Web Analytics Made Easy - Statcounter

ائمه جمعه شهرستان‌های استان مرکزی با بیان اینکه رسیدگی به اقتصاد و معیشت مردم باید اولویت اول دولتمردان باشد تاکید کردند: اولویت دولت دوازدهم پرداختن به برطرف کردن مشکلات معیشتی مردم باشد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم از شهرستان‌های استان مرکزی،امام جمعه ساوه در خطبه‌های نمازجمعه ساوه اظهار داشت: مراسم با شکوه تحلیف تحت الشعاع یک کار سخیف عده ای از نمایندگان مجلس قرار گرفتآیا این نمایندگان عصاره فضائل ملت هستند؟ چرا با کارشان ملت را تحقیر می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی افزود: این کارهای سخیف، نشانه خودباختگی فرهنگی و سیاسی افراد است، شورای نگهبان باید بیشتر مراقبت کند تا افراد ناشایسته به مجلس راه نیابند.

امام جمعه ساوه بیان کرد: مراسم تحلیف رئیس جمهور با حضور 100 هیئت خارجی باشکوه برگزار شد که پیام همدلی و اقتدار نظام اسلامی را به رخ دشمنان کشید،سخنان رئیس جمهور سنجیده و خوب بود و به وحدت و همدلی مردم، صلح و همزیستی مسالمت آمیز با کشورهای همسایه تاکید کردند.

حسینی اضافه کرد: ایران ناقض برجام نمی شود ولی آمریکا بداند در صورت بدعهدی باید منتظر واکنش یکپارچه و قدرتمند مردم ایران باشد.

امام جمعه ساوه عنوان کرد: البته سخن گفتن از مادر مذاکرات در زمانی که آمریکا به عنوان کدخدای اروپایی ها، مادر تحریم ها را تصویب کرده است، شایسته نیست و موجب عدم جدی دانستن هشدارهای ایران می شود.

حسینی تصریح کرد: دولت جدید با همدلی بیشتر قوای دیگر، حمایت مردم و هدایت رهبری معظم انقلاب با جدی گرفتن اقتصاد مقاومتی برای حل مشکلات اقتصادی، بیکاری و رونق دادن به تولید ملی تلاش کند،کابینه معرفی شده نسبتا خوب است، بعضی موارد است که نمایندگان مجلس می‌توانند افراد بهتر و کابینه جوان انقلابی را انتخاب کنند.

امام جمعه ساوه بیان کرد: یکی از گناهان بزرگ که امنیت روانی را از جامعه سلب می‌کند و سبب تخریب شخصیت افراد و گاهی نابودی جامعه می‌شود، شایعه پراکنی است.

وی افزود: معاویه و قارون از همین روش برای بدنام کردن حضرت علی (ع) و حضرت موسی(ع) استفاده کردند و وظیفه ما این است که هر حرفی را شنیدیم بازگو نکنیم، هر مطلبی در ماهواره شنیدیم بدون تحقیق قبول نکنیم.

حسینی با اشاره به لزوم سرمایه‌گذاری و ایجاد کارخانجات جدید گفت: راه‌اندازی خط تولید رنو مثبت ارزیابی می‌شود اما به شرط اینکه سودش به مردم برسد، وقتی از امکانات ساوه مانند آب و انرژی استفاده می‌کنند و آلودگی و سایر مشکلات را برای مردم به وجود می آورند باید متعهد شوند که نیروهای مورد نیاز را از همین شهر بگیرند.

وی اضافه کرد: مالیات بر ارزش افزوده این کارخانجات باید برای همین مردم استفاده شود و به شهرستان‌های دیگر نرود.

امام جمعه ساوه با تبریک سالگرد پیروزی مقاومت لبنان در سال 85 گفت: حزب الله یک ارتش و یک ملت نیست بلکه یک عده جوان خداباور با روحیه جهادی است که توانست در جنگ 33 روزه رژیم صهیونیستی را شکست داده و در ترس فرو ببرد تا جرات حمله مجدد نکند.

وی افزود: فاجعه منطقه میرزااولنگ افغانستان که 60 نفر را شهید و 47 دختر را به اسارت گرفتند با سکوت مجامع حقوق بشر و آمریکا همراه بود که لکه ننگی برای آنها است.

رئیس‌جمهور در انتخاب وزرا از افراد کارآمد استفاده کند

امام جمعه آشتیان در خطبه‌های نمازجمعه آشتیان با اشاره به مراسم تنفیذ و تحلیف رئیس‌جمهور اظهار داشت: حضور گسترده مهمان خارجی در این مراسم نشانه احترام ملت‌ها و دولت‌ها به جمهوری اسلامی استبا حضور مهمانان خارجی پروژه ایران هراسی شکست خورد و آمریکا را زیر پا گذاشتند.

حجت‌الاسلام غلامرضا نیشابوری افزود: مراسم تحلیف در واقع جشن مردم‌سالاری دینی بود که خیلی از کشورهای عربی از آن محروم‌ هستند، این مراسم بافته‌های چندین ساله دشمنان انقلاب اسلامی که دنبال منزوی کردن ایران بودند خنثی کرد.

وی تصریح کرد: هریک از این کشورها در سازمان ملل یک رأی دارند، آمریکا و عربستان با پول و دلار دنبال جذب آنها هستند ولی جمهوری اسلامی بانفوذ معنوی و حقانیت خود آنها را جذب کرده است، دولت با پشت سر گذاشتن مراسم تنفیذ و تحلیف 4 سال دیگر آماده خدمت‌گزاری می‌شود و فصل جدیدی برای همکاری و همدلی و خدمت به مردم شروع می‌شود.

نیشابوری عنوان کرد: باید با تلاش مردم و دشمنان و بدخواهان کشور را مأیوس و ناامید کنیم، دشمنان هنوز برای نابودی انقلاب امیدوارند و همواره از دو نکته رنج می‌برند که یکی پیروی قاطع رهبری و خلف صالح امام خمینی (ره) از مشی و روش امام خمینی (ره) و دیگری حضور همیشگی مردم درصحنه‌ها، دفاع از انقلاب اسلامی، در انتخابات و راهپیمایی‌ها و انرژی هسته‌ای است.

امام‌ جمعه آشتیان با اشاره به اینکه مردم انتظار دارند در دولت جدید فصل جدید ایجاد شود گفت: عمل به وعده‌های داده‌شده، تحقق انتظارات به‌حق مردم به‌ویژه جوانان و اتمام کارهای نیمه‌تمام دولت قبلی، عمل به ایده‌ها و هشدارهای راهبردی مقام معظم رهبری، مبارزه با مفاسد و آسیب‌های اجتماعی و فقر و بیکاری و اصرار به روحیه جهادی، ایستادگی در برابر نظام سلطه مهم‌ترین خواسته مردم است.

نیشابوری افزود: رئیس‌ جمهور در انتخاب وزرا از افراد کارآمد استفاده کند و کار را به دست کاردان بسپارد کابینه ناکارآمد مشکلی را از مردم حل نمی‌کند، رئیس‌جمهور همچنین با نگاهی فراجناحی و ملی کابینه را بچیند و بداند تنها راه اقتدار و عزت و پیشرفت ملت ایران باز کردن گره مردم در حوزه رفاه، معیشت و اقتصاد است.

وی با اشاره به پیروزی حزب‌الله بر اسرائیل در جنگ 33 روزه عنوان کرد: تنها راه پیروزی درگرو مقاومت، نترسیدن از دشمن و توکل به خدا است.

ظرفیت‌های تفرش نیازمند انجام کارهای فرهنگی است

امام جمعه تفرش در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: درباره زمان دعا برای ظهور امام زمان(عج) بسیار در روایات سفارش شده است. سحرگاهان بهترین زمان برای دعا کردن است چراکه درهای آسمان باز است. سحرها به خصوص سحرهای روز جمعه را دریابید و برای امام زمان(عج) دعا کنید تا با اتصال به امام زمان(عج) گره از مشکلات باز شود.

