Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@07:39:02 GMT

ورزشکار بوشهری نائب قهرمان مسابقات تیراندازی شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۵۲۸۷۱

ورزشکار بوشهری نائب قهرمان مسابقات تیراندازی شد

فاطمه کرم زاده از بوشهر در فینال مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی 10 متر با غلبه بر شش تیرانداز دیگر توانست با شلیک ۲۴ تیر، رکورد ۲۴۶ را ثبت و در جایگاه دوم قرار بگیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ فاطمه کرم زاده (عضو تیم ملی) تنها نماینده بوشهری حاضر در مرحله دوم مسابقات آزاد تیراندازی در گروه جوانان و نوجوانان توانست با ثبت رکورد ۴۱۰ جز ۸ تیرانداز برتر شود و به فینال راه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رقابتها امروز 19 مرداد ماه با حضور 320 تیرانداز تحت عنوان شهدای عرصه رسانه و خبر در حالی پیگیری شد که در رده سنی نوجوانان و جوانان پس از اتمام مرحله مقدماتی، 8 تیرانداز برتر جواز حضور در فینال را به دست آوردند که در نهایت آرمینا صادقیان از ایلام با کسب بالاترین امتیاز به مقام قهرمانی رسید و فاطمه کرم زاده از بوشهر و فاطمه ابراهیمی از تهران به عناوین دوم و سوم رضایت دادند.

فاطمه کرم زاده از بوشهر در فینال این دوره از مسابقات با غلبه بر شش تیرانداز دیگر توانست با شلیک ۲۴ تیر، رکورد ۲۴۶ را ثبت و در جایگاه دوم قرار بگیرد.

لازم به ذکر است فاطمه کرم زاده در حال حاضر در تیم ملی کشورمان است و تا کنون با کسب ۹ مدال طلا، ۶نقره و 4 برنز در مجموع ۱۹‌ مدال را در کارنامه ورزشی خود به ثبت برساند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۵۲۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند خبر کوتاه از ورزش قزوین

ایسنا/قزوین قهرمانی ۲ دختر فوتبالیست قزوینی در جام فوتبال آسیای میانه، هندبالیست قزوینی به اردوی تیم ملی و عنوان دومی تیرانداز قزوینی در مرحله نخست مسابقات آزاد کشوری از خبرهای امروز ورزش قزوین است.

در ادامه رقابت‌های فوتبال کافا، تیم ملی فوتبال دختران کشورمان که در ترکیب خود از «مریم دینی» و «پرنیا رحمانی» ۲ ملی پوش قزوینی بهره می‌برد، در دیدار پایانی جام کافا به مصاف قرقیزستان خواهد رفت.

مریم دینی در بازی‌های قبلی تیم ملی درخشش فوق‌العاده‌ای داشت و چندین گل را به ثمر رساند. «طاهره کشتیرانی» نایب رئیس فوتبال استان هم در این مسابقات مدیر فنی تیم ملی فوتبال دختران کشورمان است.

هندبالیست قزوینی به اردوی تیم ملی

به گزارش ایسنا، کادر فنی تیم هندبال بانوان بزرگسال کشور «عطیه شهسواری» را به اردوی آماده‌سازی تیم ملی دعوت کرد.

اردوی ملی‌پوشان از ۱۱ اردیبهشت به میزبانی سمنان پیگیری خواهد شد و تیم ملی هندبال برای مسابقات هندبال قهرمانی بانوان آسیا آماده خواهد شد.

عنوان دومی تیرانداز قزوینی در مرحله نخست مسابقات آزاد کشوری

«مجتبی خاکی» در این مسابقات پس از تیرانداز شیرازی سکوی نایب قهرمانی را تصاحب کرد. مرحله نخست مسابقات تیراندازی آزاد کشور به میزبانی ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تمجید سخنگوی دولت از بانوی ورزشکار ایرانی بابت رکوردشکنی در آسیا
  • ثبت رکورد جهانی هنر‌های رزمی با تلاش ورزشکار هوراندی
  • تبریک بهادری جهرمی به بانوی ورزشکار ایرانی
  • ثبت رکورد جهانی هنرهای رزمی با تلاش ورزشکار هوراندی
  • کسب مدال طلا تیراندازی با تپانچه برای ورزشکار خراسان رضوی
  • ثبت رکورد جهانی هنرهای رزمی توسط ورزشکار هوراندی
  • جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد