Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@22:44:01 GMT

چاله آسانسور جان پیرمرد 70 ساله بوکانی را گرفت

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۴۸۱۹۶

چاله آسانسور جان پیرمرد 70 ساله بوکانی را گرفت

بعد از ظهر پنجشنبه ۱۹ مراد ماه پیرمرد بوکانی به علت سقوط در جاه آسانسور جان خود را از دست داد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه گزارش کانی پرس؛مسول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان در گفتگو با خبرنگاران در شرح ماجرا اعلام کرد: در ساعت ۱۴:۲۸ ظهر امروز (پنج شنبه) بنا به تماس و درخواست کمک مردمی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع داده شد که یک نفر در چاله آسانسور آپارتمان های مسکن مهر میدان توحید، بلوک ۳ سقوط کرده و نیاز به کمک می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظاهر فیضه افزود: در این راستا بلافاصله ماموران امداد ایستگاه ۱ و خودرو آمبولانس ایستگاه ۳ این سازمان به محل حادثه اعزام شدند.

ویدر ادامه بیان کرد که با رسیدن امدادگران آتش نشانی و نیروهای اورژانس ۱۱۵ معلوم شد که متاسفانه فرد مذکور پیر مرد حدوداً ۷۰ ساله می باشدکه در چاله بیش از ۳ متری آسانسور محل سکونت دخترش سقوط و جان خود را از دست داده است
ظاهر فیضه همچنین بیان کرد که با تلاش تیم نجات سازمان جنازه فرد مذکور از چاله بیرون آورده شده و توسط آمبولانس آتش نشانی به سردخانه بیمارستان شهید قلی پور انتقال داده شد.
فیضه عنوان کرد: فرد مذکور عبدلله نیک منش حدوداً ۷۰ ساله بوده است.
وی خاطر نشان کرد: علت و چگونگی این حادثه در دست بررسی ماموران آگاهی و کارشناسان سازمان قرار گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۴۸۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیرمرد هتاک اصفهانی حکم محرومیت ۱۰ ساله گرفت

کمیته انضباطی فدراسیون رای خود را درباره هوادار خاطی دیدار تیم های پرسپولیس و سپاهان اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ درباره گزارش ابرازی علیه هوادار منتسب به باشگاه سپاهان اصفهان مبنی بر ارتکاب رفتار توهین آمیز در ورزشگاه آزادی در جریان مسابقه دو تیم پرسپولیس و سپاهان در مورخ 1403/2/12 از سری رقابت های لیگ برتر کشور،با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به مفاد مطالب عنوان شده از سوی هوادار موضوع گزارش که در جریان تحقیقات هویت نامبرده نصرا...گرگزن مشخص شده است و اظهارات وی از مصادیق هتک حرمت و توهین محسوب می شود،بنابراین مستند به مواد 60 و 71 مقررات انضباطی نامبرده به مدت 10 سال از ورود به کلیه ورزشگاههای فوتبال،فوتسال و فوتبال ساحلی کشور محروم خواهد بود.

رای صادره با لحاظ ماده 89 مقررات موصوف قابل اجرا بوده و ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی در کمیته استیناف فدراسیون خواهد بود.

ضمنا پرونده جهت رسیدگی به تخلفات سایر اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی مفتوح خواهد بود.

دیگر خبرها

  • فوت دردناک پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش
  • فوت غم‌انگیز پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش
  • فوت غمناک پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش
  • جوان ۳۳ ساله از سقوط در کوه‌های کرمان جان سالم به در برد
  • نجات جوان ٣٣ ساله پس از سقوط از کوه توسط آتش‌نشانان
  • پیرمرد هتاک اصفهانی حکم محرومیت ۱۰ ساله گرفت
  • سقوط مرگبار نوجوان ۱۶ ساله کاشانی از کوه
  • سقوط از کوه نوجوان ۱۶ ساله کاشانی را به کام مرگ کشاند
  • سقوط از کوه نوجوان ۱۶ ساله را به کام مرگ کشاند
  • این بار یک نوجوان ۱۶ ساله در طبیعت گم شد