Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-01@16:59:21 GMT

بانوان ملی پوش مغلوب تایلند شدند

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۴۲۴۰۵

بانوان ملی پوش مغلوب تایلند شدند

تیم ملی والیبال بانوان ایران در دومین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی زنان آسیا مغلوب تایلند شد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زنان آسیا از دیروز به میزبانی «مانیل» فیلیپین آغاز شده است و تیم ملی بانوان ایران امروز در دومین دیدار خود در دور مقدماتی به مصاف تایلند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاگردان اکرم قهرمانی سرمربی تیم ملی والیبال بانوان ایران در این دیدار سه بر صفر و با امتیازهای 25 بر 18، 25 بر 12 و 25 بر 16 مغلوب تایلند شدند تا از راه یابی به جمع هشت تیم برتر این رقابت ها بازبمانند.
زینب گیوه، مائده برهانی، فرانک بابلیان، سودابه باقرپور، مینا روستا، و نگار کیانی ترکیب ابتدایی تیم ملی والیبال بانوان ایران در این بازی بود.
در دیگر دیدار گروه ایران تیم ملی والیبال چین تایپه سه بر صفر مالدیو را شکست داد و شش امتیازی شد و تیم تایلند هم با شکست سه بر صفر ایران شش امتیازی شد تا دو تیم چین تایپه و تایلند از گروه ایران به جمع هشت تیم برتر رقابت ها راه یابند.
تیم ملی والیبال بانوان ایران فردا در آخرین دیدار مرحله مقدماتی به مصاف مالدیو می رود و از روز شنبه برای مقام های نهم تا چهاردهم به مصاف حریفان خود خواهد رفت.
در دیگر مسابقه روز دوم رقابت های قهرمانی زنان آسیا در فیلیپین تیم ملی ژاپن سه بر صفر چین را شکست داد و شش امتیازی شد. همچنین کره جنوبی سه بر صفر سریلانکا را از پیش رو برداشت.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۴۲۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید

به گزارش "ورزش سه"، با دعوت مسئولان باشگاه شهداب یزد، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران به همراه دکتر مرادی و مهدی اسلامی نایب رئیس و خزنه‌دار فدراسیون والیبال صبح امروز (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت) با استقبال رسمی مدیران ورزش استان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی (ره) وارد شهر یزد شد.

در این سفر یک روزه مسئولان فدراسیون والیبال از شرایط و امکانات این استان برای میزبانی از بیست و چهارمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا بازدید کردند و سپس سید میلاد تقوی در جلسه‌ای با دکتر فاطمی استاندار یزد به بررسی شرایط و موراد مربوط به میزبانی این رقابت‌ها پرداخت.

در این جلسه علاوه بر مرادی و اسلامی، امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان یزد نیز حضور داشتند و در نهایت مقرر شد با توجه به توافقات نهایی فدراسیون والیبال، شهر یزد و باشگاه شهداب به عنوان میزبان رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به کنفدراسیون والیبال آسیا و والیبال ورلد معرفی شود.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی شهر یزد برگزار خواهد شد که بر اساس توافق‌های صورت گرفته تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.

دیگر خبرها

  • پایان لیگ برتر کانوپولو بانوان با قهرمانی تیم اصفهان خروشان
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • آغاز دور جدید تمرینات پاراتکواندو با حضور ساعی و رحیمی
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • درخشش گلستانی‌ها در رقابت‌های والیبال دانش آموزی جهان/ ایران با ۴ گلستانی قهرمان جهان شد
  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی
  • پیام رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا | اهتزاز پرچم پرافتخار ایران در تایلند موجب سرافرازی ایرانیان ورزش‏‌دوست شد