Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت تبریز با بیان اینکه آمریکا خواستار گسترش نفوذ اسرائیل در خاورمیانه بود اما از تحقق هدف شوم خود ناکام ماند، تاکید کرد: بعد از امام راحل، به برکت وجود رهبری آگاه، مدیر و مدبر، خواب آمریکا در منطقه بدون تعبیر ماند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام علی حاجی زاه در خطبه های نماز جمعه تبریز با بیان اینکه آمریکا با گستاخی تمام می خواست از تجهیزات نظامی ایران بازدید کند، اظهار کرد: به دنبال این گستاخی مقام معظم رهبری جواب کوبنده ای ارسال کرده و فرمودند که آمریکا حق چنین اقدامی را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس آمریکا نیز از درخواستش مایوس شد.


وی افزود: تسلط بر خاورمیانه یکی از اهداف بزرگ آمریکا بود. آمریکا خواستار گسترش نفوذ اسرائیل در خاورمیانه بود که به برکت وجود مقام معظم رهبری، نعمتی که خداوند متعال بعد از امام راحل به ما بخشیده است، آمریکا در خصوص تحقق این هدفش ناکام ماند.

امام جمعه موقت تبریز با اشاره به اینکه برخی افراد بر این باورند که ایران نقشی در جنگ سوریه، عراق و یمن ندارد و از حضور مدافعان حرم ایراد می گیرند، تاکید کرد: این افراد همان هایی هستند که نه جنگ دیده اند و نه جبهه، این افراد همان هایی هستند که در زمان جنگ فرزندان خود را به اروپا می‌فرستادند و امروز درباره کشور سخن از دیپلماسی گفته و در مورد ایران تحلیل و تصمیم گیری می‌کنند.
وی با تاکید بر اینکه اگر همت و تلاش مدافعان حرم نبود اکنون اکثر نقاط منطقه در دست داعشیان بود، گفت: در حال حاضر داعش در سوریه نابود شده است و با شکست سنگینی که به داعش وارد شد تعداد زیادی از ادوات جنگی داعش نابود شده و مقادیر زیادی از ادوات و تجهیزات آنها به غرامت گرفته شده و در این شکست بزرگ حدود 80 نفر از داعشیان به جهنم واصل شدند.

حاجی زاده در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نقش نیروی انتظامی در امنیت کشور اظهار کرد: اقدامات نیروی انتظامی در برخورد با زنانی که در داخل خودروهایشان بی حجاب هستند، قابل تقدیر است. حجاب یکی از ضروریات اسلام است و کسی که این مولفه را رعایت نکند منکر ضروریات اسلام محسوب می شود.

وی ادامه داد: اگر امنیتی در کشور وجود نداشته باشد هیچ سازمانی، دانشگاهی، صادراتی، وارداتی و تجارتی نخواهد بود. در حال حاضر کشور ما یک جزیره ی امن در منطقه است که این امنیت در سایه اقدامات مردم و نیروهای امنیتی شجاع و سلحشوری که تحت فرامین ولایت فقیه پیش می روند، فراهم شده است.

امام جمعه موقت تبریز با اشاره به 26 مرداد سال 69 که مصادف با بازگشت آزادگان هشت سال دفاع مقدس به ایران اسلامی است یادآور شد: آزادگان غیور به محض ورود به خاک ایران بر آن بوسه زدند و در این روز بزرگ، ثبات خود در اهدافشان را بیان کردند.

وی در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: امیدوارم حجاج ایرانی با سلامت کامل حج خود را در سرزمین وحی به انجام برسانند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۵۲۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان هنرمند انقلاب اسلامی به منویات اخیر رهبر انقلاب پاسخ دادند

به گزارش خبرگزاری مهر، بانوان هنرمند انقلاب اسلامی در پاسخ به منویات اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر رعایت شرعی و قانونی مقوله‌ی حجاب، بیانیه‌ای صادر کردند.

مشروح متن این‌بیانیه به این‌ترتیب است؛

هوالجمیل

اسلام عزیز ما همانطور که به آراستگی زنان تاکید می‌ورزد، پوشش را مایه‌ی دوامِ زیبایی زن می‌داند و همانگونه که زن را محترم دانسته و از جلوه‌گری در انظار عمومی نهی می‌کند، وی را دعوت به گام برداشتن در مسیر رشد و کمال اجتماع خویش می‌کند.

بدینسان توصیه به حفظ حرمت و کرامت زن در اسلام و سایر ادیان الهی، بسان نگینی درخشان جلوه‌گر شده و فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در مقوله‌ی عفاف و حجاب نیز فصل‌الخطاب آن است.

معظم له "چالش تحمیلی مسأله‌ی حجاب" را نقشه و برنامه‌ی هدایت شده توسط دشمنان دانسته و تبیین این مساله را جهت تنویر افکار بانوان، لازم و ضروری می‌دانند.

الحق و الانصاف که جریانات و اتفاقات اخیر و خیزش‌های دانشجویان و اساتید آزادی‌خواه آمریکا در حمایت از مقاومت مردمی غزه، بار دیگر نشان داد آنجا که منفعت نظام سلطه آمریکایی اقتضا کند، به بهانه‌ی دفاع از حقوق زن ایرانی، حجاب از سر آنان برمی‌دارد و آنجا که منافع خود را در خطر ببیند در تناقضی عجیب به ضرب و شتم زنان و دختران بی‌گناه دست می‌زند!

بی‌شک تبیین این نگاه استعماری غرب در نوع نگاه و اندیشه‌ی بانوان ما به مقوله‌ی حجاب مؤثر خواهد بود.

بانوان هنرمند انقلاب اسلامی با لبیک به فرامین و توصیه‌های مقام معظم رهبری اعلام می‌دارند علاوه بر حفظ و پاسداشت حریم حجاب، با قلم و هنر خود در ترویج و شناخت این موهبت الهی که مایه‌ی تشخّص و کرامت زن است همت گماشته و مسئولین و نهادهای فرهنگی را به انجام وظایف قانونی و شرعی خویش فرامی‌خوانند.

و العاقبه للمتقین

کد خبر 6092132 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • تعاون به عنوان رکن مهم مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است
  • دیدار جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • بانوان هنرمند انقلاب اسلامی به منویات اخیر رهبر انقلاب پاسخ دادند
  • گام اول فصلنامه «ماجرا»، پرداختن به خاطرات و کارنامه رهبر معظم انقلاب است
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • ساخت بیمارستان بهارستان از محل مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب
  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم