Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهرود - بارش باران در منطقه ییلاقی قطری و جنگل ابر در شمال شاهرود به مزارع، باغات کشاورزی و خودروهای گردشگران خساراتی وارد کرد که هنوز از میزان آن اطلاعی در دست نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، باراش رگبار کوتاه باران همزمان با عصر جمعه در منطقه ییلاقی شاهرود همچون ابر وقطری کافی بود تا سیل شدیدی در منطقه از سمت جنوب دکل ابر تا بخش های میانی دشت ابر به حرکت در آمده و به باغات، زمین های کشاورزی، خانه های ییلاقی و خودروهای گردشگران خسارات بعضا جدی وارد سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شنیده ها از شاهدان بومی حاکی از آن است که دست کم سه خودرو در مقابله با سیل شدید منطقه قطری دچار مشکلاتی شدند که تلاش برای بیرون آوردن آنها از مهلکه ادامه دارد.

با توجه به کوهپایه بودن منطقه و برد مسافتی رسیدن فوری نیروهای امدادی به این منطقه با کمی تاخیر همراه بوده است،همچنین سیل اجازه عبور از بخشی از جاده امامزاده سراوین قطری را به خودروهای امدادی نداده است.

اخبار تائید نشده ای از زخمی شدن یک نفر در این حادثه گزارش شده اما تا کنون هیچ مقام مسئولی آن را تائید نکرده است.

خسارات سیل خوشبختانه مناطق روستایی و بافت جمعیتی را در بر نگرفته است.

اکیپ های امدادی و اعضای مدیریت بحران در منطقه حاضر هستند و خوشبختانه تا کنون موردی از جرح شدید یا فوت گزارش نشده و احتمال وقوع آن نیز بسیار کم است چرا که سیل در بخش پائینی دشت و در قسمتی رخ داده که بافت جمعیتی در آن نبوده است و تنها برای گردشگران مشکلاتی را به وجود آورده است.

در سال های اخیر به دلیل استحصال بی رویه آب در منطقه قطری پوشش گیاهی نابود شده و با کوچکترین باران شاهد به راه افتادن سیل هستیم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۵۳۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تلفات سیل در برزیل؛ ساکنان با کمبود آب مواجه هستند

شمار قربانیان سیل و طوفان در ایالت «ریو گرانده جنوبی» برزیل به ۹۵ تن رسیده و این در حالی است که کارشناسان نسبت به بارندگی‌های بیشتر هشدار می‌دهند.

به گزارش ایسنا، مقامات محلی می‌گویند در پی بارندگی و جاری شدن سیلاب ساکنان مناطق حادثه دیده با کمبود آب مواجه شده‌اند.

همچنین به گفته نیروهای امدادی، تاکنون ۳۷۲ نفر دیگر مصدوم شده و ۱۳۱ نفر همچنان مفقود هستند.

مقامات احتمال می‌دهند شمار مفقودی‌ها و همچنین تلفات این سیل بیشتر از آمار تایید شده تاکنون باشد.

به علاوه بیش از ۱۶۰ هزار نفر مجبور به ترک خانه های خود شده‌اند و در بسیاری از معابر به دلیل آبگرفتگی، تردد به سختی انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، بیشتر مغازه‌ها خالی از آب معدنی شده‌اند و نیروهای امدادی همچنان در تلاش برای امدادرسانی به افراد حادثه دیده هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برخورد با اصناف متخلف در شاهرود
  • برخورد با اصناف مختلف در شاهرود
  • معرفی زبان رسمی جدید در لهستان
  • تلفات سیل در برزیل به ۹۵ نفر رسید
  • افزایش تلفات سیل در برزیل؛ ساکنان با کمبود آب مواجه هستند
  • شروع باران و گرد و خاک در جاده‌های خراسان رضوی
  • بارش باران به عشایر چهارمحال و بختیاری خسارت وارد کرد+فیلم
  • توزیع اقلام امدادی میان عشایر آسیب‌دیده از بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • بارش باران به عشایر چهارمحال و بختیاری خسارت وارد کرد
  • بارش شدید باران در پایتخت