Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@03:34:29 GMT

دولت دوازدهم به تعهدات خود عمل کند

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۵۱۹۸۸

دولت دوازدهم به تعهدات خود عمل کند

ائمه جمعه شهرستان‌های استان سمنان با بیان اینکه دولت دوازدهم باید به تعهدات خود در زمان انتخابات عمل کند تأکید کردند: در برخی نقاط استان سمنان بحران کم‌آبی به‌شدت مردم را درگیر کرده است و این مسئله یکی از مهم‌ترین مشکلات مردم است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان‌های استان سمنان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید علی مهدی نژاد امام‌جمعه گرمسار در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: با برگزاری مراسم‌های تنفیذ و تحلیف رئیس‌جمهور، دولت دوازدهم آغاز به کارکرده است و باید عمل به تعهداتی که در زمان انتخابات داده است را در دستور کار قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آئین تحلیف رئیس‌جمهور با حضور بسیاری از مهمانان خارجی از سراسر جهان برگزار شد اذعان کرد: حضور این مهمانان ظرفیت خوبی را برای نمایش امنیت در ایران ایجاد کرد و بسیاری از هجمه‌های دشمن درباره ایران هراسی را خنثی کرد.

مهدی نژاد با تأکید بر اینکه تورم، رکود بازار، کاهش درآمد، کمبود امکانات از جمله مهم‌ترین مشکلات مردم است اضافه کرد: دولت دوازدهم باید رسیدگی به این مشکلات را در بدو آغاز کار خود در اولویت قرار دهد.

وی یادآور شد: فقر فرهنگی و عدم ارائه خدمات مناسب به ملت از دیگر مشکلات و مطالبات مردم از رئیس‌جمهور است.

امام‌جمعه گرمسار تصریح کرد: ائمه جمعه سربازان این نظام هستند و از سوی مقام معظم رهبری برای پیگیری بسیاری از امور در هر شهرستان به ارائه خدمت مشغول می‌شوند.

وی گفت: حضور پررنگ در انتخابات برای روشنگری و آگاهی بخشی در راستای انتخاب اصلح، ایجاد وحدت، امیدبخشی به مردم و حمایت از محرومان و مستضعفان ازجمله رسالت‌های ائمه جمعه به شمار می‌رود.

دولت دوازدهم پاسخگوو مشکلات مردم را برطرف کند

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید محمدحسینیان، امام‌جمعه دامغان در خطبه‌های امروز نماز وحدت‌بخش و دشمن‌شکن جمعه این هفته که با حضور مردم ولایتمدار این شهرستان در مصلی امام خمینی (ره) دامغان برگزار شد با اشاره به آغاز به‌کار دولت دوازدهم اظهار داشت: همه مردم انتظار دارند دولت دوازدهم پاسخگو، هوشیار در سیاست خارجی و پرتلاش در حل مشکلات ملت باشد.

خطیب نماز جمعه دامغان رکود بازار و عدم رونق اقتصادی، بیکاری، فقر و مشکلات معیشتی، ناتوانی اقتصاد، کم‌آبی، بالا رفتن سن ازدواج جوانان، مسکن، توسعه لجام‌گسیخته شبکه‌های اجتماعی و آسیب‌های فضای مجازی را از مهم‌ترین مشکلاتی برشمرد که دولت دوازدهم باید برای حل آن‌ها برنامه‌هایی مدون و کارآمد داشته باشد.

امام‌جمعه دامغان با اشاره به تأکیدات دهگانِ رهبر معظم انقلاب به رئیس‌جمهور و کابینه جدید در مراسم تنفیذ بالأخص گره‌گشایی اقتصاد و مشکلات معیشتی مردم و وعده رئیس‌جمهور در ریشه‌کنی فقر مطلق تصریح کرد: ملت ما رئیس‌جمهور و دولت را عمل‌گرا و فعال در عبور از چالش‌ها و مشکلات می‌خواهند.

حسینیان با یادآوری برگزاری باشکوه مراسم تنفیذ و تحلیف رئیس‌جمهور با حضور شخصیت‌ها، نمایندگان و هیئت‌های سیاسی کشورهای مختلف، پیام این حضور و شکوه را برای همسایگان، دوستان و دشمنان ایران اسلامی، امنیت و اقتدار، پایداری بر آرمان‌ها و نظام کارآمد مردم‌سالاری دینی برشمرد.

اجرا و تکمیل پروژه‌های آب‌رسانی به شاهرود در دستور کار قرار گیرد

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی سعیدی امام‌جمعه موقت شاهرود در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی شاهرود اظهار داشت: شهرستان شاهرود در این استان با بحران کم‌آبی مواجه است و باید برای این مسئله تدابیر ویژه‌ای اندیشیده شود.

