Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@11:22:19 GMT

حق آبه شهرستان بناب به این شهر تعلق نگرفته است

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۴۴۱۷۳

حق آبه شهرستان بناب به این شهر تعلق نگرفته است

نماینده مردم بناب در مجلس گفت: قبل از افتتاح سد علویان قرار بود ۸۰ درصد از آب این سد به شهرستان بناب تعلق بگیرد، می‌توانید از اخبار گذشته بررسی کنید ولی این میزان به شهرستان بناب تعلق نگرفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بناب، ضیاءالله اعزازی ظهر امروزدر جلسه مدیریت منابع آبی شهرستان با اشاره به اهمیت کم آبی در کشور، اظهار کرد: این را نمی‌توانیم پنهانکنیم که آب در حال تمام شدن است، چرا که در تمامی نقاط کشور و به خصوص در شهر بناب شاهد کاهش سطی آب هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان بناب در مورد مسائل آبی و حق آبه 30 سال است که با مشکل مواجه هستیم.

اعزازی تاکید کرد: باید حق استفاده از آب از منابع قید شده به این شهرستان داده شود، حتی در رابطه با دریافت حق آبه خود از سد علویان و قلعه‌چای مشکل اساسی داریم، چراکه آبی که قرار بود از این سدها به ما داده شود، به این شهرستان تعلق نمی‌گیرد.

وی افزود: برخی از مسئولانی که قبلابحث این شهر و فلان شهر انداخته‌اند، باعث شده‌اند که امروز با برخی از شهرهای همجوار به مشکل بخوریم.

اعزازی با بیان اینکهبرخی از مسئولان به کشاورزان و باغداران فشار آوردند که اگر چاه‌های آب را پر نکنند به دادگاه می‌دهند، گفت: شما را چه کسی به دادگاه بدهد که طرح های تصویب شده را سال‌هاست به عمل نرسانده‌اید؟

رئیس مجمع نمایندگان استان با انتقاد از عدم تخصیص اعتبارات مصوب شده در مجلس، تاکید کرد: کارشناسان برنامه و بودجه، کل زحمات تصمیمات گیرندگان را به حدر می‌دهند و با تغییر یک عدد کل برنامه و بودجه‌بندی‌های مورد نیاز و تایید شده از طریق مجلس را زیر سوال می‌برند.

وی تصریح کرد: قبل از افتتاح سد علویان قرار بود 80 درصد از آب این سد به شهرستان بناب تعلق بگیرد، می‌توانید از اخبار گذشته بررسی کنید ولی این میزان به شهرستان بناب تعلق نگرفت.

وی در خاتمه، گفت: با زور و جنجال نمی‌توانیم چاه‌های آب را پرکنیم بلکه باید راه‌ها بهتری بیاندیشیم.

انتهای پیام/

R7887/P1336/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۴۴۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه

اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه با حضور محسن منصوری معاون اجرایی رئیس‌جمهور در دهدشت برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077701 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه
  • پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
  • کشف ۱۰ تن خمیر مایه در بناب
  • مرگ خاموش تخت‌جمشید و بیستون
  • مدارس اروند مجازی شد
  • چرا مدارس خوزستان تعطیل شدند ؟
  • گزارش تسنیم از اختتامیه جشنواره خلیج فارس در بندرعباس‌
  • لزوم پیوند کودکان با طبیعت از بدو تولد
  • کشف یک مقبره ۲۲۰۰ ساله مجلل در چین
  • تشریح جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه