Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-09@05:05:04 GMT

کسب رتبه زیر هزار توسط 61 دانش آموزان مهریزی

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۴۹۷۴۴

کسب رتبه زیر هزار توسط 61 دانش آموزان مهریزی

دانش آموزان مهریزی موفق به کسب 61 رتبه زیر هزار در کنکور سراسری سال 96 شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل ازصبح مهریز؛ مدیر آموزش و پرورش مهریز در نشست خبری با خبرنگاران که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، با اشاره به اجرای پروژه مهر برای سال تحصیلی97-96 گفت: مهمترین فعالیت های آموزش و پرورش در فصل تابستان و زمان تعطیلی مدارس، ساماندهی نیروی انسانی و مربیان مجرب و آماده سازی فضاهای آموزشی و چیدمان تجهیزات و بهسازی و محوطه سازی در مدارس است که در قالب پروژه مهر انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارآموز با بیان اینکه آموزش و پرورش مهریز سه سال پیاپی در فعالیت های پروژه مهر و در زمینه توسعه نهضت سوادآموزی رتبه برتر استان را کسب کرده است ادامه داد: کمیته برنامه ریزی شهرستان که متشکل از مدیران مدارس و اعضای شورای اداری شهرستان است در واقع اتاق فکر آموزش و پرورش و مغز متفکر تصمیم گیری های این دستگاه عریض و طویل است و درخصوص فعالیت های پروژه مهر و دیگر تصمیم گیری های تاثیرگذار به تبادل نظر می پردازند.

وی با اشاره به ثبت نام دانش آموزان برای سال تحصیلی 97-96 افزود: ثبت نام دانش آموزان دوشنبه و چهارشنبه هر هفته تا آخر شهریور ما از طریق سامانه سنا و توسط مسئولان مدارس شهرستان انجام می شود و بر اساس آخرین آمار واصله، مهریز در بحث ثبت نام دانش آموزان رتبه دوم را در کل استان کسب کرده است.

مدیر آموزش و پرورش مهریز به موفقیت های شهرستان مهریز در کنکور سراسری اشاره کرد و گفت: در سه سال گذشته در زمینه کنکور سراسری، شهرستان مهریز بعد از میبد، مقام دوم استان را کسب کرده است.

وی با اشاره به افزایش تعداد قبول شدگان زیر رتبه 1000 در مهریز گفت: تعداد 698 نفر دانش آموز مهریزی در کنکور سراسری سال 96 شرکت کرده اند که از این تعداد 11 نفر رتبه زیر 100 و 61 نفر نیز رتبه زیر 1000 را کسب کرده اند و 34 نفر از این افراد، پسر و مابقی دختر بوده اند و این درحالی است که در سال های 93، 94، 95 به ترتیب 54، 41، 56 نفر رتبه زیر 1000 را کسب کرده بودند.

کارآموز همچنین با تقدیر از زحمات «عبدالحنان امین الرعایا» یکی از فرهنگیان پیشکسوت در حوزه کلاس های تست و مشاوره کنکور عنوان کرد: برای رشد و تعالی شهرستان و درخشش دانش آموزان مهریزی در کنکور سراسری، از اساتید موفق و خبره در حوزه تحصیلی و کنکور بهره می یابیم و مشاوره ها و کلاس های تست عبدالحنان امین الرعایا تاثیر قابل توجهی در درخشش دانش آموزان مهریزی در کنکور سراسری سال های گذشته تاکنون داشته است.

وی درخصوص شهریه مدارس سطح شهرستان گفت: برخلاف مدارس خاص و غیرانتفاعی، مدارس دولتی شهریه ندارند و مدیران این مدارس، جهت تامین کتاب و بیمه و هزینه ثبت احوال وجهی که مصوب شده است را از اولیاء دانش آموزان دریافت می کنند.

سید علیرضا طبایی فر، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان مهریز همچنین با اشاره به مقام خبرنگاران در سطح جامعه گفت: خبرنگاران کمک می کنند تا جامعه به بیراهه نرود.

وی همچنین درخصوص ساماندهی و بهسازی فضای آموزشی شهرستان گفت: 100 مدرسه در مهریز وجود دارد و در ایام تعطیلات تابستان سال جاری، زیباسازی و محوطه سازی 13 مدرسه در دستور کار قرار گرفته است و علاوه بر بودجه محدود دولت، خیرین مدرسه ساز و کمک های داوطلبانه اولیاء دانش آموزان نیز گره گشا بوده است.

انتهای پیام/ج

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۴۹۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس قزوین در نوبت عصر تعطیل شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از تعطیلی تمام مدارس شهر قزوین در نوبت بعدازظهر برای شرکت دانش‌آموزان در آیین سنتی «پنجاه‌به‌در» خبر داد.

نقی سیاهکالی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از تعطیلی تمام مدارس شهر قزوین در نوبت بعدازظهر برای شرکت دانش‌آموزان در آئین سنتی «پنجاه‌به‌در» خبر داد و اظهار کرد: در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم و مراکز پیش دبستانی به منظور حضور دانش‌آموزان و اولیا در مراسم سنتی پنجاه به‌در تعطیل است.

وی جلوگیری از ترافیک شهری در نوبت عصر روز چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت را علت دیگر این تعطیلی اعلام کرد و افزود: حضور عوامل اجرایی در مدارس الزامی نیست.

کد خبر 751662

دیگر خبرها

  • باید از دالان کنکور به اشتغال دست پیدا کنیم
  • مافیای کنکور برای آموزش و پرورش تعیین تکلیف می‌کرد
  • خبر مهم آموزش و پرورش برای دانش‌آموزان و معلمان
  • کسب ۱۲۹ رتبه توسط دانش آموزان در جشنواره نوجوان سالم
  • مدارس قزوین در نوبت عصر تعطیل شد
  • ۲۳ ایده به مرحله نهایی جشنواره «ایده‌شو» دانش‌آموزی راه یافت
  • برگزاری امتحانات نهایی با حضور ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی
  • افتتاح مدرسه ۱۴ کلاسه زنده یاد صدوقی در شهرستان پیشوا
  • سهم دشتستان از رتبه‌های برتر کنکور افزایش یابد
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند