Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، عباس گودرزی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان اظهار کرد: آمارهایی که در خصوص اشتغالزایی در حوزه شهرستان بروجرد ارائه می‎شود، مورد قبول ما نیست.

امروز عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد و اشترینان در نشست خبری با خبرنگاران پاسخگوی سؤالات آنها در حوزه شهرستانی، کشوری و حتی برون مرزی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست صمیمی که قریب به 3 ساعت به طول انجامید، خبرنگاران خبرگزاری‎ها، نشریات محلی و وبلاگ‎نویس‎ها سوالاتی را در مورد موضوعات مختلف مطرح کردند.

تنوع سوالات خبرنگاران بسیاری از حوزه کلان شهرستانی را اعم از مشکلات واحدهای صنعتی و کارخانجات، عزل و نصب مدیران، بالا بودن آمار بیکاری، بیمارستان آیت‎الله بروجردی و چالش‎های حوزه درمان و مسائلی از این دست را در بر گرفت.

خبرنگاران خبرگزاری‎ها نیز علاوه بر پرداختن به مسائل شهرستانی به موضوعات کشوری و بین‎المللی نیز پرداختند که از آن جمله می‎توان به برجام، سلفی برخی نمایندگان با فدریکا موگرینی و جنایات گروهک تروریستیداعش اشاره کرد.

در ادامه برخی خبرنگاران نیز گریزی به مشکلات فعالان عرصه خبر و اطلاع‎رسانی زدند و به مواردی از مشکلات خبرنگاران فعال در شهرستان بروجرد اشاره کردند که با تائید عباس گودرزی همراه شد.

در این جلسه همچنین یاد و خاطره شهید اهل قلم شهید محمود صارمی گرامی داشته شد و خبرنگاران بر تداوم راه مقدس آن شهید والا مقام تاکید کرده و با آرمان‎های شهید صارمی عهد و پیمانی دوباره بستند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بالا بودن آمار بیکاری محصول بی‎توجهی به چرخه تولید است، عنوان کرد: بدون شک رونق تولید موجب کاهش آما بیکاری می‎شود.

گودرزی تاکید کرد: آمارهای ارائه شده در زمینه اشتغالزایی و ایجاد شغل در شهرستان بروجرد را قبول نداریم.

* حوزه تولید و صنعت بروجرد دغدغه‎ای وجود نداشته است

وی تأکید کرد: از سویی آمار و ارقام ارائه شده در خصوص حوزه تولید و صنعت شهرستان بروجرد مورد پذیرش نیستند، چرا که این آمارها را کارگران، کارفرمایان و مردم بروجرد لمس و احساس نمی‎کنند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: بروجرد پس از پایلوت بودن استان لرستان نیز همان بروجردی است که پیش از آن بوده و هیچ اتفاق خاصی تا امروز رخ نداده است.

گودرزی بیان کرد: اینکه در جلسه به صورت دستوری به مدیر عامل بانکی بگوئیم که بنویس، تصویب و پرداخت کن و او تنها به دلیل رعایت سلسله مراتب مصوبه را بپذیرد، هیچ اتفاق خاصی نمی‎افتد.

وی با اشاره به اینکه برخی واحدهای مستقر در شهرک صنعتی بروجرد با وجود مصوبه ستاد تسهیل هنوز هیچ اتفاقی برایشان رخ نداده است، تصریح کرد: به این ترتیب می‎توان گفت که تا امروز در حوزه تولید و صنعت بروجرد دغدغه‎ای وجود نداشته است، به این معنا که خواب مسؤولان را به هم بزند و برای حل مشکلات کارخانجات فکری جدی شود.

در ادای وظیفه‎ام ملاحظه هیچ فردی را نمی‎کنم

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی در خصوص عزل و نصب مدیران شهرستانی گفت: برخی‎ها با حمایت نابجا و ناصحیح از یک مدیر مسئله‎دار در حقیقت هر روز در حال نصب هستند.

گودرزی مطرح کرد: چطور عده‎ای هر لحظه در نصب مدیران دخالت دارند، اما نماینده نباید حق داشته باشد که از اهرم و قدرت نظارتی خود استفاده کند.

