک تساوی در دو هفته اول لیگ برتر سخت به دنبال پیروزی در خانه خود است و این مسأله می‌تواند جذابیت بازی را دو‌چندان کند.

* تقابل

حجت حق‌وردی که سال گذشته در ذوب‌آهن توپ می‌زد در فصل جدید از این تیم جدا و به پیکان پیوست؛ این بازیکن چهره ویژه این بازی است.

همچنین دوئل مجید جلالی و امیر قلعه‌نویی از جذابیت‌های این بازی خواهد بود؛ از طرفی تقابل بازیکنانی مانند بختیار رحمانی، امیر‌حسین صادقی و علی حمودی از پیکان با استاد سابقشان، حساسیت‌های این دیدار را افزایش می دهد.

انتهای پیام/ی

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۴۲۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد

با اعلام محسن معتمدکیا مدیر رسانه‌ای تیم ملی، حمید مطهری مربی تیم ملی از جمع کادر فنی جدا شد.

 با موافقت امیرقلعه نویی سرمربی تیم ملی، مطهری پس از مذاکراتی که با مسئولان تراکتور داشت هدایت این تیم را بر عهده گرفت.

مدیر رسانه‌ای تیم ملی درباره اینکه جایگزین مطهری در تیم ملی چه کسی خواهد بود اعلام کرد که که کادر فنی هنوز در این باره به جمع بندی نرسیده است.

منبع: ایسنا

tags # تیم ملی فوتبال ایران ، امیر قلعه نویی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • جلالی - آلوز: دوئل سال برای یک عنوان ارزشمند
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • دستیار سرشناس قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی قلعه نویی جدا شد
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • اتوبان تهران-تبریز در کمپ استقلال افتتاح شد!
  • شمس آذر - پیکان؛ مصاف جوان سازها/ آغاز حساس‌ترین هفته فوتبالی