Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@19:52:15 GMT

عشق ناب زوج سالخورده مدل روسي + عکس

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۴۳۱۱۳

خبرگزاري آريا- عکس هاي عاشقانه زوج سالخورده مدل روسي، ميليون ها بار در شبکه هاي اجتماعي ديده شده و محبوب کاربران واقع شده اند.
به گزارش سرويس اخبار داغ خبرگزاري آريا به نقل از اسپوتنيک، تصويري در شبکه هاي اجتماعي مورد تشويق و تمجديد همگان قرار گرفته است که توسط دو مدل زيبا، عشق ميان سالخوردگان را نشان مي دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفته شده است که اين زوج هنري، مدل هاي مرکز مدلينگ "Oldushka" در شهر "سن پترزبورگ" روسيه هستند و توانسته اند با خلق آثار زيبايي طرفداران زيادي را به سوي خود جذب کنند تا جايي که در بعضي از صفحات آنان را زوج واقعي تلقي کردند و عشق ميان آنان را مثال زدني عنوان کردند.
جالب است بدانيد که نام اين دو مدل خوشتيپ، "سرگي آرکتيکا" و " ولنتينا ياسين" است که در زمينه مدلينگ فعاليت ميکنند و بالاي 60 سال سن دارند.
نويسنده تصاوير و عکاس نيز از شهر نيژني نوگراد روسيه مي باشد که "ايرينا نيديالکوا" نام دارد.
اين تصاوير معمولا با مضاميني مانند "عشق زنده ابدي" يا "عشق واقعي" در شبکه هاي اجتماعي منتشر شده است.
همچنين گفته شده است که اين تصاوير در طي کلاس آموزشي ايرينا که در سن پترزبورگ برگزار شده بود، توسط او گرفته شده است.
بسياري از کاربران بعلت واقعي بودن حس اين زوج به هم، آنها را زوج واقعي پنداشتند و هم براي آنها آرزوي خوشبختي کردند و هم براي زوج هاي جوان آرزو کردند که در زمان پيري نيز عشقي ناب همچو اين زوج داشته باشند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۴۳۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا سوخو-۳۵ روسیه از اف-۱۶ آمریکا پیشرفته تر است؟

به گزارش همشهری آنلاین، تحلیلگران نظامی بر این باورند که پدافند هوایی و جت‌های «سوخو-۳۵» روسیه در مقایسه با جنگنده‌های «اف-۱۶» پیشرفته‌تر و به روزتر است. وبگاه «بالگرین میلیتری» روز دوشنبه نوشت، هواپیماهای روسی به‌ویژه جنگنده سوخو-۳۵ به‌خاطر توانایی‌شان در شناسایی جنگنده‌های آمریکایی، از صدها کیلومتر مورد تحسین خلبان‌های آمریکایی قرار گرفته‌اند.

این جنگنده‌های مجهز به موشک‌های پیشرفته «آر-۳۷» می‌توانند جت‌های اف-۱۶ را مغلوب کنند. در این شرایط، هواپیماهای نیروی هوایی اوکراین در صورتی که مجبور به مقابله با این جت‌های روسی شوند، با چالش‌های مهمی مواجه می‌شوند. این درحالی است که بر اساس برخی گزارش‌ها سه فرودگاه در غرب اوکراین توسط کیف برای استقرار جنگنده‌های اف-۱۶ آماده می‌شوند.

روسیه موضع خود را به صراحت اعلام کرده که هر فرودگاهی، صرف نظر از موقعیت جغرافیایی آن، به عنوان مکان حملات علیه روسیه استفاده شود، یک هدف قانونی برای موشک‌های روسیه در نظر گرفته می‌شود. سوخو-۳۵ یکی از پیشرفته‌ترین جنگنده‌های روسیه است. تجهیزات اویونیک آن شامل رادار آرایه اسکن شده می‌تواند چند هدف را در بردهای طولانی ردیابی کند.

کد خبر 848174 منبع: فارس برچسب‌ها خبر ویژه جنگنده دفاع - جنگنده

دیگر خبرها

  • چرا سوخو-۳۵ روسیه از اف-۱۶ آمریکا پیشرفته تر است؟
  • تلویزیون‌های UHD واقعی را بشناسید 
  • ده‌روسی از تساوی مقابل ناپولی‌ راضی نیست!
  • ناپولی ۲-۲ آاس رم؛ ده روسی ۲ امتیاز ارزشمند را در ناپل جا گذاشت
  • آرزوی توتی برای ده‌روسی: سال‌ها در رم بمانی
  • واقعی ترین حس یک بازی کامپیوتری قطعا همینه! (فیلم)
  • ده‌‌روسی: بازگشت رم به چمپیونزلیگ غیرممکن بود
  • جنگ پهپادها در آسمان؛ شیوه جالب برای ساقط کردن پهپاد اوکراینی! | فیلم
  • قارچ خور در دنیای واقعی! (فیلم)
  • ببینید | تصاویری از نبرد پهپادهای اوکراینی و روسی در آسمان