Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - وينچنزو مونتلا، سرمربي ميلان پس از شکست شب گذشته تيمش مقابل رئال بتيس، مدعي شد که عجله اي در جا افتادن ستاره ها در تيمش ندارد.


به گزارش "ورزش سه"، اين ديدار دوستانه در ورزشگاه ماسيمينو در کاتانيا برگزار شد و دو تصميم حياتي آن بازي که يکي گل مردود ميلان و ديگري پنالتي بتيس بود، با تکنولوژي ويديو چک اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مونتلا مدعي شد که عجله اي در جا افتادن ستاره ها نيست و همچنين از سيستم ويديو چک ابراز نارضايتي کرد.




او گفت:" ما بايد به اين وقفه ها عادت کنيم و منتظر بمانيم که تصميم اعلام شود و ممکن است گاهي نيز تصميم داور درست بوده باشد و بازي بي دليل متوقف شود. من اتفاقي نديدم، داور ديد و ما هم قبول کرديم ولي بايد به اين سيستم عادت کنيم. جدا از نتيجه، عملکرد مثبتي داشتيم. بايد تيممان را تقويت کنيم و در ارسال پاس هاي نهايي دقت بيشتري به خرج دهيم. مطمئنا فراموش نمي‌کنيم که بعضي بازيکنان از ليگ هاي ديگر به تيم ما اضافه شده اند و خيلي جوان هستند و براي عادت کردن به محيط و شرايط، هم تيمي ها و تاکتيک ها به زمان نياز دارند و ما هم عجله اي نداريم."

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۴۵۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عادت عجیبی که مهاجم تیم ملی ترک نمی‌کند!

به گزارش ورزش سه، عظیمی در لحظاتی که تیم ازبکستان به دلیل اخراج مشرب عادلوف سراپا دفاع شده بود و توپ‌های ایران به گل نمی‌نشست و حتی ضربه دیدنی مهدی کریمی را هم تیر دروازه به زمین برگرداند، روی پاس دیدنی سالار آقاپور بدون معطلی دروازه حریف را گشود تا ایران از ازبکستان پیش بیفتد.

این سومین گل آسیایی بهروز عظیمی بود که به واسطه دوندگی، مشارکت در کار دفاعی و پرس از جلو، وحید شمسایی به او اعتماد ویژه‌ای دارد. البته عظیمی به خاطر سبک بازی درگیرانه در این بازی روی یک تکل، کارت زرد دریافت کرد ولی به دلیل اینکه کارت‌های مرحله مقدماتی اعمال نمی‌شوند، از حضور در فینال محروم نیست.

نکته عجیب در مورد این بازیکن جوان عادت او در زدن توپ به تیرک دروازه است. عظیمی در پنجمین بازی متوالی برای پنجمین بار به تیر زد تا یک رکورد به نام خودش ثبت کند! بازیکن جوان و انرژیک تیم ملی که رفته رفته باتجربه‌تر عمل می‌کند یکی از چهره‌هایی است که مورد توجه رسانه‌ها و حاضران در مسابقات قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود عجله کنند / فرصت یک هفته‌ای برای دریافت معوقات سود سهام عدالت
  • عادت عجیبی که مهاجم تیم ملی ترک نمی‌کند!
  • تیم منتخب بهترین نقل و انتقالات تابستان 2023
  • سوسیداد 0-1 رئال: تیم کارلتو برای قهرمانی عجله دارد
  • خریدهای زمستانی پرسپولیس برای انتقام در اراک
  • بحث روز؛ VAR در فوتبال، قاضی عادل یا قاتل روح ورزش محبوب ما؟
  • تصاویر به کمین افتادن یک کاروان ارتش اسرائیل توسط حزب‌الله | ویدئو
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • کلیپ| افتادن از چاله «دارسی» به چاه ۱۹۳۳
  • به جای افتادن در چرخه باطل اخاذی و باج گیری به کارآگاهان پلیس اعتماد کنید!