حجت‌الاسلام نعمت الله خدامی افزود: با حفظ وحدت، اخوت و برادری باید نگاه‌ها و توجهات به این مسئله باشد که ظهور نزدیک است، باید همواره خود را خادم حضرت امام زمان(عج) دانست و کمر به خدمت به مردم بست. با وحدت است که می توان کارهای بزرگ انجام داد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های دینی، علمی و فرهنگی شهر تفرش تصریح کرد: شهر تفرش شهر 22 پدر علمی است، شهر علما و شهدای متعددی است، که همه این ظرفیت‌ها نیازمند انجام کارهای فرهنگی است تا مدل و الگو برای جوانان و نسل‌های جدید استخراج و استفاده شود.

امام جمعه تفرشبا اشاره به آیه آخر سوره فتح، گفت: از نشانه های متقیان این است که اقتصاد، فرهنگ، سیاست و مدیریتشان وارداتی نیست،این مسئله بارها از سوی علما به خصوص مقام معظم رهبری بیان شده است، استقلال کشور باید در همه زمینه ها حفظ شود.

خدامی اضافه کرد: مدل پیروزی انقلاب اسلامی و شبکه های مقاومت در جهان همه برگرفته و الگو برداری شده از محبت اهل بیت(ع) است.

انتهای پیام/

R41371/P1357/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۵۲۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر تعاون: تمام دغدغه رئیس جمهور معیشت مردم است

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در همایش امتنان و تجلیل از کارگران و کارفرمایان و واحدهای نمونه کارگری خراسان رضوی در مشهد گفت:  کار بنا به تعبیر مقام معظم رهبری ستون فقرات اقتصاد و کارگر، ستون فقرات تولید است.

وی اضافه کرد: نفس کار و تلاش در مکتب اسلام صاحب ارزش است لذا پیامبر بر دست کارگر بوسه می زند از این جهت که کار و کارگر را بزرگ بداند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اگر عشق به کار باشد بهره وری افزایش می یابد و اگر بهره وری افزایش یابد تولید ناخالص داخلی رشد پیدا خواهد کرد و در نهایت سرانه درآمدی مردم بیشتر می شود.

مرتضوی با اشاره به این که دهه گذشته ایران با رکود مواجه بوده است به اهمیت نام‌گذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» اشاره و اظهار کرد: لازم است که کارفرمایان تلاش کنند و دولت نیز مصمم است گره از مشکلات مردم باز کند.

وی با اشاره به تلاش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای برطرف کردن مشکلات معیشت و مسکن و بیمه کارگران ادامه داد: یکی از اقدامات این وزارتخانه توزیع کالابرگ الکترونیکی بوده که بارها گفته شده که چرا این کالابرگ به صورت نقدی پرداخت نشده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی علت اصلی نقدی نکردن کالابرگ الکترونیکی را اثرات تورمی آن بر بازار دانست و افزود: بیم از این داشتیم که با نقدی کردن کالابرگ الکترونیکی با یک دست بدهیم و از آن طرف از دست بدهیم.

مرتضوی اظهار کرد: تاکنون اقدامات زیادی برای تسهیل شرایط زندگی کارگران انجام شده که از جمله آن اجرای نظام جامع تامین اجتماعی بوده که کارگران می توانند از مراکز درمانی تامین اجتماعی به صورت رایگان خدمات دریافت کنند همچنین از مراکز درمانی دانشگاهی از فرانشیز ۱۰ درصدی بهره گیرند.

دیگر خبرها

  • اولویت اصلی مجلس دوازدهم باید «مردمی‌سازی اقتصاد» باشد
  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • تاکید ماموستا رستمی بر توجه به معیشت و زندگی کارگران
  • جهش تولید بیانگر ارتقای فرهنگ/لزوم توجه به امنیت معیشت مردم
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رئیس جمهور معیشت مردم است
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد