Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-06@12:01:45 GMT

در پرسپولیس باندبازی وجود دارد؟

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۵۲۰۳۵

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس می‌گوید این تیم هنوز به آمادگی فصل قبل نرسیده و منشا نیز باید به مرور زمان با سایر بازیکنان همراه شود. آفتاب‌‌نیوز : حسین عبدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پیروزی پرگل پرسپولیس مقابل نفت تهران اظهار کرد: در نیمه اول دو تیم استرس داشتند. استرس گل زدن در پرسپولیسی‌ها و استرس گل نزدن در شاگردان درخشان باعث شد نیمه اول گلی را به همراه نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس دوست داشت هرچه زودتر به گل برسد و این کار را به وسیله‌ی توپ‌های بلند انجام می داد.
او ادامه داد: نفت هم خیلی خوب مقاومت کرد اما گل زودهنگام طارمی در نیمه دوم رنگ و بوی بازی را عوض کرد و آن‌ها توانستند به راحتی گل‌های دوم و سوم را نیز به ثمر برسانند. البته دارایی حمید درخشان هم همین بود و آن‌ها نسبت به سوپرجام پیشرفت خوبی کرده بودند.
هافبک سابق پرسپولیس درباره گل‌های نخست طارمی در فصل جدید تصریح کرد: در اوایل حضور این مهاجم در پرسپولیس من مربی‌اش بودم. او بازیکنی است که دوست دارد مشکلاتش را خودش حل کند و یکی از دلایلی که به خوبی برای خود نیز موقعیت‌سازی می کند همین است. طارمی و علیپور بیشترین تعقیبات موفق را در نیمه‌های زمین حریف دارند که این خود قابلیت آن‌ها است.
عبدی درباره نیمکت‌نشینی منشا در هفته سوم و هم‌چنین شایعه پاس ندادن بازیکن پرسپولیس به این مهاجم نیجریه‌ای گفت: علیپور و طارمی دو سال است که در کنار هم بازی می‌کنند و به آمادگی و هماهنگی خوبی رسیده‌اند. منشا نیز طول می‌کشد که با بازیکنانی هماهنگ شود که سه فصل است در کنار هم توپ می‌زنند. در پرسپولیس پاس ندادن و باند بازی وجود ندارد و بازیکنان به علت احساس راحتی پاسکاری های خود را با هم‌تیم‌های سابق خود انجام می دهند.
او درباره نوع و تفاوت بازی احمدزاده و سیامک نعمتی تصریح کرد: فرشاد بازیکن بسیار خوش تکنیک و باهوشی است و نباید از قابلیت‌های او به راحتی عبور کرد. این که بخواهیم برای هربازیکنی جانشین بیاوریم کار درستی نیست. بازیکن نباید بی‌خود و بی‌جهت کنار گذاشته شود البته باید بگویم که نعمتی نیز خودش را اثبات کرده و می‌تواند لباس سرخپوشان را به تن کند.
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پایان درباره دیدار این تیم مقابل الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا توضیح داد: پرسپولیس هنوز به آمادگی سال گذشته نرسیده است. درست است که توانسته‌اند ۹ امتیاز موجود را کسب کنند ولی بازی‌های این تیم با افت و خیزهایی همراه بوده که به مرور زمان این‌ها حل خواهد شد و پرسپولیس می تواند مقابل الاهلی موفق شود.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۵۲۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش اوسمار به ستاره جوان پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، یکی از خریدهای زمستانی پرسپولیس محمد خدابنده‌لو بود که همه فوتبالی‌ها خبر از علاقه او به این تیم داشتند و سرانجام سرخ‌ها با پرداخت رضایت‌نامه او را در اختیار گرفتند.

با این حال محمد خدابنده‌لو در این مدت چندان نتوانسته در نقش یک ستاره ظاهر شود و بدون شک پتانسیل او بیش از این‌هاست اما به نظر می‌رسد او به زمان بیشتری نیاز دارد.

خدابنده‌لو در بازی سپاهان فرصت بازی پیدا نکرد و نیمکت نشین بود اما باتوجه به محرومیت امید عالیشاه، اوسمار ویرا احتمالا از بین وحید امیری و خدابنده‌لو باید یکی را به زمین بفرستد.

این بازیکن جوان باروحیه بالا در تمرینات روز جمعه پرسپولیس حاضر شد و باید دید در صورت اعتماد دوباره اوسمار به او، چه عملکردی مقابل نساجی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • پوستر پرسپولیس با یک بازیکن غیرمنتظره
  • پاداش فوق‌العاده برای نساجی پیش از بازی با پرسپولیس
  • پرسپولیس تمدید با اوسمار را جدی گرفته است
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود
  • پرسپولیس ۵ بازی با نساجی، ۵ برد و ۱۵ گل زده
  • پرسپولیس 5 بازی با نساجی، 5 برد و 15 گل زده
  • زوج دفاعی پرسپولیس احیا شد
  • پنج بازی مهم برای مهاجم با انگیزه پرسپولیس
  • وحدت حنانوف مثل اسماعیلی‌فر نبود
  • آماده باش اوسمار به ستاره جوان پرسپولیس