Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-«ال گور» معاون سابق رئیس جمهوری آمریکا گفت که دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ ممکن است «به دلایل اخلاقی» زودتر از موعد به پایان برسد. ال گور روز سه شنبه که در یک سالن سینما به مناسبت اکران اروپایی تازه ترین فیلمش در مورد تغییرات جوی سخن می گفت، تاکید کرد: تازه شش ماه است که تجربه ریاست جمهوری ترامپ را داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی تجارت به دلایل اخلاقی زودتر به پایان می رسد.

ال گور گفت که وی یقین دارد با وجود تصمیم ترامپ برای خروج از پیمان آب و هوایی پاریس، شهرها، ایالت ها و مدیران بازرگانی آمریکا به تعهدات خود در چارچوب این پیمان عمل کرده و با تغییرات جوی مبارزه می کنند.
او خطاب به حاضران در سینما Zoo Palast شهر برلین گفت: ما یک توافق جهانی داریم و مردم آمریکا عضو آن هستند.
فیلم تازه ال گور «پایان نامناسب: حقیقت قدرت» نام دارد. او در این فیلم استدلال می کند که مبارزه با تغییرات جوی یک نبرد اخلاقی همانند جنبش های مدنی است.
وزارت خارجه آمریکا هفته گذشته رسما سازمان ملل را نسبت به خروج واشنگتن از پیمان آب و هوایی پاریس مطلع کرد. اما واشنگتن اعلام کرده اگر شرایط مهیا باشد حاضر است دوباره در مساله تغییرات جوی نقش ایفا کند.
این در حالی است که «رکس تیلرسون» وزیر خارجه آمریکا در مکاتبات دیپلماتیک به دیپلمات های این کشور گفته است از پاسخ به پرسش های دولت های خارجی در این باره طفره بروند.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۴۵۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تحلیف دور جدید ریاست جمهوری ولادیمرپوتین

دریافت 11 MB کد خبر 6099324

دیگر خبرها

  • مراسم تحلیف دور جدید ریاست جمهوری ولادیمرپوتین
  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • سایه سنگین جنبش دانشجویی حامی فلسطین بر سر انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا
  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد، اما ...
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ 
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