Web Analytics Made Easy - Statcounter

دشتی – سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی گفت: مدیر باشگاه های کتاب خوانی چیستا و گنتار درازی در ششمین جشنواره کشوری تجارب برتر تربیتی مقام اول کشوری را کسب کرد.

حمید زارعی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: لیلی زارعی از فرهنگیان بخش کاکی و مدیر باشگاه های کتاب خوانی چیستا کاکی و گنتار درازی از مدیران موفق باشگاه های کتاب خوانی شهرستان دشتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مقاله پژوهشی ارائه شده توسط لیلی زارعی به این جشنواره با موضوع تاثیر باشگاه کتاب خوانی بر مطالعه دانش آموزان بود که بعد از کسب مقام برگزیده استانی به مرحله کشوری راه یافت که توانست مقام اول کشور را به خود اختصاص دهد.

وی اضافه کرد: این مقاله در ٧ بخش و ١٩ صفحه به تشریح و بررسی، تاثیر و اقدامات انجام شده در باشگاه های کتاب خوانی پرداخته شده است.

زارعی تصریح کرد: این جشنواره هر ساله با هدف ارتقای کمی و کیفی دانش و نگرش و مهارت های فرهنگیان در مدارس در راستای توسعه و تعمیق شبکه تجربیات برگزار می شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۴۹۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اختتامیه چهارمین دوره جشنواره خودنویس در نمایشگاه کتاب

میرشمس‌الدین فلاح هاشمی مدیرعامل نشر صاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما  افزود؛ چهار سال از آغاز به فعالیت خودنویس می‌گذرد که سرانجام به نشر صاد رسید. در این دوره مسیر را با هدف کشف و پرورش استعداد ادامه می‌دهیم و سعی مان بر این است تا از نویسندگانی که استعداد دارند، اما جرأت انتشار ندارند و یا از شرایط انتشار اثر برخورد نیستند، ادامه می‌دهیم.

فلاح هاشمی گفت: موضوع دوره چهارم خودنویس عزت ملی و در بخش ویژه موضوع زنان تاریخ ایران را مدنظر قرار دادیم. مدیر عامل نشر صاد همچنین از ۳۵ اثر جدید انتشاراتشان در نمایشگاه سی‌وپنجمین خبر داد و افزود: از بین این اثار ۳۰ اثر مربوط به داستان و رمان و ۵ اثر پژوهشی است.

وی گفت: ۱۸ اثر از آثار داستان و رمان برای نوقلمان جشنواره «خودنویس» است.

جشنواره خودنویس بمنظور کشف استعداد‌های جوان و نوقلمان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۹ معلم مازندرانی نمونه کشوری شدند
  • گزارش تصویری | تجلیل مدیر کل صدا و سیما از مقام کارگران
  • اختتامیه دومین جشنواره ملی «دوست من کتاب» در همدان
  • برگزاری اختتامیه چهارمین دوره جشنواره خودنویس در نمایشگاه کتاب
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم در کرمان
  • «سرزمین شعر» ۱۵ میلیون نفر بازدید کننده داشت
  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب
  • راه یافتگان جشنواره پرده‌خوانی و نقالی رضوی معرفی شدند
  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند