Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر مجمع زنان اصلاح‌طلب گفت: انتظار داشتیم سهم زنان در دولت بیش از این باشد، در عین حال، حضور زنان در دولت، مجلس و شوراها موجب تحقق بخشیدن بخشی از خواسته‌های زنان شده است.

به گزارش ایسنا، زهرا صدراعظم نوری در نخستین کنگره زنان مجمع اصلاح‌طلب با بیان این‌که انسان خواهان عدالت، آزادی و برابری است و از بی‌عدالتی و استبداد رنج برده است، گفت: سنت‌های الهی و آموزه‌های الهی به ما می‌گوید سرنوشت افراد بسته به تلاش و حرکت آنها است و رویکرد اصلاح‌طلبی این نوید را به ما می‌دهد که از شیوه‌های اصلاح‌طلبی به خواسته‌های خود برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که زنان خواهان بهبود شرایط و ساختن فردایی بهتر هستتد، تصریح کرد: احزاب مکانی برای تحقق این آرمان‌ها است و به ما اجازه ساماندهی می‌دهد تا با صدای قانونی جنبش برابری خواهان زنان پیش برود.

صدراعظم نوری ادامه داد: مجمع زنان اصلاح‌طلب خواستار بهبود وضع موجود است از این رو با تکیه بر قانون اساسی و آرمان انقلاب می‌خواهیم راه اصلاح‌طلبی را که راه ماندگار و خواست ملت ایران است، تداوم بخشیم.

دبیر مجمع زنان اصلاح‌طلب با بیان این‌که جریان اصولگرایی از سال ۸۴ تلاش بسیار کرد تا اندیشه و جریان اصلاح‌طلب را حذف کند، گفت: اصولگرایان در این راه از هر تلاشی فروگذار نبودند و حتی با ایجاد جریان اصلاح‌طلب بدلی سعی کردند تا در راه اصلاح‌طلبی انحراف ایجاد کند.

وی افزود: زنان اصلاح‌طلب در آن دوران، مجمعی مدنی را ایجاد کردند و با تحمل شرایط سخت سیاسی و اجتماعی اعم از احضار و بازداشت و زندان اجازه ندادند حرکت اصلاح‌طلبی به فراموشی سپرده شود.

صدراعظم نوری تاکید کرد: زنان اصلاح‌طلب با تلاش تدریجی راه خود را دنبال کردند و سعی می‌کنند با نشاط راه اصلاح‌طلبی را با عزمی جدی‌تر بپیماند. نتایج انتخابات ۹۲، ۹۴ و ۹۶ نوید زنده بودن اصلاح‌طلبی را می‌دهد که به خواست عمومی جامعه تبدیل شده است.

دبیر مجمع زنان اصلاح‌طلب با بیان این‌که به پیشرو بودن روحانی در حرکت‌های اصلاح‌طلبانه افتخار می‌کنیم، گفت: انتظار داشتیم سهم زنان در دولت بیش از این باشد اما با این حال، حضور زنان در دولت و مجلس و شوراها موجب تحقق بخشیدن بخشی از خواسته‌های زنان شده است.

وی با بیان این‌که موفقیت اصلاحات مرهون فداکاری همه ملت ایران و شخصیت‌های اصلاح‌طلب است، تاکید کرد: امروز رهبری اصلاحات یعنی سید محمد خاتمی با وجود ممنوعیت‌ها و محدودیت‌ها همچنان تاثیرگذارترین شخصیت در ایران امروز ما است و ما یاد همه بزرگان اصلاحات را گرامی می‌داریم و تلاش می‌کنیم راهشان را تداوم ببخشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۴۹۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان انتظار تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ به زودی

شما شهروندان عزیز در مورد تاخیر در واریز وجه قابل پرداخت کالابرگ به حساب فروشندگان، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی برای پیگیری به سرویس اجتماعی ارجاع داده شد.

 

دغدغه روز/

تاخیر در واریز وجه قابل پرداخت کالابرگ فروشندگان را به دردسر انداخت

نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد تاخیر در واریز وجه قابل پرداخت کالابرگ به حساب فروشندگان، در لینک زیر مشاهده کنید.

تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ طی ۴ روز آینده

معاون رفاهی و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تسویه دولت با فروشندگان متصل به طرح کالابرگ طی چهار روز آینده خبر داد.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • پایان انتظار تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ به زودی
  • ترامپ سر به سر ایران خواهد گذاشت؟ /هشدار رسانه اصلاح طلب به دولت رئیسی درباره ۲ خطر در کمین ایران
  • آیت‌اللّه نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • آیت‌اللّه العظمی نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است/ اسلام «زن‌» را بعنوان اینکه مانند مرد یک انسان کامل است و شایستگی خلیفه الهی بودن را دارد معرفی کرد
  • تمدید طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی دور از انتظار نیست
  • دولت تا سال ۱۴۰۸ از حق‌السهم فیبر نوری چشم‌پوشی می‌کند
  • مصلحت قطعی همچنان در انتظار تصمیم مجمع تشخیص مصلحت نظام
  • تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است
  • نیروهای شرکتی منتظر نباشند؛ خبر نگران کننده درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت
  • ۶ چالش مامایی در قانون جوانی جمعیت/ اصلاح پرداخت تعرفه زایمان