Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@04:13:47 GMT

گزارش زنده؛ استقلال خوزستان 0 - سایپا 1

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۴۶۴۲۳

گزارش زنده؛ استقلال خوزستان 0 - سایپا 1

سایپا با تک گل محمد عباس زاده در دقیقه ٥٥ روی اشتباه مدافعین استقلال خوزستان در اهواز پیش افتاده است.

به گزارش ورزش سه"، استقلال خوزستان بعد از برد غیر منتظره در هفته اول برابر تراکتورسازی و تساوی خارج از خانه مقابل هم‌نام تهرانی با شرایط خوبی فصل را شروع کردند و امیدوار هستند با وجود بحران مالی، نتایج درخشان خود را ادامه دهد؛ از سوی دیگر سایپا و علی دایی پس از تساوی مقابل سپاهان، هفته قبل دست به کار بزرگی زدند و صنعت نفت را شکست دادند تا آنها هم با امتیاز مشابه تیم ویسی پای به مسابقه سوم فصل بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گزارش لحظه به لحظه دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و سایپا را در همین صفحه از "ورزش سه" دنبال کنید:


هفته سوم لیگ برتر؛ تاریخ: 96/05/19؛ ساعت 20:30
استادیوم: غدیر اهواز
داور: مهدی مرجان‌زاده؛ کمک‌ها: مهدی عالیقدر، حسن انتظاری و جواد محمدی/ ناظر: حیدر شکور


استقلال خوزستان


وحید شیخ‌ویسی، عقیل کعبی، موسی کولی‌بالی، میثم دورقی، ابوالفضل علایی، حکیم نصاری، محمد زارع، سلمان بحرانی، حسن صادقی، سید علیرضا زندوی و رضا کرملاچعب.
سرمربی: عبدالله ویسی


سایپا تهران


محمدرضا اخباری، محمد دانشگر، رضا علیاری، دانیال ماهینی، امید خالدی، رضا اسدی، روزبه شاه‌علی‌دوست، مهدی ترابی، آرش رضاوند، علی قلی‌زاده و محمد عباس زاده
سرمربی: علی دایی

اخطار


علیرضا زندوی (23) - سلمان بحرانی (42) از استقلال خوزستان

شرح نیمه اول:

دیدار دو تیم در حالی برگزار شد که گرمای هرا در این بازی به مراتب نسبت به روزهای دیگر کمتر تر شده بود، سایپایی ها در ابتدای بازی حملات بیشتری انجام دادند، اما نتوانستند از موقعیت های خود استفاده کنند.

در ادامه بازی پایاپای دنبال شد تا اینکه کرنر مهدی ترابی و ضربه عباس داده را به زیبایی شیخ ویسی بیرون کشید.

در ادامه نیز موقعیت حساس خاصی روی دروازه ها ایجاد نشد تا نیمه اول با تساوی به پایان برسد


دقایق حساس

دقیقه ٢٤: ضربه آزاد مهدی ترابی در میانه راه به عباس زاده برخورد و در ادامه ضربه سر روزبه شاه علیدوست با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ٢٨: کرنر مهدی ترابی از سمت چپ و ضربه سر عباس زاده را شیخ ویسی به زیبایی بیرون کشید و در ادامه قلی زاده توپ را در بهترین حالت به اون فرستاد.

دقیقه ٣٢: ضربه آزاد مهدی ترابی در میانه راه به مدافعین برخورد کرد که این بازیکن اعتقاد به پنالتی داشت و به شدت اعتراض کرد.

دقیقه ٤١: ضربه آزاد حکیم نصاری به تیرک دورتر را عقیل کعبی به میانه جمعیت فرستاد و در ادامه ضربه کرملا چعب را اخباری به راحتی در اختیار گرفت.

دقیقه ٤٢: پاس میثم دورقی به حسین صادقی رسید و ضربه این بازیکن با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه ٥٢: سانتر امیدخالدی از سمت چپ و ضربه سر عباس زاده را شیخ ویسی در آغوش گرفت.


در حاشیه

*دانیال ماهینی پیش از شروع بازی به سمت نیمکت استقلال خوزستان رفت، انتقال او از استقلال خوزستان به سایپا با انتقادات شدید اهوازی ها مواجه شده است.

*جونیور مارینی و تاوادزه به دلیل صادرنشدن ای تی سی از روی جایگاه تماشاگران بازی را تماشا می کنند.

* داور بازی به دلیل گرمای شدید هوا در دقیقه ٣٢ اعلام وقت استراحت کرد.

استقلال خوزستان سایپا

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۴۶۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد

در ادامه دیدار‌های معوقه هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر فوتبال انگلیس، شب گذشته (چهارشنبه) از ساعت ۲۲:۳۰ چهار بازی برگزار شد که در مهمترین آن‌ها در دربی منطقه مرسی‌ساید، تیم فوتبال لیورپول یکی از سه مدعی قهرمانی میهمان رقیب همشهری‌اش اورتون بود و این بازی را با نتیجه ۲ بر صفر به تیم میزبان واگذار کرد.

جارد برنثویت در دقیقه ۲۷ و دومنیک کالورت لوین در دقیقه ۵۸ گل‌های منجر به پیروزی اورتون بحران‌زده را به ثمر رساندند تا این تیم با کسب سه امتیاز بسیار ارزشمند این بازی، یازدهمین پیروزی‌اش را کسب کند و با افزایش فاصله خود با منطقه سقوط به هشت امتیاز، به بقا در لیگ برتر جزیره امیدوار شود. در سمت مقابل، اما لیورپول با قبول این شکست بدموقع ۷۴ امتیازی ماند و نتوانست خودش را به آرسنال ۷۷ امتیازی و صدرنشین برساند. این در حالی است که منچسترسیتی با دو بازی کمتر و تنها یک امتیاز اختلاف با لیورپولی‌ها پشت سر آن‌ها در رده سوم قرار دارد و به طور بالقوه می‌تواند جای مرسی‌ساید‌ها و حتی آرسنال را در صدر جدول بگیرد.

در بازی همزمان در ورزشگاه اولدترافورد، اما تیم فوتبال منچستریونایتد میهمان خود شفیلدیونایتد را با نتیجه ۴ بر ۲ از پیش رو برداشت. در این بازی اگرچه شفیلدیونایتد با گلزنی جیدون بوگل در دقیقه ۳۵ پیش افتاد، اما گل دقیقه ۴۲ هری مگوایر برای شیاطین سرخ مانع از شکست آن‌ها در نیمه نخست شد. در نیمه دوم، باز هم شفیلدیونایتد زودتر به گل رسید و این بار بن بریرتون در دقیقه ۵۰ گلزنی کرد. ۱۱ دقیقه طول کشید تا من‌یونایتد گل خورده را توسط برونو فرناندز از روی نقطه پنالتی جبران کند. تلاش‌های منچستریونایتد برای کسب تمام امتیاز این بازی در نهایت ثمر داد و فرناندز با زدن دومین گل خود در دقیقه ۸۱ شیاطین سرخ را پیش انداخت و چهار دقیقه بعد راسموس هویلون تیر خلاص را به قلب میهمان شلیک کرد.

پیروزی شانزدهم یونایتد در سی‌و‌سومین بازی‌اش در فصل جاری لیگ برتر انگلیس، این تیم را با ۵۳ امتیاز، یک پله در جدول بالا برد و به رده ششم رساند. البته شکست ۲ بر صفر نیوکاسل در خانه وستهام در بازی همزمان نیز در صعود شیاطین سرخ تأثیرگذار بود. این به معنای افزایش شانس شاگردان اریک تنهاخ برای کسب سهمیه رقابت‌های اروپایی فصل آینده است.

در دیگر بازی شب گذشته لیگ برتر نیز بورنموث با نتیجه یک بر صفر ولورهمپتون را شکست داد. در تنها بازی معوقه باقیمانده از هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر انگلیس، از ساعت ۲۲:۳۰ امشب منچسترسیتی میهمان برایتون خواهد بود.

دیگر خبرها

  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • گزارش زنده: مس رفسنجان-پیکان
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • قرارداد یک سال و نیمه فولاد با ویسی ادامه دارد
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • ویسی:۶ بازی آینده فولاد از زن و بچه ام برایم مهمتر است/شاید سال بعد باشم ۱۰ بازیکن را نخواهم
  • حمودی: دعوای شخصی آقایان به شخصیت فوتبال خوزستان ضربه زد