Web Analytics Made Easy - Statcounter

اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان در اطلاعیه ای از علاقه مندان به کاندید شدن برای ریاست هیأت نجات غریق استان دعوت کرد. اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان در اطلاعیه ای از علاقه مندان به کاندید شدن برای ریاست هیأت نجات غریق استان دعوت کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

بدینوسیله به اطلاع عموم، علاقمندان و خبرنگاران امور ورزشی می رساند با توجه به اتمام دوره 4ساله هیأت نجات غریق استان، اداره کل ورزش و جوانان لرستان در نظردارد نسبت به انتخاب فردی شایسته و لایق به عنوان رئیس این هیأت از طریق برگزاری مجمع عمومی اقدام نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدینوسیله از تمامی کارشناسان دعوت بعمل آید جهت دریافت فرم ثبت نام از تاریخ دوشنبه 23مردادماه سالجاری به مدت یک هفته کاری، هر روز به استثنای روزهای تعطیل از ساعت 7:30 لغایت 14:30به کارشناس امور مجامع ورزشی( همایون مرآت) واقع در اداره کل ورزش و جوانان استان مراجعه فرمایند.

ضمنا برابر مقررات افراد بازنشستۀ فاقد شرایط خاص نمی توانند برای انتخابات ثبت نام نمایند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۵۱۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی آماده‌سازی تیم ملی نجات غریق در تهران برگزار شد

دومین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی نجات غریق ایران جهت شرکت در مسابقات جهانی استرالیا در تهران برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، این اردو از 24 فروردین آغاز و تا 29 فروردین ادامه داشت.

در دومین دوره اردوی تیم ملی 7 ورزشکار از جمله: امیرارسلان زارعی، سید محمد حسینی، آرش آستانه، سامان سپیددست، خشایار حسینیان، امیرمحمدکاظمی و بهشاد علیزاده زیرنظر محمد ناظری سرمربی و فراز رغبتی سرپرست، حضور داشتند.

در جریان رکوردگیری ورزشکاران، رکورد ملی در دو ماده، ارتقا یافت. در ماده 100 متر ترکیبی سه بار رکورد ملی توسط سیدمحمد حسینی، سامان سپید دست و امیرارسلان زارعی شکسته شد که در نهایت امیرارسلان زارعی در این ماده با ثبت رکورد یک دقیقه و شش ثانیه و سی و دو صدم ثانیه بهترین رکورد ملی را به نام خود ثبت کرد.
 
همچنین در ماده 50 متر حمل آدمک امیرارسلان زارعی توانست با رکورد سی دو ثانیه و دوازده صدم ثانیه رکورد ملی جدیدی را به نام خود به ثبت برساند.

گفتنی است مسابقات قهرمانی جهان، سال جاری در کشور استرالیا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتخاب رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان
  • برگزاری ۷۰ رویداد ملی ورزش موتورسواری و اتومبیلرانی طی سال گذشته
  • رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان انتخاب شد
  • رئیس هئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان انتخاب شد
  • اردوی آماده‌سازی تیم ملی نجات غریق در تهران برگزار شد
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • استانداردترین روش‌های غریق نجات توسط ناجیان استفاده می شود
  • رییس هیأت داوران بخش زبان‌های فارسی و گیلکی در ایران انتخاب شد
  • معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان حوزه شمال غرب
  • مسابقه چوگان در تبریز برگزار شد