وی با تأکید بر حمایت از مدیرانی که به دنبال مسائل حاشیه‎ای نبوده و در جهت حل مشکلات مردم تلاش می‎کنند، اظهار کرد: مدیری که در پیشبرد اهداف کاری خود از ظرفیت نماینده استفاده نکند، ضعف مدیریتی دارد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در ادای وظیفه‎ام ملاحظه هیچ فردی چه اصولگرا و چه اصلاح‎طلب را نمی‎کنم و زمانی که لازم بدانم، با تمام توان ورود می‎کنم.

در تراز یک مسؤول انقلابی رفتار کنیم

گودرزی در خصوص سلفی برخی نمایندگان با موگرینی گفت: باید در برابر بیگانگان و کسانی که بدخواه ملت هستند، با اقتدار، عزت و در تراز یک مسوول انقلابی رفتار کنیم.

وی تبیین کرد: کشور ایران جز با آمریکا و رژیم صهیونیستی با دیگر کشورهای دنیا تعامل دیپلماسی دارد، البته تعامل دیپلماسی ما سطح‎بندی دارد و شامل سطوح مختلفی می‎شود.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: اگر چه حضور این میهمانان خارجی تلاش آمریکا برای به انزوا کشیدن ایران را ناکام گذاشت، اما سلفی برخی نمایندگان با موگرینی اصل موضوع را زیر سوال برد.

گودرزی بیان کرد: باید حواسمان باشد که دشمن از رفتار، مواضع، حرکات و نوع اظهار نظرات ما سوء استفاده نکند.

بر هم زننده برجام نخواهیم بود

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در خصوص موضع جمهوری اسلامی ایران در قبال گستاخی‎های رئیس جمهور آمریکا و عدم پایبندی این کشور به تعهدات برجام تاکید کرد: اگر چه در جریان برجام امتیازها را داده‎ایم، اما بر خلاف تلاش آنها برای بر هم زدن این توافق از سوی اینکه جمهوری اسلامی ایران، بر هم زننده برجام نخواهیم بود.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با صبوری، سعه صدر و تدبیر به نحوی مسیر را دنبال می‎کنیم که چهره واقعی و حقیقی آمریکا عیان و آشکار شود.

گودرزی با تأکید بر اینکه چهره امریکا با اخم، لبخند، پنجه فولادی و دستکش مخملی تغییر نمی‎کند، گفت: اگر چه آنها روزی با اخم و خشونت و روز دیگر با لبخند با ما ارتباط برقرار می‎کنند، باید در سایه بصیرت فراموش نکنیم که آمریکا دشمن اصلی ملت ایران است.

وی اضافه کرد: اگر چه به طرحی که در خصوص برجام در مرحله نهایی شدن است، رای داده‎ایم اما معتقدیم که باید تغییرات جدی در آن اعمال شود و به صورت جدی‎تر اقدام متقابلی از خود نشان دهیم.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی افزود: از سویی باید فعالیت‎های هسته‎ای را به نحوی ادامه دهیم که چرخ هسته‎ای کشور دچار رکود و توقف طولانی مدت نشود.

انتهای پیام/ذ

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۵۱۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا هزینه سنگینی برای انحراف ذهن و فکر دختران ما داده است

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، زهره الهیان، نماینده مجلس شورای اسلامی در مراسم اختتامیه رویداد روایت دختران ایران که رویدادی برای روایتگری پیشرفت ایران و دختران ایران است؛ اظهار کرد: کسی که در مسیر خدا حاضر بوده و عمل کند؛ خداوند اجرش را می‌دهد و اگر در این راه بمیرد هم شهید محسوب می‌شود.

وی با اشاره به تلاش‌های پیامبر اکرم در ارتقای جایگاه زن در جامعه گفت: اسامی نیکویی همچون ریحانه یا حُسنه از سوی رسول اکرم استفاده شد؛ پیامبر در زمانی که دختران در جامعه زنده به گور می‌شدند دختر خود را ام ابی‌ها نام نهاد.. این رویکرد پیامبر در زمان جاهلیت بود که اگر دختر خوب تربیت شود سپر پدر در برابر آتش خواهد بود.

امروز هم در جاهلیت مدرن قرار داریم

نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز هم در جاهلیت مدرن قرار داریم متاسفانه ما کم کار کردیم و وضع اسف‌بار دختران در غرب را به خوبی نشان ندادیم. نماینده کنگره آمریکا او به این موضوع اشاره می‌کند که در آمریکا یک میلیون زن گرفتار مافیا‌های متعدد موجود در آن کشور هستند.

وی با بیان اینکه ما باید روایتگر حضرت زینب باشیم که تاریخ را تکان داد؛ ابراز کرد: حضرت زینب نه به خاطر دفاع از برادرش که برای دفاع از ولی زمان بود که عمل کرد. در این شرایط ما هم باید در دفاع از ولی از اسلام و انقلاب دفاع کنیم؛ در شرایطی که آمریکا هزینه سنگینی برای انحراف ذهن و فکر دختران ما در نظر گرفته است.

الهیان با بیان اینکه یکی از موضوعات کلیدی و مهم در رسانه‌ها وضعیت دختران است؛ تشریح کرد: عدم موفقیت دشمنان به معنای کم گذاشتن آنان نبود؛ آنان همه تلاش خود را کردند و حتی مطمئن بودند که کار نظام را تمام می‌کنند و در این مسیر همه دختران ما را هم می‌خواهند بی حیا و بی عفت کنند. 

روشنگری اتحادیه انجمن‌های اسلامی در مدارس اقدامی مردمی است 
 
وی با بیان اینکه ترویج عفاف و حجاب صرفاً دولتی و حاکمیتی نیست؛ اضافه کرد: تحقق عفاف و حجاب و ناکامی تلاش دشمن در بی عفتی جوانان به دست نمی‌آید مگر اینکه مردم به صحنه بیایند. اقدام اتحادیه انجمن‌های اسلامی در روشنگری در مدارس هم اقدامی مردمی است و نمونه‌ای از یک اقدام مجاهدانه مردمی برای عفاف و حجاب است.

نماینده مجلس شورای اسلامی یادآور شد: نوجوانان ما بی دفاع هستند فضای مجازی امروز قتلگاه نوجوانان ماست. اگر ما جدیت نداشته باشیم و نیرو‌های مردمی به کمک نیایند معلوم نیست که جبهه رسانه غرب چه بلایی بر دختر ایرانی می‌آورد.

وی با تاکید بر اینکه بخشی از این وضعیت ناشی از ناکارآمدی دستگاه تعلیم و تربیت است؛ توضیح داد: اگر دکتر صحرایی اینجا بودند حتماً من به موضوعات دیگری هم در خصوص ناکارآمدی نظام تعلیم و تربیت اشاره می‌کردم؛ اما طبیعی است که بخشی از وضعیت فعلی در ناکارآمدی و عمل نکردن به وظیفه‌ها در وزارت آموزش و پرورش بوده است. همه ما باید وضوح عفاف و حجاب را جدی‌تر بگیریم.

نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دشمن می‌خواهد هویت ملی و غرور ملی ما را از بین ببرد. چه شده است که بخشی از فارغ التحصیلان ما در مدارس و دانشگاه‌ها بویی از هویت خود نبردند. این بحران هویت از کجا نشات می‌گیرد؟

الهیان با اشاره به اینکه فضای مجازی در حال قربانی کردن دختران است؛ خاطرنشان کرد: کاری که اتحادیه انجمن‌های اسلامی در حال انجام آن است ارتباط رودررو و حقیقی با دختران ماست؛ این ظرفیتی است که دشمنان آن را ندارند. در بیانیه گام دوم انقلاب هم که خطاب به جوانان انجام شده است در بند آخرش خطاب به جوانان این مسئله را رهبری بیان کردند که معنویت با عاطفه و مهر ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مخالفت مجلسی‌ها با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان به ۳۳۰ نفر
  • مخالفت نمایندگان با کلیات طرح اصلاح جداول حوزه های انتخابیه
  • آمریکا هزینه سنگینی برای انحراف ذهن و فکر دختران ما داده است
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • لزوم عدالت‌محوری در توسعه شهرها/ شورای اسلامی شهر، صدای مردم است
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • متکی هیچ تماسی با ابوترابی برای ریاست مجلس نداشته است