Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-19@14:51:05 GMT

آرایشگاههای مردانه بدون مجوز پملب می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۵۲۲۷۸

آرایشگاههای مردانه بدون مجوز پملب می‌شود

رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه با انتقاد از عدم تایید ۳ ساله نرخ نامه‌های جدید آرایشگاههای مردانه گفت: اگر سازمان حمایت ادعایی دارد قیمت گوشت و مرغ و برنج را متعادل کند تا دست گروههای مافیایی نباشد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، مصطفی گواهی اظهار کرد: برای ساماندهی آرایشگاههای مردانه تهران پلمپ واحدهای بدون مجوز در جریان است و واحدها تشویق می‌شوند که مجوز بگیرند و قانونی کار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اتحادیه واحدهایی که به صورت قانونی کار می‌کنند خدماتی مانند تعیین نرخ، بیمه تکمیلی و کمک در امور دارایی به آنها ارائه می‌دهد و در آینده نیز امکان تحصیل متقاضیان را در دانشگاه علمی کاربردی فراهم می‌کند.

هر روز یک آرایشگاه مردانه در تهران مجوز می‌گیرد

رئیس اتحادیه آرایشگران و پیرایشگران مردانه با بیان اینکه واحدهایی که مجوز نگیرند برخورد قانونی با آنها صورت می‌گیرد گفت: با همکاری دستگاههای مرتبط ماهانه برای 30 تا 40 واحد و روزانه برای بیش از یک واحد پروانه صادر می‌شود و 700 تا 800 پرونده در دست اقدام داریم.

گواهی با اشاره به تعداد آرایشگاههای مردانه تهران گفت: 2500 مجوز آرایشگاه مردانه در استان تهران صادر شده است که این رقم در سال 88 تنها 820 جواز بوده است و تعداد آرایشگاههای غیرقانونی بسیار بیشتر از قانونی بود.

نرخ آرایشگاههای مردانه 3 سال است تغییر نکرده است

وی در ادامه صحبت‌های خود با انتقاد از عدم تایید نرخنامه جدید آرایشگاههای مردانه بعد از گذشت 3 سال گفت: نرخ آرایشگاههای مردانه از سال 83 تغییری نکرده است و سازمان حمایت با نرخنامه‌های جدید ما موافقت نمی‌کند.

گواهی گفت: در حالیکه در کشور سالانه بر میزان تورم افزوده شده است اما مجوز تغییر قیمت به صنف ما داده نمی‌شود؛ مگر آرایشگاه‌داران مردانه جزو مردم نیستند و در ایران زندگی نمی‌کنند؟

رئیس اتحادیه آرایشگران و پیرایشگران مردانه اضافه کرد: در این شرایط به خاطر عدم موافقت با تغییرات و تعیین نرخ جدید توسط سازمان حمایت‌، سازمان تعزیرات نیز واحدهای صنفی ما را جریمه می‌کند.

وی افزود: سازمان حمایت گویی می‌خواهد مردم جریمه شوند تا آمارهای اشتباهی به دولت ارائه دهد.

گواهی اظهار داشت: آرایشگاه‌داران از فعالان بخش خصوصی به حساب می‌آیند و با این شرایط نمی‌توانند به درستی به کار خود ادامه دهند تا کی قرار است جریمه و تنبیه شوند.

وی درباره آخرین مصوبه آرایشگاه‌ها گفت: در سال 93 نرخ اصلاح درجه یک در آرایشگاههای مردانه 19 هزار تومان تعیین شده بود . اتاق اصناف با نرخ پیشنهادی 21 هزار تومانی ما موافقت کرده اما سایر دستگاهها آن را تایید نمی‌کنند.

سازمان حمایت اگر ادعا دارد قیمت گوشت و مرغ و برنج را متعادل کند

رئیس اتحادیه آرایشگران و پیرایشگران مردانه گفت: آرایشگاه‌داران مردانه کالای اصلی تولید نمی‌کنند که شامل قیمت‌گذاری دولت شوند بلکه کار آنها فنی و هنری است.

وی گفت: در شرایطی که نظم ما را به هم زده‌اند آرایشگران مردانه نیز هر کدام مبلغی که خود بخواهند از مشتری دریافت می‌کنند.

وی گفت: اگر سازمان حمایت ادعا دارد، قیمت گوشت، مرغ و برنج را در بازار متعادل کند تا دست گروههای مافیایی نباشد.

وی در پایان گفت: در شان سازمان حمایت نیست که برای کار ما نظر دهد یا سازمان تعزیرات برای ما تعیین تکلیف کند.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۵۲۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ فیلم‌نامه مجوز ساخت گرفتند/ رسول صدرعاملی «زیبا صدایم کن» را می‌سازد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از روابط عمومی سازمان سینمایی، فیلم‌نامه‌های: «زیبا صدایم کن» به تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی، کارگردانی سید رسول صدر عاملی و نویسندگی آرش صادق بیگی‏ و میلاد و محمدرضا صدر عاملی، «مومو» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی علی اکبر ثقفی و نویسندگی علی اکبر ثقفی‌‏ و شراره سروش، «یک عشق زیبا» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی قاسم فهیم خواه، «خاتی» به تهیه‌کنندگی محمد کمالی پور، کارگردانی و نویسندگی فریدون نجفی و «برای رعنا» به تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته و کارگردانی و نویسندگی ایمان آقامحمدحسین یزدی، موافقت شورای پروانه ساخت سازمان سینمایی را اخذ کردند.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896456

دیگر خبرها

  • یافتن همسر مناسب مهمترین دغدغه جوانان در تشکیل خانواده
  • انتقاد از بی قانونی در نظام مهندسی اهواز
  • افزایش قیمت کالاها بدون مجوز قانونی نیست
  • 5 ادکلن خوشبو مردانه 2024
  • ۵ فیلم‌نامه مجوز ساخت گرفتند/ رسول صدرعاملی «زیبا صدایم کن» را می‌سازد
  • قیمت جدید 4 عضو خانواده پژو پارس اعلام شد (+سند)
  • موافقت شورای صدور پروانه ساخت با ۵ فیلم‌نامه/ صدرعاملی مجوز گرفت
  • اقامتگاه‌های غیررسمی و بدون مجوز مقبول نظر مسافران
  • توضیح سازمان غذا و دارو درباره زالوی طبی
  • فقط زالوی طبی عرضه شده در داروخانه ها مورد تأیید است