Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز - سایپای تهران امروز در حالی در اهواز اولین شکست استقلال خوزستان را رقم زد که اعتراضات بی پایان علی دایی سرمربی نارنجی پوشان در طول مسابقه همه را کلافه کرده بود.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته سوم لیگ برتر باشگاه های کشور، تیم های استقلال خوزستان و سایپای تهران امشب به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با نتیجه دو بر یک به سود تیم تهرانی به پایان رسید تا استقلال خوزستان اولین شکست خود در لیگ برتر فصل جاری را تجربه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گل‌های این بازی را رضا کرملاچعب (۷۵) برای استقلال خوزستان و محمد عباس‌زاده (۵۶) و علی قلی‌زاده (۶۰) برای سایپای تهران به ثمر رساندند.

* مهدی مرجان‌زاده با کمک مهدی عالیقدر و حسن انتظاری این بازی را قضاوت کردند و در آن به علیرضا زندوی و سلمان بحرانی (استقلال) و مهدی ترابی و رضا اسدی (سایپا) کارت زرد نشان دادند.

* استقلال خوزستان در این بازی با ترکیب: وحید شیخ ویسی، عقیل کعبی، موسی کولیبالی، ابوالفضل علایی، علیرضا زندوی، میثم دورقی، سلمان بحرانی (۶۶- طالب ریکانی)، حکیم نصاری، حسین صادقی (۵۵- یونس دلفی)، سعید زارع (۶۳- علیرضا دغاغله) و رضا کرملاچعب وارد میدان شد.

* سایپای تهران نیز با ترکیب: محمدرضا اخباری، دانیال ماهینی، رضا علیاری، روزبه شاه علیدوست، محمد دانشگر، امید خالدی، آرش رضاوند، رضا اسدی، مهدی ترابی (۹۰- حامد شیری)، علی قلی‌زاده (۸۴- رضا جعفری) و محمد عباس‌زاده (۸۹- محمد سلیمانی) در برابر حریف صف آریی کرد.

* در نیمه دوم، اشتباهات فردی در خط دفاعی استقلال خوزستان کار دست این تیم داد و سایپایی‌ها در کمتر از پنج دقیقه به دو گل متوالی رسیدند تا میزبان را حسابی غافلگیر کنند. محمد عباس‌زاده با استفاده از اشتباه ابوالفضل علایی گل اول را زد و علی قلی‌زاده پس از جای گذاشتن مدافعان استقلال گل دوم را به ثمر رساند.

* استقلالی‌ها که پس از دو گل سایپا روی به بازی هجومی آورده بودند، در دقیقه ۶۴ می‌توانستند یکی از گل‌های خورده را جبران کنند، اما رضا کرملاچعب قدر این فرصت را ندانست و در مواجهه با محمدرضا اخباری توپ را به بدن دروازه‌بان سایپا زد. این بازیکن استقلال خوزستان دقایقی پس از این صحنه جبران مافات کرد و یک گل زیبا به ثمر رساند تا بازی در دقایق پایانی از هیجان بیشتری برخوردار شود.

*در دقیقه ۸۱ شوت حکیم نصاری با دخالت مدافعان سایپا به کرنر رفت و در دقیقه ۸۲ ضربه سر کولیبالی از بالای دروازه سایپا گذشت. فرصت بعدی را کرملاچعب در دقیقه ۸۶ از دست داد و یونس دلفی هم در دقیقه ۸۷ نتوانست از موقعیت مناسبی که نصیب وی شده بود بهره لازم را ببرد.

* تماشاگران اندکی در حدود ۴۰۰ نفر از مسابقه استقلال خوزستان و سایپا دیدن کردند.

* دانیال ماهینی بازیکن سابق استقلال خوزستان که پس از فسخ یکطرفه قراردادش به سایپا پیوست، اولین بازی‌اش با پیراهن این تیم را مقابل استقلال خوزستان انجام داد. وی پیش از شروع مسابقه از نیمکت‌نشینان تیم سابقش رخصت گرفت.

* بازیکنان دو تیم با در دست داشتن بنری به مناسبت روز خبرنگار، وارد زمین شدند.

* در ابتدای مسابقه و درحالی که اعضای کادر فنی دو تیم در حال خوش و بش با هم بودند، علی دایی روی نیمکت تیمش حضور نداشت.

* در دقایق ابتدایی مسابقه بین علی دایی سرمربی سایپا و بهمن روشنایی سرپرست استقلال جر و بحث پیش آمد. دایی مرتب به داوری اعتراض می‎کرد.

* هواداران استقلال خوزستان با توجه به درخشش وحید شیخ‌ویسی در مسابقات ابتدایی لیگ هفدهم اقدام به تشویق این دروازه‌بان کردند.

* وقفه خنک کردن بازیکنان در دقیقه ۳۰ مسابقه با تصمیم داور میدان به اجرا گذاشته شد.

* مهدی ترابی بازیکن ملی‌پوش سایپا در اواخر نیمه اول اعتراض شدیدی به داور داشت و کارت زرد گرفت.

* بازیکنان سایپا در ۲۰دقیقه پایانی که فشار استقلالی‌ها زیاد شده بود، چند بار روی زمین افتادند که این حرکات با اعتراض هواداران استقلال همراه شد.

