Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@16:33:27 GMT

اس.خوزستان 1 - سایپا 2؛ شکار 3امتیازی از کنار کارون

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۴۶۶۵۱

اس.خوزستان 1 - سایپا 2؛ شکار 3امتیازی از کنار کارون

سایپا موفق شد در ورزشگاه غدیر با دو گل عباس زاده و قلی زاده با نتیجه ٢-١ استقلال خوزستان را شکست بدهد.

به گزارش ورزش سه"، استقلال خوزستان بعد از برد غیر منتظره در هفته اول برابر تراکتورسازی و تساوی خارج از خانه مقابل هم‌نام تهرانی با شرایط خوبی فصل را شروع کردند و امیدوار هستند با وجود بحران مالی، نتایج درخشان خود را ادامه دهد؛ از سوی دیگر سایپا و علی دایی پس از تساوی مقابل سپاهان، هفته قبل دست به کار بزرگی زدند و صنعت نفت را شکست دادند تا آنها هم با امتیاز مشابه تیم ویسی پای به مسابقه سوم فصل بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هفته سوم لیگ برتر؛ تاریخ: 96/05/19؛ ساعت 20:30
استادیوم: غدیر اهواز تماشاگران: ٤٠٠ نفر
داور: مهدی مرجان‌زاده؛ کمک‌ها: مهدی عالیقدر، حسن انتظاری و جواد محمدی/ ناظر: حیدر شکور


استقلال خوزستان


وحید شیخ‌ویسی، عقیل کعبی، موسی کولی‌بالی، میثم دورقی، ابوالفضل علایی، حکیم نصاری، محمد زارع، سلمان بحرانی(طالب ریکانی 63)، حسن صادقی، سید علیرضا زندوی و رضا کرملاچعب.
سرمربی: عبدالله ویسی


سایپا تهران


محمدرضا اخباری، محمد دانشگر، رضا علیاری، دانیال ماهینی، امید خالدی، رضا اسدی، روزبه شاه‌علی‌دوست، مهدی ترابی(حامد شیری 90)، آرش رضاوند، علی قلی‌زاده(رضا جعفری 84) و محمد عباس زاده(محمد سلیمانی 90)
سرمربی: علی دایی


اخطار


علیرضا زندوی (23) - سلمان بحرانی (42) از استقلال خوزستان

شرح گل ها

0-1(سایپا تهران- عباس زاده): دقیقه ٥٦ گل عباس زادهسانتر روزبه شاه علیدوست با اشتباه عجیب علایی به عباس زاده رسید تا این بازیکن با یک بغل پای ساده دروازه شیخ ویسی را باز کند ى طلسم گل نخوردن های ویسی بشکند.


0-2 (سایپا ـ قلی زاده): در دقیقه 59 علی قلی زاده توپ را از مقابل علایی عبور داد و با حرکت پا به توپ به سمت دروازه شیخ ویسی در شرایط تک به تک با وی قرار گرفت و در شرایطی که هیچ کدام از مدافعان استقلال خوزستان حرکتی برای متوقف کردن او انجام ندادند، با نوک پا دومین گل خود در لیگ برتر را برای سایپا به ثمر رساند.


2-1(استقلال خوزستان- کرمعلا چعب): دقیقه ٧٥ کرملا چعبکرنر طالب ریکانی از سمت راست با ضربه سر رضا کرملاچعب به گل اول تیم اهوازی تبدیل شد تا اختلاف به یک گل کاهش یابد.

شرح نیمه اول:

دیدار دو تیم در حالی برگزار شد که گرمای هرا در این بازی به مراتب نسبت به روزهای دیگر کمتر تر شده بود، سایپایی ها در ابتدای بازی حملات بیشتری انجام دادند، اما نتوانستند از موقعیت های خود استفاده کنند.

در ادامه بازی پایاپای دنبال شد تا اینکه کرنر مهدی ترابی و ضربه عباس داده را به زیبایی شیخ ویسی بیرون کشید.

در ادامه نیز موقعیت حساس خاصی روی دروازه ها ایجاد نشد تا نیمه اول با تساوی به پایان برسد


بهترین بازیکن:

علی قلی زاده و همچنین محمد عباس زاده موقعیت های رسیده به خود را توانستند به گل تبدیل کنند تا سه امتیاز مهم برای تیمشان در این بازی به دست بیاید.



اتفاق ویژه:

وحید شیخ ویسی که در دو بازی قبل توانسته فود دروازه اش را بسته نگه دارد، در این بازی دو بار دروازه اش باز شده دید تا استقلال خوزستان نیز به جمع تیم هایی که دروازه شان باز شده باشد، بپیوندد.

دقایق حساس

دقیقه ٢٤: ضربه آزاد مهدی ترابی در میانه راه به عباس زاده برخورد و در ادامه ضربه سر روزبه شاه علیدوست با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ٢٨: کرنر مهدی ترابی از سمت چپ و ضربه سر عباس زاده را شیخ ویسی به زیبایی بیرون کشید و در ادامه قلی زاده توپ را در بهترین حالت به اون فرستاد.

دقیقه ٣٢: ضربه آزاد مهدی ترابی در میانه راه به مدافعین برخورد کرد که این بازیکن اعتقاد به پنالتی داشت و به شدت اعتراض کرد.

دقیقه ٤١: ضربه آزاد حکیم نصاری به تیرک دورتر را عقیل کعبی به میانه جمعیت فرستاد و در ادامه ضربه کرملا چعب را اخباری به راحتی در اختیار گرفت.

دقیقه ٤٢: پاس میثم دورقی به حسین صادقی رسید و ضربه این بازیکن با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه ٥٢: سانتر امیدخالدی از سمت چپ و ضربه سر عباس زاده را شیخ ویسی در آغوش گرفت.

دقیقه ٥٧: توپ در موقعیت عالی به رضا کرملا چعب رسید اما وی در موقعیت تک به تک نتوانست دروازه تیم حریف را باز کند و اخباری توپ را به خوبی برگشت داد.

دقیقه ٨٢: سانتر حکیم نصاری از سمت چپ و ضربه سر موسی کولی بالی با اختلاف از بالای دروازه اخباری به بیرون رفت.
دقیقه ٨٨: پاس علیرضا زندوی در محوطه جریمه به دلفی رسید اما ضربه این بازیکن جوان با اختلاف بسیار به بیرون رفت.

دقیقه ٩٠+٤: اوت دستی بلند ماهینی و ضربه سر محمد سلیمانی با اختلاف از بالای دروازه شیخ ویسی به بیرون رفت.


در حاشیه

*دانیال ماهینی پیش از شروع بازی به سمت نیمکت استقلال خوزستان رفت، انتقال او از استقلال خوزستان به سایپا با انتقادات شدید اهوازی ها مواجه شده است.

*جونیور مارینی و تاوادزه به دلیل صادرنشدن ای تی سی از روی جایگاه تماشاگران بازی را تماشا می کنند.

* داور بازی به دلیل گرمای شدید هوا در دقیقه ٣٢ اعلام وقت استراحت کرد.

استقلال خوزستان سایپا

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۴۶۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان بر این اعتقاد است که فوتبال برای مسئولان استان خوزستان مهم نیست. - اخبار ورزشی -

محمود مطلق‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تساوی بیرون از خانه تیمش برابر گل‌گهر گفت: ما فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و با اینکه دو گل از حریف خوردیم، ولی هرگز بابت جبران باخت ناامید نبودیم. امسال هم در چند بازی کامبک زدیم و خوشبختانه در بازی با گل‌گهر هم توانستیم دو گلی را که خوردیم در دقایق آخر جبران کنیم. سرمربی تیم حریف بعد از بازی گفت که چیزی از تیم ما ندیده، ولی بهتر است ایشان یک بار دیگر بازی را تماشا کند تا ببیند ما چه نمایشی داشتیم.

شوشتری: ارزش تساوی در خانه گل‌گهر اندازه برد بود

 

وی در مورد شانس ماندن تیم استقلال خوزستان در لیگ برتر خاطر نشان کرد: تیم ما از لحاظ فنی شرایط خوبی دارد و امسال اگر بدشانسی نمی‌آوردیم بیشتر امتیاز می‌گرفتیم. من مطمئن هستم که استقلال خوزستان در لیگ برتر می‌ماند.

مطلق‌زاده همچنین تصریح کرد: ما مشکلات زیادی داریم، ولی آقای نجفی به عنوان مدیرعامل باشگاه کارش را خیلی خوب بلد است و به خوبی از تیم حمایت می‌کند. یکی از مشکلات اساسی ما بی‌توجهی مسئولان استانی به فوتبال و نماینده‌های خوزستان است و در واقع باید گفت که رشد فوتبال برای مسئولان استانی در اولویت نیست. البته خیلی چیزها برای آنها در اولویت قرار ندارد.

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان در پایان اظهار داشت: ما در لیگ برتر هستیم، ولی عجیب است که مشکل زمین تمرین داریم و این مشکل هنوز حل نشده است. در صنعت نفت هم که بودم این وضعیت و این مشکلات وجود داشت. شما دیدید که چند روز پیش چگونه بازی استقلال ملاثانی لغو شد، چون در ساعتی که قرار بود بازی آنها برگزار شود، ما تمرین داشتیم و کاری هم از دست‌مان ساخته نبود. متأسفانه در خوزستان به فکر تیم‌های این استان نیستند و این واقعاً ناراحت‌کننده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • میلان ۱-۲ اینتر: دومین ستاره روی پیراهن نراتزوری
  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • تاس فولاد بد نشسته، خوب بازی کن!
  • کامبک دقیقه۹۰ رئال با گل بلینگام/ کارلتو کلک ژاوی و لالیگا را باهم کَند/ بارسا هر سه ال‌کلاسیکو را باخت!
  • رئال‌ ۳ - بارسا ۲ : کامبک دقیقه۹۰ با گل بلینگام/ کارلتو کلک ژاوی و لالیگا را باهم کَند/ فتح رفت‌وبرگشت ال‌کلاسیکو با جود!
  • پی‌اس‌جی 4-1 لیون: انریکه در یکقدمی قهرمانی
  • سیمئونه ممکن است سهمیه چمپیونزلیگ نگیرد