وی با اشاره به طرح‌ها و پروژه‌های تأمین آب در این شهرستان خاطرنشان کرد: پروژه انتقال آب از زرین گل به شاهرود یکی از مهم‌ترین طرح‌هایی است که در این راستا اجرا می‌شود.

سعیدی تکمیل و بهره‌برداری از این طرح را درگرو حمایت‌های دولت دانست و گفت: دولت دوازدهم باید رفع مشکلات و موانع موجود برای اجرای این طرح را در اولویت قرار دهد چراکه این مسئله یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم شاهرود است.

وی همچنین با اشاره به هجمه‌های فرهنگی دشمن خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌های فرهنگی برای مقابله با اقدامات ضد فرهنگی و ضد دینی دشمن یکی از ضروری‌ترین اقداماتی است که اکنون بر عهده دولت دوازدهم است.

امام‌جمعه موقت شاهرود با بیان اینکه براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یکی از عالی‌ترین اهداف جهان استکبار است افزود: شبه افکنی و تخریب این نظام در شبکه‌های مختلف اجتماعی از ترفندهای دشمنان است که باید مقابل آن ایستاد و پاسخ کوبنده‌ای به آنان بدهیم.

ارتقا بخشی به سطح اقتصاد کشور و مردم در اولویت باشد

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین قربانعلی صفایی پور امام‌جمعه میامی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: تأمین معیشت و ارتقا سطح درآمد مردم یکی از مهم‌ترین وظایف رئیس‌جمهور در دولت دوازدهم است.

وی با تأکید بر لزوم عمل به وعده‌های انتخاباتی رئیس‌جمهور بیان کرد: در این دوره از خدمت رئیس‌جمهور باید به تمام وعده‌ها عمل کند چراکه بدعهدی او سبب بی‌اعتمادی و ایجاد ناامیدی در مردم می‌شود.

صفایی پور یادآور شد: رکود اقتصادی یکی از مهم‌ترین چالش‌های ایران اسلامی است که نیازمند اجرای برنامه‌هایی ویژه و عملیاتی برای رفع این حالش است.

وی حمایت از صنایع کوچک را یکی از مهم‌ترین راهکارهای بهبود یابی بیماری اقتصاد در کشور عنوان کرد و گفت: تقویت بخش صنعت سبب رونق تولید در کشور شده و این مهم یکی از اصول و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است که باید در کشور محقق شود.

فاصله طبقاتی در دولت دوازدهم از بین برود

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمد بارانی امام‌جمعه مهدی‌شهر در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این شهرستان اظهار داشت: با آغاز کار دولت دوازدهم رسیدگی به مشکلات و مطالبات مردمی باید در دستور کار این دولت قرار گیرد و این چهار سال تنها فرصت باقی‌مانده به تعهدات رئیس‌جمهور است.

وی با بیان اینکه از بین بردن فقر، ایجاد اشتغال، تأمین معیشت و امکانات رفاهی از مهم‌ترین مطالبات مردم از رئیس‌ جمهور است افزود: بیکاری یکی از مهم‌ترین عوامل نفوذ فساد و هجمه‌های فرهنگی دشمن در جوانان است.

بارانی با تأکید بر اینکه تقسیم عادلانه ثروت در دستور کار رئیس‌جمهور قرار گیرد افزود: عدالت یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های رئیس‌جمهور است و باید نسبت به این مهم توجه ویژه‌ای داشته باشد.

وی با اشاره به فیش‌های حقوقی نجومی خاطرنشان کرد: از بین بردن فاصله طبقاتی و وجود کارگرانی با درآمد ناچیز و کشف فیش‌های حقوقی نجومی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شایسته نیست.

امام‌جمعه مهدی‌شهر تصریح کرد: رئیس‌ جمهور باید تمام نصایح مقام معظم رهبری در آئین تنفیذ را در دستور کار خود قرار دهد.

عمل به تعهدات رئیس‌جمهور خواست عموم مردم است

خطیب جمعه سرخه با بیان اینکه رئیس‌جمهور باید به تعهدات خود در زمان انتخابات عمل کند اظهار داشت: دولت یازدهم دولت وعده‌ها بود و در دولت جدید دیگر فرصتی برای ارائه وعده و طرح‌های جدید باقی نمانده است بلکه باید به تعهدات خود در دولت قبل و در زمان انتخابات عمل کند.