* داور با توجه به وقفه خنک کردن بازیکنان برای نیمه دوم هفت دققه وقت تلف شده اعلام کرد که علی دایی باز هم نسبت به تصمیم داور معترض شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۴۶۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در حال حاضر از اوسمار مهم‌تر، قهرمانی پرسپولیس است

آفتاب‌‌نیوز :

بهزاد داداش‌زاده بازیکن اسبق تیم پرسپولیس ، درباره تساوی هفته گذشته تیم پرسپولیس مقابل سپاهان اظهار داشت: متاسفانه بازی به سمت سویی رفت که کار برای پرسپولیس سخت شد و به دلیل حساسیت بالا در آن دیدار ما نتوانستیم برنده زمین را ترک کنیم در حالی که بیش از هر چیز به این برد نیاز داشتیم تا صدر جدول را از استقلال بگیریم. متاسفانه بازی بسته تیم سپاهان در نیمه خودی موجب شد تا خط حمله قدرتمند پرسپولیس نتواند آنطور که باید و شاید به خواسته‌هایش برسد.

وی درباره شرایط فعلی این تیم افزود: همین که پرسپولیس توانسته در بازی‌های اخیر خود برد‌های خوبی به دست بیاورد و گل نخورد نقطه امید زیادی برای کسب دوباره عنوان قهرمانی است. همین حرکت رو به جلوی پرسپولیس باعث شده تا در اردوی استقلال این تصور به وجود بیاید که آن‌ها کارایی به مراتب سخت‌تری نسبت به قبل دارند. به همین خاطر باید دیدار با نساجی را با برد پشت سر بگذاریم تا هیچ چیز را به، اما و اگر نسپاریم.

بازیکن قدیمی پرسپولیس درباره حریف مازندرانی این تیم در هفته بیست و ششم لیگ برتر خاطرنشان کرد: درست است که ما در بازی‌های گذشته همواره این تیم را شکست داده‌ایم، ولی باید بدانیم که حضور این سرمربی ساکت الهامی بالای سر این تیم می‌تواند شرایط را برای ما سخت کند. همه می‌دانیم که ساکت الهامی در ابتدای همین فصل زینه سرمربیگری استقلال بود و قطعاً می‌خواهد خودش را در دیدار مقابل پرسپولیس بیشتر نشان بدهد و از این رو قطعاً به لحاظ روحی روانی روی تیمش کار می‌کند.

داداش زاده تاکید کرد: جدا از مسایل فنی قطعاً تیم نساجی برای بازی با پرسپولیس بیشتر از مسائل تاکتیکی روی موضوع روحی روانی کار می‌کند من مطمئنم این بازی که در قائمشهر برگزار می‌شود برای پرسپولیس دشوار خواهد بود البته اگر ما بتوانیم سریع گل بزنیم تمام برنامه‌های ساکت الهامی و تیمش به هم می‌ریزد.

بازیکن قدیمی پرسپولیس اضافه کرد: بازی‌های خانگی تیم نساجی همان قدر که برای حریفان دشوار است اگر شرایط روحی روانی تیم میزبان به هم بریزد برای تیم مهمان بسیار راحت خواهد بود. ما بار‌ها با این تیم در قائمشهر مسابقه داده‌ایم و می‌دانیم که این تیم در حضور تماشاگرانش تا چند اندازه خطرناک‌تر می‌شود، ولی اگر بتوانیم به موقع گل بزنیم تیم نساجی حرفی برای گفتن نخواهد داشت.

داداش‌زاده در این باره که برخی درباره تغییر سرمربی تیم پرسپولیس در فصل آینده صحبت می‌کنند و عده‌ای می‌گویند اوسمار ویرا باید بماند گفت: به نظرم این روز‌ها فرصت خوبی برای بیان کردن این مطالب نیست. ما در حال حاضر باید بیشتر از هر چیز به این سرمربی که تا اینجا هم بد کار نکرده این امیدواری را بدهیم که بتواند تیم را قهرمان کند تا شاید در فصل آینده هم هدایت پرسپولیس را به او بسپاریم، اما فعلاً مهم‌ترین چیز دفاع از عنوان قهرمانی فصل قبل و کسب صدر جدول است.

داداش‌زاده گفت: ما فقط ۵ هفته فرصت داریم و ۱۵ امتیاز پیش روی ماست با این تیمی که من دیدم و با این خط حمله خوبی که در اختیار داریم مطمئناً هیچ یک از حریفان باقی مانده تا پایان فصل نمی‌تواند جلوی قهرمانی پرسپولیس را بگیرد. از سوی دیگر مطمئناً استقلال در دیدار‌های باقی مانده امتیاز از دست خواهد داد من حتم دارم پرسپولیس در پایان این فصل قهرمان می‌شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • شکستن طلسم نباختن یک تیم و ناامید کردن پرسپولیس توسط استقلال
  • فریاد‌هایی که سکوت نقش‌جهان را شکست (عکس)
  • پیروزی نفت آبادان درلیگ برتر فوتبال
  • خلاصه بازی سپاهان 1-1 استقلال خوزستان (لیگ برتر ایران - 1402/03)
  • اعتراض پیکان به داور دیدار با آلومینیوم
  • سپاهان درخانه مقابل گزینه سقوط کامبک خورد
  • برتری سپاهان برابر استقلال خوزستان در نیمه اول
  • در حال حاضر از اوسمار مهم‌تر، قهرمانی پرسپولیس است
  • ژاوی: این فصل را به عنوان فصل اشتباهات فردی به یاد خواهیم آورد؛ بسیار ناامید و عصبانی هستم
  • ژاوی: مایه شرمساری است، خیلی عصبانی‌ام!