Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@12:31:42 GMT

برگزاری مسابقات ربات جنگجو جام شهید «محسن حججی» در پرند

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۵۱۷۵۹

برگزاری مسابقات ربات جنگجو جام شهید «محسن حججی» در پرند

رباط کریم- مسابقات ربات جنگجو جام شهید «محسن حججی» در پرند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر جمعه اولین دوره مسابقات ربات جنگجو جام شهید «محسن حججی» در پرند آغاز شد و تا عصر امروز ادامه خواهد داشت.

این مسابقه با حضور 8 تیم از نوجوانان پرندی، در مسجد امام جواد(ع) شهرک آفتاب پرند برگزار شد.

این مسابقات در حالی به نام شهید «محسن حججی» نامگذاری شد، که انتشار چهره با صلابت این شهید در هنگام شهادت توسط تروریست های تکفیری، در فضای مجازی، موجی از افتخار و عزت در کشور به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقات به همت امام جماعت و هیات امناء مسجد امام جواد(ع) شهرک آفتاب پرند برگزار شد.

بر اساس این گزارش، شهر تازه تاسیس پرند در ۳۳ کیلومتری جنوب‌غربی شهر تهران و در مسیر آزادراه تهران ـ ساوه واقع شده‌ است و به پایتخت مسکن مهر ایران شهرت دارد.

این شهر از توابع شهرستان رباط کریم است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۵۱۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع)

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد قناعت شامگاه سه شنبه در شورای اطلاع رسانی استان گفت: چهار مدرسه صدرا با ۸۵ کادر آموزشی و ۳۰۰ دانش آموز توسط این اداره کل در نقاط مختلف استان با همکاری آموزش و پرورش ایجاد شده است که در هفته معلم با حضور در این مدارس از معلمان آنها تجلیل خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه تفسیر سوره نور از هفته معلم در مدیریت آموزش و پرورش بیرجند آغاز می شود، افزود: گروهی از دانش آموز به عنوان خبرنگار در قرارگاه نوجوانی روایت پیشرفت با تبلیغات اسلامی استان همکاری دارند که ۱۲۰ نفر از آنها در پنج اردیبهشت روز شکست آمریکا در صحرای طبس، به این شهر برای تولید محتوا اعزام شدند.

قناعت خاطر نشان کرد: تولید محتوا برای مبلغان، اعزام هشت گروه تبلیغی، برگزاری جشن در مدارس، برپایی همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع) از جمله بدنامه های هفته معلم است که توسط تبلیغات اسلامی استان در هفته معلم اجرا خواهد شد.

به گفته وی نشستی با حضور نمایندگان تعدادی از دستگاه ها ی اجرایی استان برای ایجاد هماهنگی برای برگزاری برنامه های در مناسبت مختلف ها در پارک توحید برگزار شد که در این راستا جشنواره فرهنگی و هنری دختر ایران را در پارک توحید برگزار خواهیم کرد.

معاون تبلیغات اسلامی استان در ادامه گفت: در صورت امکان ماننددور اول انتخابات از صندوق های سیار به شکل ویژه برای حضور سالمندان در انتخابات استفاده شود.

کد خبر 6093697

دیگر خبرها

  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • برگزاری همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع)
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی
  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • اعلام برنامه مسابقات چهار هفته پایانی لیگ یک فوتبال ایران
  • جدایی برگزاری بخش ملی و بین الملل جشنواره فیلم رضوان
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود