Web Analytics Made Easy - Statcounter

خطیبان جمعه در شهرستانهای استان مرکزی با اشاره به رویدادهای مختلف در هفته اخیر در ایران و جهان به تبیین و تحلیل این مسائل پرداختند و با اشاره به انتخاب کابینه دولت دوازدهم ،خواستار روی کار آمدن کابینه ای جوان،متخصص،متعهد و کار آمد شدند که حل مشکلات مردم دغدغه اولیه شان باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛خطیبان جمعه در شهرستانهای استان مرکزی با اشاره به رویدادهای مختلف در هفته اخیر در ایران و جهان به تبیین و تحلیل این مسائل پرداختند و با اشاره به انتخاب کابینه دولت دوازدهم ،خواستار روی کار آمدن کابینه ای جوان،متخصص،متعهد و کار آمد شدند که حل مشکلات مردم دغدغه اولیه شان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه مشروح بیانات خطیبان جمعه در شهرستانهای استان را می خوانید.

آیت الله دری نجف آبادی:

باید کابینه متعهد و انقلابی شکل بگیرد/نمایندگان به جای سلفی گرفتن به کار مردم و کشور برسند

آیت الله دری نجف آبادی گفت:وظیفه مسئولین، دولت و نمایندگان است که مشکلات جامعه را مرتفع کنند و به جای گرفتن عکس سلفی به کار مردم و کشور برسند.

به گزارش دیار آفتاب؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان اراک با اشاره به جایگاه و معنای امام گفت: حضرت امام خمینی(ره) فرمودند«امام قیم امور مسلمانان است» این خود دنیایی معنا دارد. امام ستون فقرات امت اسلام است و قوام جامعه اسلامی در وجود اوست.

وی افزود: دولت اسلامی که با وجود امام شکل بگیرد دارای بالاترین درجه تقوی، بالاترین درجه عفت و عفاف، راستی و راستگویی و... است. درحالیکه هیچ یک از مدعیان دروغین حکام اسلامی از جمله مامون، هارون الرشید و ... هیچ یک از این ویژگی ها را ندارند.

امام جمعه اراک تصریح کرد: امام واقعی امیرالمومنین(ع) است که حاکم تحقیقی امت اسلام بود و امروز این ردا بر قامت امام زمان(عج) است.

آیت الله دری نجف ابادی اهل بیت(ع) را چراع هدایت در دنیا و آخرت دانست و گفت: حب اهل بیت(ع) حب خداوند است و پیروی از راه آنان سعادت دنیا و آخرت را به همراه دارد.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به تربیت اسلامی گفت: جامعه امروز نیازمند فراگیری، تقویت و صیانت در بحث تربیت اسلامی است. همگی باید آداب و سبک زندگی اسلامی را رعایت کنیم؛ آداب یعنی تربیت اسلامی،نظم، انضباط، صرفه جویی؛ تربیت اسلامی یعنی تربیت اخلاقی و دینی. تربیت در همه عرصه ها نقش آفرین است و از خدا می خواهیم توفیق تربیت خداپسندانه و تربیت اسلامی را به ما عنایت بفرماید.

نمایندگان ،وزرای متعهد و انقلابی را انتخاب کنند

خطیب جمعه اراک در بخشی دیگر از سخنان خود به انتخاب کابینه دولت دوازدهم اشاره کرد و گفت: مسئله مهم امروز انتخاب کابینه است، بعد از مراسم باشکوه تنفیذ و تحلیف این موضوع مهم است و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید وزرای متعهد،دلسوز و انقلابی را برای پذیرش مسئولیت انتخاب کنند و به آنان رای دهند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به حضور نمایندگان کشورهای مختلف در مراسم تحلیف ریاست جمهوری ایران گفت: این مراسم باشکوه برگزار شد که در مقابل کاری که ترامپ در عربستان کرد کار ارزنده ای بود و ثابت کرد که ایران در عرصه روابط بین المللی هم به مانند منطقه جایگاه بزرگ و با عظمتی دارد و تنها نیست.

