Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-کیهان کلهر نوازنده مطرح موسیقی شامگاه پنجشنبه ۱۹ مردادماه با حضور در تماشاخانه ایرانشهر به تماشای نمایش «یک دقیقه و سیزده ثانیه» نشست. کیهان کلهر نوازنده مطرح موسیقی شامگاه پنجشنبه ۱۹ مردادماه با حضور در تماشاخانه ایرانشهر ضمن ابزار خرسندی از حضور در مجموعه ای تئاتری گفت: برای اولین بار است که به سالن تئاتر می‌آیم و شاهد استقبال مخاطبان و مردم هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دلیل اینکه مدام در سفر هستم امکان تماشای تئاتر را پیدا نمی‌کنم و خیلی خوشحالم که حالا در یک سالن تئاتر حضور دارم.همچنین داریوش اسدزاده، رضا بابک، صدیق تعریف، بهناز جعفری، عزت اله مهرآوران، بابک کریمی، محمد بحرانی، رضا گوران، منوچهر اکبرلو و محمدرضا الوند نیز در تماشاخانه ایرانشهر به تماشای نمایش های «سه خواهر»، «نیلوفر و نفت»، «یک دقیقه و سیزده ثانیه» و «اگه بمیری» نشستند.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۴۸۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد

حسن جعفری گفت: این پرواز به شماره ۸۷۵۹ قرار بود ساعت ۲۱ و ۳۵ دقیقه دیشب انجام شود که به دلیل نقص فنی هواپیما با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای مواجه شد.

وی اضافه کرد: پذیرایی از مسافران در ۲ نوبت انجام شد و مسوولان شرکت هواپیمایی هماهنگی لازم برای انتقال مسافران به سی آی پی را انجام دادند اما مسافران در سالن حضور داشتند و به سالن سی آی پی نرفتند.

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه های خراسان رضوی ادامه داد: پس از رفع نقص، این پرواز در ساعت پنج و ۵۵ دقیقه صبح امروز انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • سالن‌های تئاتر ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت اجرا ندارند
  • موافق اجرای نمایش در سالن‌های خصوصی نیستم/ اقتصاد تئاتر رضایت‌بخش نیست
  • بایرلورکوزن ۲ - ۲ اشتوتگارت/ رکورد شکست ناپذیری باز هم در ثانیه‌های پایانی حفظ شد + فیلم
  • برای تماشای بازیگران ترکیه‌ای یا قصۀ شمس و مولانا؟
  • یک هشدار دیگر درباره «سنگلج» و شروع «جادوی شهرزاد»
  • تجلیل از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • پرواز مشهد به تهران با ۵۰۰ دقیقه تاخیر انجام شد
  • اولین ملاقات سرمربی جدید با خبرنگاران: فردا ساعت ۹
  • روزگار متفاوت زنان اراکی