Web Analytics Made Easy - Statcounter

ائمه جمعه مراکز شهرستان‌های یزد با بیان اینکه حرکت نمایندگان در گرفتن سلفی با موگیرینی خجالت‌آور بود، تاکید کردند: نمایندگان سلفی بگیر از مردم عذرخواهی کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان‌های استانیزد، حجت‌الاسلام سیف‌الله دهقانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بهاباد، به 23 مردادماه روز مقاومت و همراهی با مردم مظلوم فلسطین اشاره کرد و اظهار داشت: تنها راه نجات مردم فلسطین و امت اسلامی در مقابل دشمنان و شیاطین، مقاومت و ایستادگی در برابر آنهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بهاباد به مقاومت و ایستادگی رزمندگان اسلام در طول 8 سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: مقاومت و ایستادگی رزمندگان و ملت شریف ایران در طول 8 سال دفاع مقدس‌، پیروزی در جبهه‌های حق علیه باطل را به دنبال داشت.

وی به 26 مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: آزادگان اسطوره‌های صبر و مقاومتند که در برابر شکنجه‌های دشمنان ایستادگی و مقاومت کردند.

وی با بیان اینکه باید روحیه آزادمردی در جامعه حفظ شود، گفت: آزادگان کسانی بودند که در مقابل دشمنان و بیگانگان باج ندادند و حتی حاضر به مصاحبه با خبرنگار بی‌حجاب نیز نشدند و با این کار روحیه آزادمردی خود را حفظ کردند.

دهقانی به 21 مرداد روز حمایت از صنایع خرد و کوچک در شهر‌ها و بخش‌ها و روستا‌ها اشاره کرد و افزود: مسئولانی که در امر گره‌گشائی از کارگاه‌ها و صنایع کوچک در شهر‌ها باشند و توجه بورزند، مصداق این است که خود به عنوان سربازی در نظام جمهوری اسلامی ایران هستند که به ملت و مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی به سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال که از سوی مقام معظم رهبری نام‌گذاری شده اشاره کرد و در ارتباط با لزوم حمایت از صنایع کوچک و خرد گفت: حمایت از صنایع کوچک در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی امری ضروری است.

امام جمعه بهاباد با بیان اینکه آن چیزی که در جامعه اشتغال ایجاد می‌کند و طبقات پایین را بهره‌مند می‌سازد صنایع کوچک هستند، افزود: باید دولت این صنایع را تقویت کند که علاج رکود اقتصادی همین صنایع کوچک هستند.

امام جمعه بهاباد با اشاره به حواشی روز تحلیف و عکس سلفی برخی نمایندگان مجلس با موگرینی افزود: این کار تحقیرآمیز بود و در شان و جایگاه نمایندگان مجلس نبود.

حرکت برخی نمایندگان در گرفتن سلفی با موگیرینی خجالت‌آور بود

حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ابرکوه اظهار داشت: حرکت بعضی نمایندگان مجلس حرکتی سخیف بود، سلفی گرفتن و عکس گرفتن در کنار یک خانم خارجی چه افتخاری بالا‌تر از مقام نمایندگی ملت بزرگ انقلابی را برای شما دارد؟

وی ادامه داد: این کار شما که با ذوق‌زدگی در کنار مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا انجام گرفت، در نظر ملت نوعی خود کم‌بینی و خودباختگی و ضعف منزلت سیاسی شما تعبیر می‌شود، لااقل شأن ملت بزرگ ایران را در بخش نمایندگی حفظ کنید.

امام جمعه ابرکوه با بیان اینکه دولت دوازدهم با پشت سرگذاشتن مراسم تنفیذ و تحلیف، به لطف الهی وارد دوره چهارساله برای خدمت به ملت شد، عنوان کرد: امیدواریم مجلس هم با استفاده از فرصت پیش‌رو با آگاهی و بصیرت و با لحاظ ملاک تخصّص و تعهّد و توانمندی بتواند به دور از گرایش‌های حزبی و جناحی به نامزدهای ریاست جمهوری برای تصدی وزارتخانه‌ها رأی اعتماد دهد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه خاطرنشان کرد: دولت آینده با توکل به خدا چرخ حرکت نظام به سوی تعالی و پیشرفت را با عظمتی افزون‌تر به حرکت در آورد.

نمایندگان سلفی‌بگیر از مردم عذرخواهی کنند

حجت‌الاسلام علیرضا حسنی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه میبد با اشاره به سلفی تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با موگرینی اظهار داشت: این اتفاق برای ملت ایران بسیار ناراحت کننده بود و واقعا حرکت زشتی رخ داد.

وی موگرینی را یک مسئول دست چندم اروپا دانست و ادامه داد: اینکه نمایندگان ایران با این وضع و اوصاف اقدام به سلفی گرفتن با چنین شخصیتی می‌کنند، واقعا برای ملت ایران ناراحت کننده بود و امیدواریم که حداقل این نمایندگان اقدام به عذرخواهی از مردم کنند.

امام جمعه موقت میبد به نقض مجدد برجام توسط آمریکا اشاره کرد و گفت: متاسفانه تحریم‌های جدید آمریکا علیه ملت ایران باز هم برجام را نقض کرد به گونه‌ای که این بار به اذعان مسئولان هم روح و هم جسم برجام نقض شده است.لازم است که مسئولان ایران در برابر این حرکت غیرحرفه‌ای آمریکایی‌ها موضعی جدی گرفته و آمادگی ملت ایران را به آن‌ها نشان دهند.

وی به مراسم تحلیف و تنفیذ حکم ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: خوشبختانه این مراسم با امنیت کامل و بدون هیچ تاخیری در کشور برگزار شد و دولت دوازدهم رسما فعالیت خود را آغاز کرده است.

برخی افراد با اقدامات ناشایست عزت ایران را خدشه‌دار نکنند

حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مهریز با اشاره به اینکه ملت ایران در طول 38 سال با افتخار و عزت زندگی کردند، اظهار داشت: برخی افراد با اقداماتی ناشایست اقدام به تخریب این عزت و افتخار نکنند.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی حرکات سبب می‌شود که رسانه‌های خارجی که به دنبال تحقق اهداف استکبار هستند، شروع به تخریب چهره ایران در جهان کنند و باید جلوی این اقدامات را گرفت.

امام جمعه مهریز به 26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به ایران اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: آزادگان، شهدا، جانبازان و تمام ایثارگران با عزت و اقتداری که برای ایران اسلامی خلق کردند، نگذاشتند حتی یک وجب از خاک ایران به دست دشمن بیفتد، ما هم باید سعی کنیم این عزت را حفظ کرده و نگذاریم خدشه‌ای به آن وارد شود.

محی الدینی به روز حمایت از صنایع خرد و کوچک اشاره کرد و گفت: حمایت از صنایع خرد نقش بسیار مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی دارد و مسئولان باید نسبت به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

تحریم‌های جدید آمریکا نقض آشکار برجام بود

حجت الاسلام سیداسماعیل شاکر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اردکان به سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی ایران اشاره کرد و اظهار داشت: این روز روزی بسیار عزت آفرین و غرور آفرین برای ملت ایران است.

امام جمعه اردکان گفت: عزتی که ایران اسلامی امروز در تمام جهان دارد به برکت وجود این آزادگان و ایثارگری آن‌ها و تمام شهدا و ایثارگران و جانبازان سرافراز ایران است.

وی با تاکید بر اینکه ما باید علاوه بر نگاه داشتن حرمت این افتخار آفرینان، یاد و خاطره دفاع مقدس را همیشه در اذهان ملت ایران زنده نگاه داریم، خاطرنشان کرد: این عزیزان بر سر آرمان خود ایستادگی کردند و با وفاداری کامل به اسلام و انقلاب، زمینه‌ای را فراهم کردند که امروز انقلاب با سرافرازی کامل در جهان می‌درخشد.

شاکر با اشاره به اینکه اسارت آن‌ها عزت آفرین بود، ادامه داد: متاسفانه امروز در ایران افرادی اسیر عکس و نام و پست و مقام هستند، این هم نوعی اسارت است ولی به هیچ عنوان عزت آفرین نیست.

امام جمعه اردکان به تحریم‌های جدید آمریکا علیه ملت ایران اشاره کرد و ادامه داد: تحریم‌های جدید آمریکا نقض آشکار برجام بود و لازم است که نسبت به این اقدامات آن‌ها، واکنش جدی از سوی ایران رخ دهد.

دولت رفع مشکلات معیشتی مردم را در اولویت قرار دهد

حجت‌السلام حسین جعفری در خطبه‌های این هفته نمازجمعه هرات یکی از مهم‌ترین مشکلات امروز مردم ایران را مشکلات اقتصادی دانست و اظهار داشت: خوشبختانه مراسم تحلیف برگزار شد و دولت دوازدهم فعالیت خود را رسما آغار کرده است.

وی ادامه داد: لازم است که این دولت رفع مشکلات اقتصادی مردم را در دستور کار خود قرار دهد و به صورت عملی اقدام به رفع مشکلات مردم کند.

امام جمعه هرات با اشاره به اینکه مسئولان باید همه قول‌هایی که به مردم داده‌اند را عملیاتی کنند، عنوان کرد: لازم است که دولت با معرفی وزرای کارآمد و پرتوان، وعده‌هایی که هنوز به آن‌ها عمل نشده را عملیاتی کند.

جعفری با تاکید بر اینکه دولت باید رفع مشکلات معیشتی مردم به ویژه در مناطق محروم را در دستور کار خود قرار دهد، تصریح کرد: آمریکایی‌ها بار دیگر نشان دادند که بر سر عهد و پیمان خود وفادار نیستند و برجام را به صورت آشکار نقض کردند.

وی افزود: لازم است که مسئولان دولت همانند امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، نسبت به زیاده خواهی‌ها و بد عهدی‌های آمریکاییان به صورت قاطع ایستادگی کرده و جواب آن‌ها را دندان شکن بدهند.

انتهای پیام/

R41376/P41362/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۵۲۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت جهانی از فلسطین طوفان الاقصی دوم است/ اسرائیل بازنده اصلی

حجت الاسلام جلیل شریفی نیا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آرادان از حمایت سراسری دانشجویان جهان از فلسطین، به عنوان طوفان الاقصی دوم یاد کرد و گفت: امروز شاهد هستیم که یک جنگ نرم جهانی علیه اسرائیل و صهیونیست‌ها برپا شده است.

وی با بیان اینکه طوفان ضد اسرائیلی از آمریکا شروع شده و کم کم تمام کشورهای غربی را نوردیده و حالا به دانشگاه‌های عربی رسیده است، ابراز کرد: این طوفان شگفت‌انگیز است و از همه جا سیلی‌های محکمی به گوش استکبار گران وارد کرده است.

امام جمعه آرادان با بیان اینکه گسترش دامنه و وسعت جنایت‌های رژیم صهیونیستی سبب ساز این رویداد بزرگ شد، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع معلمان فرمودند که حالا جامعه جهانی به این نقطه رسید که وقتی مردم ایران می‌گویند مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، برای چه می‌گویند و امروز حقانیت کلام مردم ایران مشخص شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • پزشکان زیرمیزی بگیر کمتر از ۵ درصد هستند
  • جنتی: نادیده گرفتن تخلفات امام جمعه تهران، دهن کجی به مردم است
  • فال حافظ امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری جهانی شده است
  • مولد سازی در گناوه باید با در نظر گرفتن مصلحت شهر باشد
  • امام جمعه کرج: این واداده‌ها چرا در برابر کتک زدن دانشجویان آمریکا سکوت کردند؟
  • حمایت جهانی از فلسطین طوفان الاقصی دوم است/ اسرائیل بازنده اصلی
  • اکنون نوبت وعده صادق اقتصادی است
  • مالکیت کامل اردوگاه الزهرا باید به البرز بازگردد
  • (ویدئو) روایت پردیس پورعابدینی از سکانس خجالت‌آور ملاقات شرعی در گناه فرشته