Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرکرد-مدیر عامل آب و فاضلاب شهری شهرکرد گفت: طرح آبرسانی سردشت لردگان به اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال نیاز دارد که تلاش بر این است ردیف بودجه ای برای این پروژه جذب شود.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، قدرت الله بیگلری فرد بروجنی ظهر پنجشنبه در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: آب شرب شهرکرد در بسیاری از موارد به ویژه در بارندگی دچار آلودگی می شود که با راه اندازی تصفیه خانه گردنه خلک در آینده ای نزدیک این مشکل برطرف می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به طرح های آبرسانی در مناطق روستایی استان افزود: در منطقه اردل یکی از طرح ها، آبرسانی به شهر دشتک است که یکی از شهرهای پرتنش در خصوص آبگیری می باشد.

بیگلری فرد یکی از پروژه های مهم شرکت آب و فاضلاب شهری را ساخت مخازن ذخیره آب برشمرد و تصریح کرد: در دولت یازدهم ساخت حدود ۱۸ هزار و ۵۰۰ متر مکعب مخازن ذخیره آب آغاز شده که در بسیاری از مناطق به بهره برداری رسیده اند.

مدیر عامل آب و فاضلاب شهری شهرکرد افزود: در ۳ سال گذشته بسیاری از مخازن ذخیره آب تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفته اند.

بیگلری فرد افزود: زمانی که بتوان آب را با کیفیت بالا در مخازن ذخیره کرد قطعا می توانیم خدمات خوبی در زمینه آب شرب به مردم ارائه دهیم.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص آبرسانی به ناحیه غرب شهرکرد،تصریح کرد: به زودی مخزن ذخیره آب ناحیه غرب شهرکرد وارد مدار می شود.

بیگلری فرد افزود: پروژه آبرسانی به ناحیه غرب شهرکرد از شهرستان کوهرنگ به زودی اجرایی می شود.

مدیر عامل آب و فاضلاب شهری شهرکرد خاطر نشان کرد: اضافه کردن تعدادی از چاه های آب شرب به مدار آب شهری یکی دیگر از پروژه های این شرکت بوده است.

وی با اشاره به اجرای طرح فاضلاب در مناطق مختلف استان گفت:اجرای فاضلاب ۷ شهر استان شامل لردگان، بلداجی،فرادنبه،هفشجان،شهر کیان،نافچ در حال تکمیل است و اجرای فاضلاب ناحیه غرب شهرکرد تا پایان سال جاری تکمیل می شود.

بیگلری فرد افزود: با بهره برداری از پروژه انتقال آب بن به بروجن بسیاری از مشکلات کمبود آب در استان مرتفع می شود.

مدیر عامل آب و فاضلاب شهری شهرکرد یکی دیگر از طرح های این شرکت را پروژه آبرسانی منطقه سردشت لردگان عنوان کرد و افزود: این طرح به اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال نیاز دارد که تلاش بر این است ردیف بودجه ای برای این پروژه جذب شود.

وی با اشاره به قطعی آب در برخی از نقاط شهرکرد گفت: در هیچ یک از مناطق شهرکرد جیره بندی آب صورت نگرفته، فقط در مواردی قطعی آب و کم شدن فشار آب بوده است.

بیگلری فرد افزود:با اقدامات صورت گرفته از جمله زوم بندی شبکه و مانیتورینگ مشکل آب در شهر بروجن مرتفع شده و حتی در پیک مصرف نیز مشکل بی آبی در این شهر وجود ندارد.

مدیر عامل آب و فاضلاب شهری شهرکرد خاطر نشان ساخت: در سه سال گذشته بیش از ۱۸ هزار کنتور درسطح استان تعویض و کنتور جدید نصب شده است ،همچنین کسانی که متقاضی کنتورهای موقت بوده اند، کنتورهای کارتی در اختیارشان قرار گرفته است.

وی در پایان با اشاره نیترات موجود در آب شهر سامان اظهار کرد: نیترات مجاز در هر لیتر آب ۴۰ میلی گرم است، این در حالی است که نیترات آب سامان بین ۱۲ تا ۱۵ ملی گرم بر لیتر است..

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۴۴۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی سیار به ۲۵۷ روستای استان گلستان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان با اشاره به آبرسانی سیار به ۲۵۷ روستای استان، گفت: در سال گذشته، بیش از ۲۷۰ هزار مترمکعب آب شرب به صورت سیار به مناطق دچار تنش آبی استان گلستان تحویل داده شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، ابوالفضل رحیمی با اشاره به شرایط تامین آب شرب در استان اظهارداشت: در سال گذشته، بیش از 270هزار مترمکعب آب شرب به صورت سیار به مناطق دچار تنش آبی استان تحویل داده شده است.

وی درباره تامین آب شرب برای مناطق دچار تنش آبی استان اظهار کرد: در سال گذشته و به خصوص در فصل تابستان، به دلیل گرم شدن هوا و افزایش مصرف آب از سوی مردم، تقاضا برای آب شرب افزایش یافته که این امر، مشکلاتی را در پی خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از تحویل بیش از 270هزار مترمکعب آب شرب به تعداد 20 هزار سرویس از طریق آبرسانی سیار به روستائیان و همچنین بعضی از شهرهای دچار تنش آبی استان در  سال گذشته خبر داد و گفت: حجم آبرسانی سیار در هر ماه با توجه به میزان گرمای هوا و تعداد مناطق دچار کمبود آب، متغیر بوده و از ابتدای سال گذشته تاکنون روند صعودی داشته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان آبرسانی سیار را یکی از راه‌های تامین آب شرب روستاهای مواجه با بحران اعلام کرد و گفت: این اقدام به ویژه در همه ایام سال در مناطقی که با کمبود آب مواجه بوده و منابع آبی جایگزین ندارند انجام می‌شود.

رحیمی با اشاره به عملکرد آبرسانی سیار شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، اظهار داشت: 257روستا و نقاط جمعیتی در کل استان با جمعیت بیش از 186هزار نفر در سال گذشته از خدمات آبرسانی سیار این شرکت استفاده کرده‌اند.

انتهای پیام/581/.

دیگر خبرها

  • افزایش دو برابری ظرفیت انتقال آب به دیلم
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • هزینه ۱۰۵ میلیارد تومانی دولت به پروژه های آبفا در کردستان
  • رفع تنش آبی ۱۰ روستا از مجتمع نرژی چقابور
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • آبرسانی سیار به ۲۵۷ روستای استان گلستان
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود
  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد، دغدغه شورای ششم است
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است