وی با تأکید بر اینکه توجه به مطالبات مردم و تأمین معیشت آنان در دستور کار رئیس‌جمهور قرار گیرد اذعان کرد: بخش عمده‌ای ملت ایران را مردمان ضعیف جامعه تشکیل می‌دهند و باید به این قشر توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

خطیب جمعه سرخه با بیان اینکه حفظ و حراست از این انقلاب یکی از مهم‌ترین رسالت‌های رئیس‌جمهور است افزود: رئیس‌جمهور در آئین تحلیف خود عهدنامه‌ای را قرائت می‌کند که عمل به تمام بندها و مفاد این عهدنامه در اولویت امور او قرار دارد.

وی گفت: ایجاد تحول در بخش اقتصاد کشور یکی از مهم‌ترین وعده‌های دولت است که باید به آن رسیدگی کند.

بازدید آمریکا از مراکز نظامی ایران در مفاد برجام وجود ندارد

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین جلیل شریفی‌نیا امام‌جمعه آرادان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان آزادان اظهار داشت: آمریکا در عمل ضمن نقض برجام به دنبال ضربه زدن به این نظام است و این مهم با هوشیاری مقام معظم رهبری امکان‌پذیر نیست.

وی با اشاره به طرح بازدید آمریکا از مراکز نظامی و هسته‌ای ایران بیان کرد: آمریکا مدعی بازدید از مراکز نظامی و هسته‌ای ایران است و این مهم را یکی از مفاد برجام می‌داند.

امام‌جمعه آرادان با اشاره به برگزاری مراسم تنفیذ و تحلیف رئیس‌جمهور بیان کرد: دولت دوازدهم عمل به تعهدات خود و رسیدگی به مطالبات مردم را در دستور کار قرار دهد.

وی با بیان برخی نصایح مقام معظم رهبری در آئین تنفیذ رئیس‌جمهور تأکید کرد: جهت‌گیری‌های اصلی دولت باید در حوزه تأمین معیشت مردم، تعامل گسترده با دنیا و ارتباطات وسیع با ملت‌ها و دولت و ایستادگی باصلابت و قدرت در مقابل سلطه‌طلبان باشد.

شریفی‌نیا اذعان کرد: مقام ریاست جمهوری یک امانت است و پس از گذشت 4 سال این مسئولیت به شخص دیگری واگذار می‌شود و نباید در امانت خیانت کند.

انتهای پیام/

R41366/P1357/S6,64/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۵۱۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع رئیس جمهور کلمبیا از قطع روابط با رژیم صهیونیستی

رئیس‌جمهور کلمبیا روز جمعه گفت که کشورش روابط دیپلماتیک خود را با رژیم صهیونیستی قطع کرده زیرا نمی‌تواند در کنار «نسل‌کشی» بایستد.

به گزارش ایسنا، «گوستاو پترو» رئیس‌جمهور کلمبیا در بیانیه‌ای خواستار «حفظ قوانین بین‌المللی برای توقف بربریت اسرائیل» شد.

براساس گزارش خبرگزاری فلسطینی «سما»، وی افزود: امروز دیپلماسی بیانگر قدرت اقتصادی و نظامی دانسته می‌شود و دیپلماسی باید عقل سلیم مردم باشد و هدفش صلح بشریت با همه تنوع آن قرار داده شود.

روز جمعه کلمبیا رسماً قطع روابط دیپلماتیک خود با اشغالگران را به دلیل تداوم حملات علیه مردم فلسطین در نوار غزه اعلام کرد.

این اقدام مصادف با جنگ ویرانگری است که رژیم صهیونیستی از هفت ماه پیش علیه نوار غزه به راه انداخته و با تشدید تجاوزات و رویارویی با فلسطینی‌ها در کرانه باختری از جمله بیت‌المقدس همراه شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امسال تعهدات دولت در حوزه‌های درمان، آب و مسکن به مردم ارائه می‌شود
  • دلایل ردصلاحیت روحانی علنی می‌شود/ سخنگوی حزب اعتدال و توسعه: رئیس دولت دوازدهم برای حفظ شأن شورای نگهبان این کار را می‌کند
  • دفاع رئیس جمهور کلمبیا از قطع روابط با رژیم صهیونیستی
  • اعلام حمایت کارمندان دولت بایدن از خیزش دانشجویان حامی فلسطین
  • حمایت از ایرانیان خارج از کشور از دغدغه‌های مهم دولت است
  • درویشیان: گشت ارشاد مدیران با جدیت اجرا شده است
  • معاون پارلمانی رئیسی: از مجلس آینده انتظار داریم همکاری خوبی با دولت داشته باشد؛ البته ما از مجلس فعلی هم راضی هستیم
  • گشت ارشاد مدیران بدون اغماض در دولت مردمی اجرا شده است
  • دولت با کسی تعارف ندارد
  • افزایش فشار دموکرات‌های آمریکا به بایدن؛ «نگذارید اسرائیل به رفح حمله کند»