Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: آن چیزی که می‌تواند اثرات باخت را از بین ببرد برد خوب است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، مجید جلالی پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن در نشست خبری این مسابقه گفت: تیم ما انگیزه‌های زیادی دارد و خودمان را آماده کرده‌ایم تا این هفته نتیجه خوبی بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همیشه باخت خلاف آن چیزی است که انتظارش را داریم. آن چیزی که می‌تواند اثرات باخت را از بین ببرد برد خوب است.

وی در ادامه افزود: خودمان را آماده دیدار مقابل ذوب‌آهن کرده‌ایم و امیدواری‌مان به این بازی زیاد است. بازیکنان‌ ما با انگیزه و مصمم هستند. امیدواریم بازی خوبی به نمایش بگذاریم و سه امتیاز بازی را بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تأکید کرد: نه من و نه هیچ مربی دیگری با دو بازی در خصوص آینده تیمش پیش‌بینی نمی‌کند و قطعاً جدول لیگ برتر تا پایان مسابقات این‌گونه نخواهد ماند. باید صبور باشیم و با عملکردمان در هفته‌های آینده بتوانیم در خصوص آینده تیم صحبت کنیم.

جلالی در مورد شناختش از تیم ذوب‌آهن تصریح کرد: ما از این تیم شناخت داریم و بازی‌های‌شان را دنبال می‌کنیم، آنها قطعا مدعی هستند، چرا که تیم خوبی دارند. براساس وضعیت آنهاست که می‌گویم خودمان را برای بازی با مقابل ذوب‌آهن آماده کرده‌ایم.

وی در مورد نبودن بازیکنانی چون گادوین منشا و سیامک نعمتی در تیم پیکان و تأثیر عدم حضور آنها در روند حرکتی پیکانی‌ها گفت: در کنفرانس قبلی این سؤال از من پرسیده شد و من پاسخ دادم. سال گذشته از 39 گلی که زدیم 30 گل را این دو بازیکن زدند و اکنون کنار ما حضور ندارند. تا به خواهیم خودمان را ترمیم کنیم نیاز به اعتمادبه‌نفس بیشتری داریم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان با اشاره به جذب یک بازیکن نیجریه‌ای گفت: او بازیکن خوبی است. ما دو هفته پیش با این بازیکن به تفاهم رسیدیم، اما قوانین نقل‌وانتقالات سخت‌گیرانه سازمان لیگ مانع از حضور وی در تیم‌مان شد. به همین دلیل مکاتباتی با فدراسیون نیجریه‌ انجام شد و آنها تأیید کردند که پیوستن این بازیکن به پیکان مطابق قوانین است و به همین دلیل با او قرارداد بستیم.

جلالی درباره کیفیت اجرای مسابقات لیگ برتر، داوری‌ها، میزبانی تیم‌ها و نحوه برگزاری رقابت‌ها در دو هفته ابتدایی و مقایسه آن با 16 دوره گذشته خاطر نشان کرد: با صراحت می‌گویم از نظر اجرایی با توجه به اینکه در شروع لیگ هستیم نقصان‌هایی وجود دارد، اما فکر می‌کنم در این زمینه نیز نباید قضاوت زودهنگام و عجولانه‌ای داشته باشیم. از نظر کیفیت با وجود اینکه تنها دو هفته از مسابقات برگزار شده و من مسابقات را پیگیری کردم با اطمینان می‌گویم که لیگ خوبی را در پیش داریم و همه تیم‌ها سعی می‌کنند در سطح قابل قبولی بازی کنند که این موضوع نوید روزهای خوب را برای ما می‌دهد. البته از نظر قوانین نیز امسال ما شاهد قانون‌هایی هستیم که اگر در لیگ گذشته نیز اجرا می‌شد، ما شاهد حضور بازیکنی مانند گادوین منشا در لیگ برتر نبودیم. با این قوانین ما شاید بازیکنانی از افغانستان و پاکستان در لیگ می‌دیدیم و قطعاً منشا نمی‌توانست در لیگ برتر بازی کند! باید درباره این قوانین نیز تخصصی‌تر و واقع‌بینانه‌تر نگاه شود تا به لیگ کمک شود.

وی راجع به سابقه بازیکن‌سازی پیکان که در لیگ گذشته نیز با ظهور بازیکنی مانند منشا تداوم داشت، اظهار کرد: امیدوارم این مسائل اتفاقی نباشد و بازیکنانی که امسال جذب کردیم نیز خودشان و ما را سربلند کنند تا شائبه این اتفاق از بین برود.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در واکنش به صحبت‌های داورزنی مبنی بر محرومیت احسان حاج‌صفی و مسعود شجاعی از حضور در تیم ملی خاطرنشان کرد: از نظر من اینها موضوعاتی هستند که قبل از آنکه در موردشان صحبت شود یا کسی تصمیمی بگیرد، باید کار کارشناسی صورت گیرد. ما تا قبل از این سابقه چنین اتفاقاتی را نداشتیم و ابتدا باید این بازیکنان را دعوت کنیم و دفاعیات آنها را بشنویم تا بعد آنها را محکوم کنیم. قاعده برخورد با چنین موضوعی این‌گونه رفتار کردن است. شاید این بازیکنان شرایط خاصی داشتند. ما باید ابتدا صحبت‌های آنها را بشنویم و نیاز به تصمیمات و قضاوت عجولانه نیست. شجاعی و حاج‌صفی سال‌های سال برای تیم ملی ما بازی کردند و در این مملکت نیز بزرگ شدند و با فرهنگ مردم نیز آشنا هستند.

جلالی در پاسخ به طرح این موضوع که با توجه به اولتیماتوم AFC به نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا و اینکه در صورت پرداخت نشدن بدهی‌های آنها پیکان یکی از تیم‌های جایگزین خواهد بود، گفت: این اتفاق نمی‌افتد. وقتی به تجربیاتم مراجعه می‌کنم به این نتیجه می‌رسم. اینکه حساسیت به وجود آمده خوب است. سال‌ها باشگاه‌های ما قراردادی می‌بستند که همان ابتدا می‌دانستند نمی‌توانند به تعهدات‌شان عمل کنند. اگر در قراردادها سخت‌گیری شود می‌توانند به قراردادی که می‌بندند متعهد شوند. ما خودمان را برای آسیا آماده نکردیم اما اگر چنین چیزی پیش بیاید تمهیداتی می‌اندیشیم.

وی در پاسخ به سوال عجیب یک خبرنگار مبنی بر اینکه چه انتظاری از وزیر ورزش و جوانان دارد، خاطرنشان کرد: مهمترین چیزی که به فوتبال ما کمک می‌کند، نگاه تخصصی است. چیزی که می‌بینم این است که نگاه تخصصی در آخرین اولویت قرار دارد. فوتبال حوزه من است و به همین دلیل صحبت می‌کنم، اگر در همه امور به نگاه تخصصی توجه کنیم خیلی پیشرفت خواهیم کرد.

«شما اتحادیه مربیان فوتبال را راه انداختید اما به جایی نرسید»، جلالی در واکنش به طرح این موضوع نیز گفت: عرض کردم، ما باید دیدگاه تخصصی داشته باشیم. این جمله من که باید دیدگاه تخصصی وجود داشته باشد در دولتمردان و متولیان ورزش هم باید باشد نه اینکه نگاه تخصصی در اولویت آخر قرار بگیرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۴۲۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چپ استقلال علیه شگفتی‌ساز لیگ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران عصر جمعه در یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل خود در ورزشگاه آزادی میزبان شمس آذر قزوین خواهد بود.

آبی پوشان در حالی به مصاف حریف قزوینی خود خواهند رفت که شاگردان سعید دقیقی در این فصل به‌عنوان شگفتی‌ساز فوتبال ایران خود را چهره کرده‌اند اما فرم ایده‌آل استقلال در هفته‌های گذشته هم نویدبخش موفقیت احتمالی آبی‌هاست.

فرمی که یکی از دلایل آن، ابوالفضل جلالی، مدافع چپ آبی‌ها بوده است. بازیکنی که در دو بازی آخر استقلال موفق شده دو پاس گل دقیق برای گوستاوو بلانکو ارسال کند تا این مهاجم آرژانتینی با ضربات سر خود گل‌های حساسی برای تیمش به ثمر برساند.

جلالی که پیراهن تیم ملی را هم به دست آورده، خوش‌بین است با تداوم این روند برابر شمس آذر قزوین، یک گام دیگر در تحقق رویای هواداران استقلال برای قهرمانی در این لیگ قدم بردارد.

دیگر خبرها

  • اتفاقات دیدار استقلال - شمس آذر | هواداران شماره کارت حسینی را خواستند/تشویق بازیکنی که ۲۰۰ تایی شد
  • هواداران شماره کارت حسینی را خواستند/تشویق بازیکنی که ۲۰۰ تایی شد
  • تقسیم امتیاز همسایه‌ها؛ کامبک پیکان برای فرار از باخت برابر هوادار
  • مهدی هاشمی‌ نسب: هر روز قانون در فوتبال ایران تغییر می‌کند
  • باخت تیم فوتسال افغانستان در برابر ایران
  • چپ استقلال علیه شگفتی‌ساز لیگ
  • هاشمی‌نسب: هر روز قانون در فوتبال ایران تغییر می‌کند/ شمس‌آذر انتحاری بازی می‌کند
  • هاشمی‌نسب: هر روز قانون در فوتبال ایران تغییر می‌کند
  • امروز؛ آخرین حضور یک پرسپولیسی حتی روی نیمکت | بازیکنی که کم و کسری از رفیعی ندارد
  • چپ استقلال علیه شگفتی‌ساز لیگ (عکس)