وی افزود: نمایندگان سعی کنند شایسته ترین ها و لایق ترین ها را انتخاب کنن،د وظیفه مجلس نیست که در برابر هر شخصی تسلیم شود، سوابق وزرای پیشنهادی را بررسی کنند و وزرایی انتخاب شوند که پاسخگوی نیازهای کشور و جامعه باشد.

آیت الله دری نجف آبادی اشتغال، فساد، بیکاری، تبعیض و... را از مشکلات کشور و جامعه دانست و افزود: نمایندگان مجلس به کسی رای می دهند که قرار است برای چهارسال آینده کشور تصمیم گیری کند و دولت را در مسیر رفع مشکلات و رشد کشور همراهی کند تا دولتی با عزت، عظمت و افتخارآفرین داشته باشیم.

وی تاکید کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، مسئولین باید دلسوز ملت و در مقابل دفاع از حقوق امت سازش ناپذیر با دشمنان باشند. در انتخاب کابینه وظیفه دولت هم سنگین است و باید وزیرانی در راستای اهداف نظام معرفی کند.

خطیب جمعه اراک تصریح کرد: یکی از مشکلات جدی مسئله مدیریت است؛ مدیران شایسته گره گشا هستند، مدیران تن پرور و پشت میز نشین که حقوق نجومی می گیرند درد مردم را نمی فهمند،بنابراین همگی باید رعایت کنیم چراکه در مقابل خون شهدا، اهداف امام و رهبری و امت اسلامی مسئول هستیم.

باید به نمایندگان سلفی بگیر تذکر دهیم که شما جای آیت الله مدرس نشسته اید

آیت الله دری نجف آبادی با تاکید بر لزوم داشتن همتی بلند و روحیه جهادی برای رفع مشکلات کشور یادآور شد: مسئله سلفی هم موجب تاسف و اندوه شد چراکه انتظار نداشتیم نمایندگان رفتاری کنند که باعث وهم و حرمت شکنی شود. امیدواریم نمایندگان عظمت و حرمت ملت را حفظ کنند. وظیفه شخصی ما این است که تذکر بدهیم نمایندگان محترم جای مدرس نشسته اند باید بدانیم که باید پاسخگوی خون شهدا باشیم.

وی با اشاره به سالروز مقاومت مردم سوریه در مقابل اسراییل گفت: مقاومت ۳۳ روزه برگ برنده دیگری در تاریخ امت اسلامی در مقابل دشمنان شد.

نباید به آمریکا و دیگر دشمنان اسلام اعتماد کرد

خطیب جمعه اراک با اشاره به حوادث اخیر در افغانستان و عراق گفت: کشته شدن ۱۰۰ نفر از شیعیان افغانستان توسط داعش و جنایت وحشیانه آمریکا و داعش در مزر سوریه که باعث کشته شدن چهل نفر از نیروهای حشدالشعبی شد دل هر انسانی را به درد آورد و باید این موضوع را یادآوری کرد که نباید به آمریکا و دیگر دشمنان اسلام اعتماد کرد؛ سردسته اینها آل سعود است.

وی ادامه داد: دویست سال است که جریان وهابیت در منطقه علیه مسلمانان جنایت می کند و برای این کار هم با اسرائیل، انگلیس، آمریکا و.....علیه اسلام سازش می کند.

انتقاد نماینده ولی فقیه در استان از ستاد اقتصاد مقاومتی

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با انتقاد از عملکرد ستاد اقتصادمقاومتی استان گفت: انتظار داشتیم این ستاد جلسات را مستمر برگزار کند و پیگیر مشکلات صنایع استان باشد ولی متاسفانه چنین نبوده و هر بار هم بهانه آوردند که یکی از این بهانه ها انتخابات است، مگر انتخابات برای مردم چه داشته است.

به جای سلفی گرفتن به کار مردم و کشور برسید

وی خاطر نشان کرد: ۲۳ شهرک صنعتی در استان داریم باید سیاستگذاری ها جدی تر باشد، نمی دانم مسئولین در آینده چه می خواهند کنند. در بحث پیگیری مشکلات صنایع استان با وجود اینکه مسئولیت بنده هم نبوده ولی جلسات متعددی برگزار کردیم و تذکر دادیم ، حال وظیفه مسئولین، دولت و نمایندگان است که مشکلات را مرتفع کنند و به جای گرفتن عکس سلفی به کار مردم و کشور برسند.

امام جمعه شهر جاورسیان:

فرزندان ملت مقابل سَلَفی‌ها نمی ایستند که عده‌ای با حامیانشان عکس سلفی بگیرند

امام جمعه شهر جاورسیان گفت: فرزندان مظلوم این مرز و بوم در سوریه و عراق و خارج از مرزهای آبی‌ و خاکی جمهوری اسلامی با سَلَفی‌های مزدور نمی‌جنگند که عده‌ای به نام نماینده‌ در خانه‌ ملت با کسی عکس سِلفی بگیرند که اگر کار به درگیری بکشد در صف دشمن خواهند بود.

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از پایگاه خبری نسیم خنداب، حجت‌الاسلام احمدی، امام جمعه شهر جاورسیان در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته با اشاره به اسامی روز قیامت گفت: یکی از اسامی این روز «یوم الحسرة» است، چرا که تمام اهل محشر در آن روز حسرت می خورند که ای‌کاش در دنیا از فرصت عمر استفاده‌ بیشتری برای عبادت، بندگی و فراهم کردن توشه برای این جهان کرده بودیم.

احمدی اظهار کرد: بر همین اساس قرآن کریم در آیه «وَأَنذِرْهُمْ یَوْمَ الْحَسْرَةِ إِذْ قُضِیَ الْأَمْرُ وَهُمْ فِی غَفْلَةٍ وَهُمْ لَا یُؤْمِنُونَ» امر به بیم انسان‌ها از این روز عظیم داده، آن‌جا که خداوند می‌فرماید «ﺑﺘﺮﺳﺎﻥ، ﺩﺭﺣﺎﻟﻰ ﻛﻪ ﺁﻧﺎﻥ ﺩﺭ ﺑﻰﺧﺒﺮﻯ ﺷﺪﻳﺪ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﻭ ﺍﻳﻤﺎﻥ نمی‌آﻭﺭﻧﺪ» سوره مریم آیه ۳۹.

غفلت از یاد خدا؛ بدترین نوع فراموشی

وی افزود: همان‌طور که از آیه‌ مذکور برمی‌آید، غفلت و بی‌ایمانی موجب بی‌توجهی به روز قیامت، حسرت و ندامت طولانی در آن روز خواهد شد.

دحوالارض، روزی که زمین از کعبه دامن گسترانید

امام جمعه جاورسیان با اشاره به روز ۲۵ ذی‌القعده (روز دحوالارض)، بیان کرد: در این روز زمین به امر خدا از زیر کعبه‌ معظمه گسترانیده شد که نعمتی عظیم و عنایتی عزیز در حق آفریدگان و بندگان است، سزاوار است مؤمنین به دستورات اهل‌بیت(ع) در بزرگداشت این روز عمل کنند.

تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در سایه اقتصاد مقاومتی

احمدی با تاکید به مهم‌ترین رویداد سیاسی این روزها یعنی تشکیل دولت دوازدهم، گفت: ولی‌امر مسلمین در جریان روز تنفیذ و انتصاب رئیس جدید قوه‌ی مجریه عمل به سه محور اساسی، ایستادگی در برابر سلطه‌طلبان، تعامل گسترده با دنیا و توجه به معیشت مردم و محرومین را خواستار شدند.

وی در ادامه افزود: همه بر این نکته واقف‌اند عمل به این دستورات مستلزم توجه جدی به اقتصاد مقاومتی و حرکت در این راستا است.

جوابیه مسئولین «سلفی بگیر » و عذر بدتر از گناه

امام جمعه‌ جاورسیان با اشاره به حواشی ناخوشایند روز تحلیف رئیس جمهور، بیان کرد: این حواشی مایه‌ی شرمساری و جوابیه‌ خطاکاران و مدافعین آن عمل قبیح نیز عذر بدتر از گناه است.

ایستادگی فرزندان این مرز و بوم در برابر سَلَفی‌های مزدوری که عده‌ای با آن‌ها عکس سلفی می‌گیرند

وی افزود: فرزندان مظلوم این مرز و بوم در سوریه و عراق و خارج از مرزهای آبی‌ و خاکی جمهوری اسلامی با سَلَفی‌های مزدور نمی‌جنگند که عده‌ای به نام نماینده‌ در خانه‌ ملت با کسی عکس سِلفی بگیرند که اگر کار به درگیری، جنگ نظامی و فیزیکی بکشد، در صف دشمن خواهند بود.

امام جمعه شازند:

عکس یادگاری نمایندگان با موگرینی، بی ارزش کردن کشور بود

امام جمعه شازند عنوان کرد:اقدام نماینده و مسئولی که با یک زن بیگانه که از ناقضان حقوق ملت است عکس یادگاری گرفته را محکوم می کنیم چرا که این عمل نشان دهنده پستی و ذلت و بی ارزش کردن این کشور و ملت است.

به گزارش دیار آفتاب؛به نقل از پایگاه خبری شازند ما، حجت الاسلام موسوی در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به راه سعادت و نجات جامعه گفت: قانون، رهبر و پیروی از رهبری و قانون از راه های نجات و سعادت جامعه هستند.

وی در ادامه بیان کرد: مسئولین مراقب باشند در بین مردم نارضایتی و ناراحتی به وجود نیاورند چرا که مسئولان خادم مردم هستند نه آمر مردم.

امام جمعه شازند عنوان کرد: برخی مسئولان به دست بوسی جنایتکاران می روند و عده ای نیز با آنان عکس یادگاری می گیرند که این یعنی خود فروختگی و ما این مسئله را به شدت محکوم می کنیم.

موسوی اضافه کرد:اقدام نماینده و مسئولی که با یک زن بیگانه که از ناقضان حقوق ملت است عکس یادگاری گرفته را محکوم می کنیم چرا که این عمل نشان دهنده پستی و ذلت و بی ارزش کردن این کشور و ملت است.

وی در ادامه به روز حمایت از صنایع کوچک اشاره و بیان کرد: حمایت از صنایع کوچک از راه های تحقق اقصاد مقاومتی است و مسئولان باید کمک کنند که این صنایع تقویت شوند.

امام جمعه آشتیان؛

مراسم تحلیف، نمایش شکست پروژه ایران هراسی/انتظار مردم از دولت دوازدهم تحقق وعده‌های دولت یازدهم است

امام جمعه آشتیان گفت: مردم انتظار دارند در دولت جدید فصل جدید ایجاد شود و وعده ها، انتظارات به حق مردم بویژه جوانان، کارهای نیمه تمام دولت قبلی و هشدارهای راهبردی مقام معظم رهبری عملی شود.

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از سفیرآشتیان؛ حجت الاسلام غلامرضا نیشابوری، امام جمعه آشتیان با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به کشور گفت: آزادگان گنجینه های ارزشمند انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هستند، آنها پس از سال ها اسارت و شکنجه و تحمل سختی ها وارد کشور شدند، مردم ایران قدردان شهدا و جانبازان و آزادگان و خانواده های آنها هستند.

وی با اشاره به مراسم تنفیذ و تحلیف رئیس جمهور گفت: حضور گسترده مهمان خارجی در این مراسم نشانه احترام ملت ها و دولت ها به جمهوری اسلامی است، با حضور مهمانان خارجی پروژه ایران هراسی شکست خورد و آمریکا را زیر پا گذاشتند.

مراسم تحلیف در واقع جشن مردم سالاری دینی بود

نیشابوری اظهار کرد: مراسم تحلیف در واقع جشن مردم سالاری دینی بود که خیلی از کشورهای عربی از آن محروم هستند، این مراسم، فتنه های چندین ساله دشمنان انقلاب اسلامی که دنبال منزوی کردن ایران بودند را خنثی کرد.

امام جمعه آشتیان گفت: هر یک از کشورها در سازمان ملل یک رای دارند، آمریکا و عربستان با پول و دلار دنبال جذب سازمان ملل هستند ولی جمهوری اسلامی با نفوذ معنوی و حقانیت خود آنها را جذب کرده است.

