Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - «توجه به واقعيت‌هاي راهبردي جمهوري اسلامي ايران که تهديدات دشمن در ابعاد و صورت‌هاي به‌مراتب پيچيده‌تر و خطرناک‌تر از جنگ تحميلي، تهديدات سخت و نيمه‌سخت را متصور مي‎سازد، لازم است.»

به گزارش سرويس سياسي جام نيـوز، سردار سرلشکر محمد باقري رئيس ستاد کل نيروهاي مسلح در پيامي به يادواره سرداران و 136 شهيد اطلاعات قرارگاه قدس نيروي زميني سپاه لزوم توجه به واقعيت هاي راهبردي جمهوري اسلامي ايران را که تهديدات دشمن در ابعاد و صورت‌هاي به مراتب پيچيده تر و خطرناک تر از جنگ تحميلي، تهديدات سخت و نيمه سخت را متصور مي سازد، مورد تاکيد قرار داد و گفت: تأسي به فرهنگ مقاومت و انقلابي گري و برافراشتن پرچم بصيرت و دشمن شناسي که شهداي عزيز اين مرز و بوم به اهتزاز درآورده اند، ضرورت گريزناپذير عصر پرماجراي امروز مي‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش تسنيم، در اين پيام آمده است: در جوامع دين مدار و سعادت طلب که در پي مصونيت بخشي مردمان خود برابر زشتي‌ها، بدي‌ها و در يک کلمه منکر رهنمون ساز اهل خود به خوبي‌ها و کمالات و در يک کلام معروف را آرزو مي کنند، معرفي اسطوره‌ها و شخصيت‌هاي تاريخ‌سازي که در مسير حرکت تاريخي ملت خود نقش‌هاي ماندگار به وديعت نهاده‌اند، الهام بخش و درخور اهميت است.

در هنگامه‌اي که جامعه‌ اسلامي ما، در تکاپوي قرب الهي و توليد و ارائه الگوهاي برتر و هدايت‌گر براي جوامع بشري، بيش از هر زمانه‌اي در جستجوي گنجينه‌هاي ارزشمند و بزرگ انساني خود در اين عرصه است، نام شهيدان اين سرزمين مي‌درخشد؛ اسطوره‌ها و قهرماناني که حماسه مقاومت، ايثار و شهادت طلبي آنان سرافرازي و جاودانگي ايران و ايراني را تضمين و جهانگير ساخته است.

بي شک برگزاري اين يادواره معنوي و نوراني که مزين به نام و ياد سرداران و 136 شهيد اطلاعات منطقه‌ي جنوب شرق کشور در هشت سال دفاع مقدس و تداوم آن تا به امروز و در عرصه هاي دفاع از امنيت پايدار مردم پايه در اين خطه عزيز از جغرافياي پاک و ناب ميهن اسلامي است؛ گامي بلند و قابل ستايش در پاسخ به اين جستجوي راستين مي باشد.

بر يکايک دست اندرکاران گرانقدر اين يادواره باشکوه، به ويژه فرمانده خردمند و مقتدر نيروي زميني سپاه (سرتيپ پاسدار محمد پاکپور) و نيز فرمانده شجاع و مردمي قرارگاه قدس نزسا (سرتيپ پاسدار محمد ماراني) و خانواده هاي معظم شهدا، پيشکسوتان و همرزمان حماسه ساز شهيدان و عرصه‌ اطلاعات -در دو استان ولايتمدار و مؤمن کرمان و سيستان و بلوچستان- که همواره تجلي گاه وحدت، همدلي و پشتيباني از انقلاب و نظام اسلامي به شمار مي روند، درود مي فرستم و نيت خالص و همت صادق آنان را مي ستايم.

در پايان، با تأکيد بر لزوم توجه به واقعيت هاي راهبردي جمهوري اسلامي ايران که تهديدات دشمن در ابعاد و صورت هاي به مراتب پيچيده تر و خطرناک تر از جنگ تحميلي ، تهديدات سخت و نيمه سخت را متصور مي سازد، تأسي به فرهنگ مقاومت و انقلابي گري و برافراشتن پرچم بصيرت و دشمن شناسي که شهداي عزيز اين مرز و بوم به اهتزاز درآورده اند، را ضرورت گريزناپذير عصر پرماجراي امروز دانسته و از خداي سبحان طلب مي کنم در اين مسير مبارک و صراط قويم، ما را در جلب رضايت حضرت ولي عصر (عج) و تبعيت از نايب برحقش مقام معظم رهبري و فرمانده کل قوا امام خامنه اي (مدظله العالي) ياري بخشد.



منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۵۳۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکپارچگی نیروهای مسلح موجب یاس و ناامیدی دشمن است

امیر سرتیپ دوم سامانی گفت: کارنامه ارتش در طرح های مردمیاری درخشان است و یقینا مجموعه ارتش علاوه بر صیانت از مرزهای کشورمان، در بحران های طبیعی در کنار مردم ایستاده و تمامی بسترها را برای آسودگی خاطر همطنانمان بکار می گیرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش امیر سرتیپ دوم سامانی فرمانده منطقه پدافند هوایی مرکزی در جمع فرماندهان این یگان پدافندی یا بیان اینکه همدلی، هم افزایی و همکاری آحاد نیروهای مسلح مثال زدنی است خاطرنشان کرد: انسجام و هم افزایی نیروهای مسلح موجب ارتقا امنیت پایدار می شود که قطعا وجود امنیت پایدار هم جز با تلاش شبانه روزی بدست نمی آید.

امیر سرتیپ دوم سامانی گفت: کارنامه ارتش در طرح های مردمیاری درخشان است و یقینا مجموعه ارتش علاوه بر صیانت از مرزهای کشورمان در بحران های طبیعی در کنار مردم ایستاده و تمامی بسترها را برای آسودگی خاطر هموطنان مان بکار می گیرد.

وی یکپارچگی نیروهای مسلح را موجب یاس و ناامیدی دشمن و تضمین کننده صلح و ثبات در منطقه دانست.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی خدمات رایگان پزشکی به مناطق کم برخوردار، کمک تجهیزاتی و امدادی در مواقع سیل و زلزله، اعزام گروه های جهادی، اهداء بسته های معیشتی به افراد تحت پوشش کمیته امداد را بخشی از فعالیت های ارزنده این یگان پدافندی دانست و افزود: ارتش فدایی ملت است و آسودگی خاطر هموطنان ایران اسلامی در اولویت است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • میانگین مدت خدمت سربازان اعلام شد
  • یکپارچگی نیروهای مسلح موجب یاس و ناامیدی دشمن است
  • میانگین دوره خدمت سربازی ۱۴ ماه است
  • امیرسرتیپ بختیاری: مرتضی رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست
  • محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟
  • محفلی به یاد مربیان شهید سپاه فجر فارس
  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود