Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - از زماني که ايکس باکس وان عرضه شد، تعداد محدودي از کاربران قادر بودند تا به آخرين ورژن از آپديت ها دسترسي پيدا کرده و پيش از ارائه رسمي، در فاز بتاي آن مشارکت کنند. اما مايکروسافت اين سياست را از ابتداي امسال تغيير داد و کاربران حالا مي توانند راحت تر از هر زمان ديگري بدون دعوتنامه يا دردسري خاص، در برنامه Xbox Insider مشارکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از ابتداي امسال همه قادر بودند تا در برنامه مذکور مشارکت کنند اما نسخه بتا فقط چندي پيش از ارائه رسمي در اختيارشان قرار مي گرفت اما حالا تمام مراحل و تمام آپديت ها در همان زمان در اختيار کاربران قرار مي گيرند.
مايکروسافت با شرکت هاي بازي سازي در تلاش هستند تا قابليت ويژه اي هم براي کاربران Xbox Insiders ارائه دهند. براي مثال پيش از ارائه کامل بازي Sea of Thieves به بازار، اعضاي اين برنامه مي توانند بازي را در مراحل ساخت دنبال کرده و نظرات خود را براي سازندگان ارسال کنند.
البته اگر به دنبال اين نيستيد که در جريان آخرين و کوچکترين تغييرات قرار بگيريد و اگر اينترنت حجمي داريد، به هيچ وجه توصيه نمي کنيم که در اين برنامه مشارکت کنيد. بهتر است صبر کنيد تا آپديت بدون نقص و نهايي منتشر شده از سوي مايکروسافت را دانلود کنيد. اما اگر حسابي طرفدار اکس باکس هستيد و مي خواهيد همه اتفاقات را دنبال کنيد، مايکروسافت اين کار را براي شما ساده تر کرده است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۴۵۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازوی حامی باش، راهکار جدید اپلیکیشن بله برای حمایت از کودکان

امتداد- اپلیکیشن بله، اخیرا در اقدامی، بازویی را برای حمایت از کودکان و نوجوانان با عنوان «حامی باشیم» در دسترس کاربران قرار داده است.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، بازوی «حامی باشیم» اپلیکیشن بله که زیر نظر سامانه اکرام کمیته امداد امام خمینی(ره) فعالیت خود را آغاز کرده است، می تواند کمک های حامیان را در اختیار کودکان و نوجوانان سراسر کشور قرار دهد.

حامیان می توانند توسط این بازو یک یا چند کودک و نوجوان نیازمند از هر جای ایران انتخاب کرده و کمک خود را به صورت مستقیم به حساب آنان واریز کند. 

کاربران می توانند با مراجعه به زبانه خدمات اپلیکیشن بله و ورود به بخش حامی باش، کمک های خود را در اختیار کودکان و نوجوانان نیازمند قرار دهند. این بازو برای ورود نیاز به دسترسی به شماره تلفن حامیان دارد. 

شایان ذکر است که کودکانی و نوجوانانی که در سراسر کشور به کمک های مختلف نیاز دارند، می توانند از طریق این بازو، ضمن دریافت کمک های کاربران اپلیکیشن بله، بخشی از مشکلات و چالش های مالی خود را برطرف کنند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • خبر ناراحت‌کننده ایلان ماسک برای کاربران ایکس
  • بازوی حامی باش، راهکار جدید اپلیکیشن بله برای حمایت از کودکان
  • قابلیت دانلود تلوبیون نیاز به توسعه زیرساخت دارد
  • امکان خرید آنلاین با احراز هویت بیومتریک گوگل پلی
  • با «فیلتر‌های گپ» پیام‌های واتساپ را سریع‌تر پیدا کنید
  • جهش به نسل بعد با ایکس باکس سری اس
  • واکنش کاربران به برخی از لاف‌زدن‌های جدید صهیونیست‌ها
  • آپدیت جدید تلگرام دل کاربران را برد
  • ایکس از کاربران جدید پول می‌گیرد
  • ایکس از کاربران جدید کارمزد می گیرد