وی ادامه داد: دولت با پشت سر گذاشتن مراسم تنفیذ و تحلیف ۴ سال دیگر آماده خدمت گذاری می شود، فصل جدیدی برای همکاری و همدلی و خدمت به مردم شروع می شود باید با تلاش دشمنان و بدخواهان کشور را مایوس و ناامید کنیم.

نیشابوری بیان کرد: دشمنان هنوز برای نابودی انقلاب امیدوار هستند، دشمنان همواره از پیروی قاطع رهبری و خلف صالح امام خمینی (ره) از مشی و روش امام خمینی (ره) و حضور همیشگی مردم در صحنه ها، دفاع از انقلاب اسلامی در انتخابات و راهپیمایی ها و.. رنج می برند.

مردم انتظار دارند در دولت جدید فصل جدید ایجاد شود

امام جمعه آشتیان گفت: مردم انتظار دارند در دولت جدید فصل جدید ایجاد شود و وعده ها، انتظارات به حق مردم بویژه جوانان، کارهای نیمه تمام دولت قبلی و هشدارهای راهبردی مقام معظم رهبری عملی شود.

وی افزود: توجه به مسئله برجام، اقتصاد مقاومتی، مبارزه با مفاسد و آسیب های اجتماعی و اصرار به روحیه جهادی و ایستادگی در برابر نظام سلطه خواسته مردم از مسئولان دولت دوازدهم است.

نیشابوری گفت: رئیس جمهور در انتخاب وزرا از افراد کارآمد استفاده کند و کار را به دست کاردان بسپارد، کابینه ناکارآمد مشکلی را از مردم حل نمی کند.

امام جمعه آشتیان اظهار کرد: رئیس جمهور با نگاهی فراجناحی و ملی کابینه را بچیند، تنها راه اقتدار و عزت و پیشرفت ملت ایران باز کردن گره مردم در حوزه رفاه، معیشت و اقتصاد است.

وزرای سالمند کارآمدی دولت را تضعیف می کنند

وی تصریح کرد: رئیس جمهور در تشکیل کابینه از وزرای جوان، توانمند، با تجربه، خوش سابقه، انقلابی و متدین استفاده کند، وزرای سالمند کارآمدی دولت را تضعیف کرده و پائین می آورند.

نیشابوری با بیان اینکه مهمترین خواسته مردم از رئیس جمهور، دولت کارآمد و قوی است، افزود: انتخاب آقای روحانی به این معنا نیست که دولت قبل اشتباهات و ضعفی نداشته است، روحانی قول اصلاح داد و مردم اعتماد کردند و رای دادند.

امام جمعه آشتیان با اشاره به پیروزی حزب الله بر اسرائیل در جنگ ۳۳ روزه خاطر نشان کرد: تنها راه پیروزی در مقاومت، نترسیدن از دشمن و توکل به خدا بود، آمریکا دنبال ایجاد خاورمیانه بزرگ بود ولی مقاومت حزب الله خواب آنها را آشفته کرد و ثابت کرد هیچ نیرویی در برابر نیروی ایمان نمی تواند ایستادگی کند.

امام جمعه کمیجان:

سکوت ننگین مجامع بی خاصیت بین المللی در فاجعه سلاخی افغانستان/انتخاب شهردار، آزمون بزرگ شوراهای اسلامی

امام جمعه کمیجان گفت: شوراهای اسلامی در آزمون بزرگی برای انتخاب شهردار قراردارند. اگر به فکر پیشرفت و توسعه شهرتان هستید در انتخاب شهردار مستقل و آگاهانه عمل کنید.

به گزارش دیار آفتاب؛به نقل از سلام کمیجان؛ حجت الاسلام مقدسی پور امام جمعه کمیجان در خطبه های این هفته نمازجمعه با اشاره به زمینه های ساده زیستی در سبک زندگی اسلامی گفت: نهادینه شدن ساده زیستی در جامعه به عنوان یکی از ارزش های اخلاقی، نیازمند فراهم شدن زمینه مناسب است.

وی با تاکید بر ساده زیستی مسئولان تصریح کرد: ساده زیستی مسئولان یکی از عوامل موثر در ساده زیستی مردم، بی پیرایه بودن زندگی رهبران و کارگزاران و الگوهای جامعه است.

حجت الاسلام مقدسی پور بیان کرد: الگوبرداری از زندگی کسانی که نقش هدایت و راهنمایی را بر دوش دارند، موضوعی است که در آموزه های دینی و روان شناسی مورد توجه قرار گرفته است. ساده زیستی با نحوه نگرش انسان به دنیا ارتباطی مستقیم دارد، کسی که دنیا را همه چیز و منتهای آمال و آرزوهای خود می پندارد نمی تواند ساده زیست باشد.

معرفی ساده زیستی به عنوان یک ارزش

وی افزود: فطرت انسان ها به سمت و سوی خوبی ها گرایش دارد، پس مهم آن است که ساده زیستی به عنوان یک ارزش معرفی شود. دستگاه های تبلیغاتی به ویژه صدا و سیما با ساخت برنامه های گوناگون می توانند ساده زیستی را درجامعه به عنوان یک فرهنگ ترویج کنند و مردم را با تهاجم فرهنگی دشمن که تشریفات و تجملات گرایی است مقابله کند.

معیشت مردم، تعامل گسترده با دنیا و ایستادگی مقابل سلطه طلبان

امام جمعه کمیجان با اشاره به توصیه های رهبری در مراسم تنفیذ ریئس جمهور دوازدهم گفت: رهبر معظم انقلاب در این مراسم توصیه هایی را در سه بخش مهم؛ رسیدگی به معیشت مردم، تعامل گسترده با دنیا، ایستادگی در مقابل سلطه طلبان بیان کردند.

نمایش قدرت ایران در مراسم تحلیف

وی حضور حداکثری سران کشورها در مراسم تحلیف را نقطه عطفی برای کشور دانست و افزود: این مراسم یک نماد مردم سالاری برای نظام بود و با وجود اینکه جبهه استکبار اعلام می کند جمهوری اسلامی منزوی شده است، اما رسانه ای شدن حضور پرتعداد مهمانان،

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۵۲۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امپراطوری رسانه ای دشمن در جنگ غزه شکست خورده است

به گزارش خبرنگا مهر، حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه‌های نماز جمعه پردیس گفت: موضوع اصلی در عملیات «وعده صادق» تعداد موشک‌های شلیک شده و یا به هدف اصابت کرده نیست، مهم اثبات ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین‌المللی است.

وی با اشاره به منویات رهبری، اظهار کرد: امروز در دنیا، چالش‌های رسانه‌ای بیش از آنچه موشک و پهپاد و هواپیما و ابزارهای جنگی تأثیر بگذارند در عقب راندن دشمن تأثیر گذار است.

امام جمعه پردیس افزود: امروز امپراطوری های دنیا در حال شکست خوردن است، حضور رسانه ای دشمن در حال متلاشی شدن است و آن طور که دشمن می‌خواهد روایت‌ها صورت نمی‌گیرد.

وی گفت: امروز حصر شکسته شده و شاهد هستیم که تظاهرات ۱۰۰ هزار نفری در مسئله فلسطین در غرب به ویژه آمریکا به راه می‌افتد.

امام جمعه پردیس در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه به شعار سال اشاره کرد و گفت: مشارکت مردم در جهش تولید بسیار اهمیت دارد، تولید، حیثیت و شخصیت یک ملّت است و مشارکت مردم در جهش تولید این حیثیت ایران را حفظ خواهد کرد.

کد خبر 6089074

دیگر خبرها

  • امام جمعه اردبیل به بذرپاش: خودت را در این پروژه بدنام نکن /امام جمعه تبریز: دولت و مجلس برای معیشت کارگران توان مضاعف بگذارند
  • خلیج فارس جزو هویت ملی ایران
  • امام جمعه مهاباد: کارگران از عوامل اصل قدرت ایران اسلامی هستند
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • مشکلات کارگران از سر راهشان برداشته شود
  • موج نفرت از جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی در حال گسترش است
  • سفر رییس جمهور به پاکستان و سریلانکا با برکت بود
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • کارگران از عوامل اصل قدرت ایران اسلامی هستند
  • امپراطوری رسانه ای دشمن در جنگ غزه شکست خورده است