Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرویس سیاسی-
روزنامه زنجیره‌ای آفتاب یزد در یادداشتی با عنوان «آزمون بزرگ شورای شهر» که در شماره پنجشنبه این روزنامه منتشر شد به موضوع شهردار آینده تهران پرداخت و نوشت: همان طور که درخصوص بستن لیست اولیه شورا خبر آمد که بعضی‌ها با دریافت پول می‌توانند افراد را جابه‌جا کنند یا لااقل این طور ادعا می‌کنند، ترس و نگرانی از تلاش برای چنین بازی‌هایی بر سر مدیریت تهران بی‌رمق این سال‌ها نیز وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این یادداشت که پیش از اجماع اعضای شورای جدید شهر تهران بر روی نجفی نوشته و منتشر شده است ضمن تشریح روند ماجرا از ابتدا تاکنون آورده است : علیرغم توافق نظر ضمنی کارگزارانی‌ها و اتحاد ملتی‌ها بر سر نجفی، جلسه سعادت آباد معروف که با حضور نجفی، مرعشی و هاشمی برگزار شد قابل فراموشی نیست. چند روز پس از این جلسه،‌ مرعشی نه تنها از اعلام کاندیداتوری نجفی پرده برداشت، بلکه اعلام کرد برنامه او و نجفی یکسان خواهد بود. رویکردی که آن قدر رو و غیرحساب شده بود که واکنش منفی شخص نجفی را به دنبال داشت. سیاست در آب نمکِ نجفی ماندن هنوز برای محسن‌ها‌شمی و حسین مرعشی جدی به نظر می‌رسد و بیم آن می‌رود که نجفی بازیچه سیاست‌ورزی‌های منفعت‌طلبانه شود.

امکان نقش‌آفرینی پول‌های کثیف در انتخاب شهردار تهران
روزنامه‌ قانون نیز از منظر دیگری به انتخاب شهردار تهران پرداخت و نوشت: براساس قانون، منتخبان شوراي شهر پس از آنكه دوره شوراي شهر قبلي پايان يافت و اعتبارنامه‌هايشان از سوي فرمانداري صادر شد تا عضو شوراي شهر محسوب شوند، مي‌توانند و بايد براي انتخاب رئیس و هيئت‌رئیسه شورا و از همه مهم‌تر شهردار تهران اقدام كنند و هر تصميمي كه با اكثريت آرا به تصويب برسد، جنبه قانوني پيدا خواهد كرد.
قانون با ذکر این مقدمه نتیجه می‌گیرد: در غير اين صورت و تا زمان آغاز به كار شوراي شهر جديد، اتخاذ هرگونه تصميم درباره انتخاب شهردار يا موارد ديگر فاقد وجاهت قانوني لازم بوده و مي تواند هزينه زيادي نيز براي شهر به همراه داشته باشد.
روزنامه زنجیره‌ای قانون در ادامه به امکان نقش‌آفرینی پول‌های کثیف در انتخاب شهردار پرداخته و با نعل وارونه می‌نویسد: طرح موضوع «پول هاي كثيف در فرآيند انتخاب شهردار تهران» و اينكه «ممكن است اعضاي شورا در نهايت گزينه ديگري به‌جز گزينه‌هاي مطرح را براي شهرداري انتخاب كنند» از جمله مسائلي است كه توجه به سابقه انتخاب شهردار تهران، جلوگيري از شوك مجدد در اين انتخاب را ضروري‌تر مي‌كند. در روزهاي گذشته برخي اعضاي شورا از رايزني‌هاي خارج از عرف براي انتخاب شهردار و پول‌هاي كثيف در اين ميان سخن گفته‌اند كه اين احتمال كه در سه هفته باقي مانده تا انتخاب شهردار، ممكن است نتيجه انتخاب عوض شود را بيشتر مي‌كند.
هرچند قانون در تلاش است نحوه انتخاب شهردار تهران در سال 92 را به موضوع پول‌های کثیف مرتبط بداند ولی آنچه که بدیهی است تجربه چند انتخابات گذشته ازجمله شورای شهر تهران نشان می‌دهد که اصلاح‌طلبان هر فرایند سیاسی را با پول جلو برده‌اند تا آنجا که در بسته شدن لیست امید برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و همچنین شورای شهر تهران پای پول به میان آمده بود.
از سوی دیگر به نظر می‌رسد بازیچه قراردادن شخصیت‌ها و بستن لیست‌های انتخاباتی به صورت پولی آن چنان در جریان مدعی اصلاحات همه گیر شده است که این روزها دیگر هیچ کدام از روزنامه‌های زنجیره‌ای چون روزهای نخست از گفتن آن شرم نمی‌کند و با خیال راحت خواستار آن می‌شود که دیگر در انتخاب شهردار این کارها را نکنید!

سهم خواهی دمکراتیک‌ترین کنش سیاسی است!
در حالی که مدعیان اصلاحات در هفته‌های گذشته هر گونه سهم خواهی از رئیس‌جمهور را تکذیب و در عین حال در جلسات پشت پرده خواستار انتخاب برخی شخصیت‌های خاص به عنوان وزیر و یا عضو کابینه دوازدهم شده بودند محمدرضا تاجیک فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌و‌گو با آرمان سهم خواهی را دموکراتیک‌ترین کنش سیاسی خواند!
در بخشی از این گفت‌و‌گو آمده است: در فضای بازی قدرت عده‌ای هستند که نتایج را مصادره می‌کنند و بالاخره به نام  نامی کل اصلاحات و تمامی اصلاح‌طلبان میوه‌های درخت قدرت را می‌چینند و سهمی برای دیگران باقی نمی‌گذارند. بنابراین باید تلاش شود اصلاح‌طلبی را از چنبره برخی اصلاح‌طلبان رهانید.
تاجیک در ادامه گفت: سهم‌خواهی، دموکراتیک‌ترین، طبیعی‌ترین، بدیهی‌ترین و مدنی‌ترین کنشی است که طرفین یک ائتلاف درون یک انتخابات می‌توانند از خود بروز و ظهور دهند. در تمامی جوامع دموکراتیک و سوپردموکراتیک جهان زمانی که احزاب با هم ائتلاف می‌کنند سهم‌ خود را نیز مشخص می‌کنند. اگر یک حزب می‌تواند 20‌درصد در فضای قدرت تاثیر داشته باشد به همین مقدار و سایرین نیز به همین ترتیب.

قوه مجریه شرکت سهامی نیست ولی سهم هر کس را باید داد!
روزنامه زنجیره‌ای شرق نیز در گزارشی به این موضوع پرداخته و نوشت: گرچه هيئت دولت (قوه مجريه) شرکت سهامي نيست که هرکس مطالبه سهم خود را بکند؛ ولي هر حزب و گروهی به نسبت نقشي که در انتخابات داشته‌اند، مي‌توانند خواهان واگذاري تصدي بخشي از وزارتخانه‌ها و مقامات عالي اجرائي کشور باشند.
گفتنی است مدعیان اصلاحات در ماه‌های گذشته هیچ سخنی از سهم خود در ناکامی‌های پرشمار اقتصادی دولت یازدهم بر زبان نیاورده‌اند و همواره سهم خود را از قدرت خواستارند، آنان نمی‌گویند که سهمشان در این همه مشکلات روز افزون اقتصادی که در برخی حوزه‌ها شکل بحران به خود گرفته است چیست ولی در عین حال ضمن فرار به جلو خود را دلیل و علت العلل موفقیت روحانی در عبور از گردنه انتخابات می‌خوانند ، انتخاباتی که درباره چرایی بخشی از آرای روحانی در آن سخن فراوان گفته شده است و بهتر است مدعیان اصلاحات به رای منفی بی‌سابقه روحانی در این دوره نیز نگاهی بیندازند و سهم خود را در این رای منفی نیز جست‌وجو و واکاوی کنند.

سرخوردگی اکثریت جامعه زنان از کابینه دوازدهم
به دنبال معرفی کابینه دوازدهم به مجلس و حضور نداشتن یک زن در میان وزیرای پیشنهادی روزنامه زنجیره‌ای آفتاب یزد در یادداشتی این مسئله را باعث سرخوردگی اکثریت جامعه زنان از کابینه دوازدهم خواند.
در بخشی از گزارش آفتاب یزد در این زمینه آمده است: می‌توان به جرات گفت اگر معرفی وزرای پیشنهادی حسن روحانی برای دولت دوازدهم، برخی اصلاح‌طلبان را ناراضی و ناامید کرد، نه برخی بلکه باعث سرخوردگی اکثریت جامعه زنان از کابینه دولت دوازدهم شد.
در ادامه این گزارش آمده است «نبود یک وزیر زن در میان وزرا، اتفاقا مورد نقد مردان اصلاح‌طلب نیز قرار گرفته و یکی از گلایه‌ها‌ و نقصان‌ها‌ی دولت دوازدهم برشمرده می‌شود. حتی محمدرضا عارف رئیس‌فراکسیون امید و حامی حسن روحانی را هم به ستوه آورده و گفته: «انتظار داشتیم در کابینه شاهد حضور زنان باشیم» کار به‌جایی رسیده که پروانه سلحشوری رئیس‌فراکسیون زنان که از هر فرصتی برای دفاع از رئیس‌دولت یازدهم و کابینه‌اش در دو سال گذشته استفاده می‌کرد حال خود به منتقد سرسخت وی تبدیل شده و در صحن دیروز مجلس دهم می‌گوید: «در کمال بهت و ناباوری رئیس‌جمهور نیمی از جامعه را نادیده گرفته است.»
آفتاب یزد در ادامه می‌نویسد «اکنون لعیا جنیدی، به جای مجید انصاری اصلاح‌طلب معاون حقوقی شده است. معصومه ابتکار جایش از ریاست سازمان محیط زیست به معاونت زنان ریاست جمهوری منتقل شده و شهیندخت مولاوردی از معاونت زنان ریاست جمهوری، شده است دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور شهروندی.»
روزنامه زنجیره‌ای آرمان نیز در این زمینه نوشت: رئیس‌جمهور برخلاف آنکه گفته بود بر اساس رأی 24میلیونی عمل خواهد کرد، به‌دلیل برخی ملاحظات و شاید هم فشارها از کنار مطالبات زنان به‌آرامی گذشت و این مسئله را با قراردادن 3 تن از زنان در پست‌های معاونت امور زنان و خانواده، معاونت حقوقی رئیس‌جمهور و دستیار رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی به پایان برد. دکتر روحانی خود به‌نیکی می‌داند که زنان سهم بسزایی در پیروزی او در انتخابات داشتند. البته اگر از این موضوع نیز بگذریم، حق زنان این نبود که پس از این همه نقد و سخن حضور آنان به معاونت منحصر شود. خوب بود آقای روحانی بخشی از نگاه خود را نیز معطوف به نظر کنشگران و پایگاه رأی خود می‌کرد تا بتواند پاسخ شایسته‌تری به اعتماد آنها بدهد.
بهار نیز در این زمینه با تشریح واکنش‌های منفی صورت گرفته به کابینه روحانی نوشت : این واکنش‌ها اولین جرقه‌های تصمیم روحانی برای عد‌‌م پاسخ به مطالبات بخش وسیعی از رای د‌‌هند‌‌گانش بود‌‌ و او با این عقب‌نشینی امید‌‌های بخشی از حامیان‌اش را به سرخورد‌‌گی و بهت تبد‌‌یل کرد‌‌.
به نظر می‌رسد سهم خواهی مدعیان اصلاحات از دولت دوازدهم و فشار آنان به روحانی برای معرفی برخی چهره‌های خاص به عنوان وزیر به در بسته خورده است و ناراحتی زنجیره‌ای‌ها در این خصوص در بهانه‌هایی چون انتخاب و معرفی وزیر زن ظهور و بروز پیدا کرده است. مسئله دیگر آنکه زنجیره‌ای‌ها توضیح نمی‌دهند انتخاب زن برای کابینه، بازکننده کدام گره از گره‌های جامعه زنان است.

حرف‌های روحانی در دوره تبلیغات برای جمع کردن رای بود
روزنامه زنجیره‌ای بهار در یادداشتی به کابینه معرفی شده از سوی روحانی رئیس‌جمهور پرداخت و با ‌اشاره به گفته‌های رئیس‌جمهور در دوره تبلیغات انتخاباتی نوشت: توقعات به وجود آمده تا اینجا به در بسته خورده است!
در بخشی از یادداشت بهار آمده است: شخصیت انتخاباتی روحانی که تم غلیظ اصلاح‌طلبی به خود‌‌ گرفته بود‌‌ و با شعار‌های پررنگی حول آزاد‌‌ی‌های اجتماعی، حقوق زنان، حقوق اقلیت‌ها، گسترش آزاد‌‌ی‌های سیاسی، شفافیت اقتصاد‌‌ی و... و همچنین بهره‌گیری تمام عیار از پتانسیل سیاسی و اجتماعی اصلاح‌طلبان به پیش می‌رفت، با موج بلند‌‌ی از امید‌‌ و توقعات بسیار د‌‌ر رای د‌‌هند‌‌گان همراه شد‌‌؛ موجی که تا به اینجای کار و حد‌‌اقل د‌‌ر یک حوزه مشخص که مید‌‌ان د‌‌اد‌‌ن بیشتر به زنان باشد‌‌ به سد‌‌ انفعال از سوی شخص رئیس‌جمهور خورد‌‌ه است.
روزنامه‌های زنجیره‌ای با انتقادات تند خود به کابینه معرفی شده از سوی روحانی به تلویح و تصریح اذعان کرده‌اند که اظهارات و اقدامات رئیس‌جمهور در دوره تبلیغات انتخاباتی تنها برای جمع آوری رای بخشی از جامعه بوده است و اینک که این رای در سبد روحانی ریخته شده است او نیازی به برآورده کردن مطالبات شکل گرفته نمی‌بیند!

با این کابینه وعده‌های روحانی محقق نمی‌شود
انتقاد دیگر زنجیره‌ای‌ها به روحانی در چینش کابینه محقق نشدن وعده‌های بی‌شمار داده شده با وزرای پیشنهادی است.
بهار در این زمینه نوشته است: اسامی کابینه د‌وازد‌هم واکنش‌های مختلفی را ایجاد‌ کرد‌ که اغلب منفی بود‌. واکنش‌هایی که بخشی از آن به عد‌م شناخت برخی رای‌د‌هند‌گان از مشی و روشی که روحانی سال‌هاست با آن مشغول سیاست‌ورزی است بر‌می‌گرد‌د‌، بخشی از آن ناشی از عد‌م تجانس بین وعد‌ه‌های رئیس‌جمهور، به عنوان مثال د‌ر موضوع استفاد‌ه از زنان و اقلیت‌های قومی و مذهبی است، بخشی از این واکنش‌ها هم به علت عد‌م توجه کافی روحانی به حامیان سیاسی‌اش می‌تواند‌ باشد‌. اما شاید‌ بتوان گفت د‌لواپسی بزرگ برای کابینه‌ای که روحانی برای د‌ولت د‌وازد‌هم برگزید‌ه است نه عد‌م جسارت کافی د‌ر این کابینه است، نه د‌ر عد‌م حضور اقلیت‌ها و زنان و نه د‌ر سهم نه چند‌ان زیاد‌ اصلاح‌طلبان حامی روحانی.
این روزنامه می‌افزاید: د‌غد‌غه و د‌لواپسی اساسی برای کابینه د‌وازد‌هم هیچ‌کد‌ام از این موارد‌ نیست. از انتخاب‌های حسن روحانی غمگین، متعجب و د‌لواپسیم به این د‌لیل که آن‌چه روحانی وعد‌ه‌اش را به مرد‌م د‌اد‌ه است بسیار بعید‌ است که با چنین کابینه‌ای محقق شود‌.

--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۵۳۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیز اصلاح طلبان رادیکال به سوی خیابان به بهانه طرح نور/ روزنامه آرمان ملی: مسئله مذاکره با آمریکا و حجاب باید حل شود!

اصلاح‌طلبان رادیکال به دنبال جهت دهی خشم عمومی با هدف بازگشت به خیابان هستند!

سرویس سیاست مشرق- در میان انبوهی از گزارش‌ها و تیترهای خبری، در یک بسته کامل با نام «ویژه‌های مشرق» شما را در جریان مسائل مهم و اثرگذار از نگاه روزنامه‌های کشور قرار می‌دهیم.

در این ویژه‌نامه، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی، خارجی، اوضاع اقتصادی و اجتماعی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان بامطالعه آن به رهیافت‌های مهم، نکات و تأملات از سیر وقایع اثرگذار دست خواهند یافت، در این بخش با ما همراه باشید

************

روزنامه‌های امروز دوشنبه دهم اردیبهشت در حالی چاپ و منتشر شد که ایران پادشاه فوتسال آسیا، «نتانیاهو» در هزارتوی بحران‌ها، خاک تشنه سیستان و حوتشی شورای شهر حین سخنرانی شهردار تهران و زمزمه استیضاح در بهشت در صفحات نخست روزنامه‌های امروز برجسته شده است.

تاملی بر کنش های سیاسی- رسانه ای اصلاح طلبان در خصوص طرح «نور» بیانگر آن است که آنان این طرح را به عنوان یکی از فرصت های کنشگری خود در فضای سیاسی- اجتماعی تفسیر کرده و بر این باورند قطبی سازی در این حوزه سیاست‌ورزی از دریچه اجتماعی هستند.

روزنامه آرمان ملی در گفتگو با حسین انصاری راد نماینده تندرو در مجلس ششم مسئله حجاب و گفتگو با آمریکا را به طرز عجیبی به یکدیگر پیوند داده و نوشته است:

در شرایط کنونی این هسته چهار خط قرمز برای خود ترسیم کرده است. مسأله اول مذاکره با آمریکاست. دوم موضوع حجاب است. سوم مسأله محبوسین و چهارم موضوع نظارت استصوابی است. در واقع اگر قرار است تغییر مثبتی در آینده صورت بگیرد باید تغییری در نگرش های موجود صورت بگیرد. هسته مرکزی قدرت باید تلاش کند در این چهار موضوع تجدید نظر کند. این تجدید نظر نیز می بایست در راستای منافع ملی و خواسته های مردم صورت بگیرد. بدون تردید در شرایط کنونی یکی از چالش های مهم کشور در عرصه بین المللی است. این در حالی است که مذاکره با آمریکا و کاهش تنش با این کشور تا حدودی می تواند این چالش ها را کاهش بدهد!

روزنامه هم‌میهن نیز به نقل تقی آزاد ارمکی جامعه شناس اصلاح‌طلب به طرح مسئله عبور زنان از قواعد حجاب پرداخته و می‌نویسد:

اعتراضات در ایران ابتدا مستقیم و رودررو نیست، اعتراضات به شکل دیگر انجام می‌شود، مثلا به جای اینکه زنان به پوشش بیشتر ترغیب شوند به سمت تغییر الگوهای پوشش می‌روند، اتفاقی که در دوسال اخیر افتاده است.

آزاد ارمکی با بیان ان ادعا که عبور زنان از قواعد جمهوری اسلامی الان در تمام ایران حتی شهرهای مذهبی و شهرهای کوچک هم دیده می‌شود، افزود: این موضوع در حال گسترش است. زنان به جای اینکه درگیر شوند، افراد دیگر را هم به عبور از حجاب دعوت می‌کنند. این اتفاق عجیبی است که گشت ارشاد ناخواسته باعث آن می‌شود. از سوی دیگر نارضایتی که در خیابان ایجاد می‌شود، به خانواده انتقال می‌یابد و خانواده‌ها در گروه‌های اجتماعی دچار تغییر رفتار می‌شوند، که اگر این بگیر و ببندها باعث اتفاق دیگری شبیه به مرگ مهسا شوند، آنوقت دیگر نمی‌توان آن را کنترل کرد. اتفاقی شبیه به مسمومیت دختران در مدارس می‌تواند تبدیل به جریان خطرناکی شود و اعتراض اجتماعی را به سمت خشونت آمیز و غیر قابل کنترلی ببرد.

روند کنشگری اصلاح طلبان در این رابطه با ایجاد خشونت در خیابان و تئوری پردازی برای آن چند نکته قابل توجه دارد، این جریان تلاش دارد همچنان از کلیدواژه «گشت ارشاد» به جای طرح «نور» در فضای رسانه ای استفاده کرده و به نوعی تصویر گذشته را بر طرح نور غالب سازد.

اصلاح طلبان طی این جهت دهی می کوشند تا جامعه را جامعه معترض، ناراضی و بدبین تعریف کنند که با طرح نور عصبانی تر می شوند. نکته قابل توجه اینکه اصلاح طلبان در حال جهت دهی به این موضوع هستند که مخالفان باید دو اقدام را انجام دهند یکی بروز خشم در صحنه و دیگری بروز خشم خود در حوزه هایی که قدرت دارند!

این جریان در راستای ایجاد جبهه مخالفان و دگرسازی از نیروی انتظامی به عنوان مجری قانون تلاش می کنند که این نیرو را درصدد کنترل شهر بازنمایی کنند.

عباس عبدی نیز در روزنامه شرق توصیه ویژه به مسئولان کرده و نوشته است:

اینکه کسانی خود را دانا به دستورات خدا دانسته و از این منظر بخواهند به مردم امر و نهی کنند، جوابگوی نسل جدید نیست. این استدلال‌های درون دینی شاید برای گروه‌های حوزوی مناسب باشد. برای مقابله با بی‌حجابی همه اصول و قواعد شرعی، حقوقی، سیاسی و نیز اجرایی و انتظامی را دچار اختلال جدی می‌کنند تا این پدیده رخ ندهد در حالی که اندکی تامل نشان می‌دهد که احتمال چندانی برای تحقق این هدف، نه تنها وجود ندارد، بلکه بسیار پرهزینه خواهد بود!

برخی اصلاح طلبان ضمن تجویز نافرمانی مدنی بر عبور از قواعد حجاب و نیز تغییر الگوهای پوشش در سطح جامعه تاکید دارند.

بررسی این مطالب اما بیانگر آن است که اصلاح طلبان تلاش دارند تا در راستای راهبرد امر اجتماعی خود و ارتباط گیری با طیف جوانان و زنان بر روی مساله حجاب و پوشش متمرکز شده و به تعبیر خود اعتراض به حاکمیت را در این عرصه دنبال نمایند.

این طیف بر این باور است با صید با تولید سوژه های لازم امکان به عقب راندن تصمیمات حاکمیتی در موضوع حجاب و در نتیجه شکستن تابوی اقتدار نظام فراهم می آید، از جانب دیگر باید به این نکته نیز اشاره داشت که اصلاح طلبان به بهانه مبارزه خود با حاکمیت علاوه بر ایجاد تنش اجتماعی در خلال یک اقدام قانونی عملا می کوشند بخشی از مردم را هزینه منافع جریانی و سیاسی خود نمایند.

دیگر خبرها

  • خیز اصلاح طلبان رادیکال به سوی خیابان به بهانه طرح نور/ روزنامه آرمان ملی: مسئله مذاکره با آمریکا و حجاب باید حل شود!
  • دومی و ششمی تیم‌های ملی امید مردان و زنان در مسابقات شطرنج شهرهای آسیا
  • ۸۹گلستانی عازم سرزمین وحی شدند/۷۵ هزار نفر در لیست انتظار حج عمره
  • صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ جنگ روانی حماس، تیتر روزنامه های عبری زبان
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • کیهان: ما محترمانه حجاب سر زنان می کنیم اما رضا شاه با ضرب و شتم حجابشان را برمی داشت
  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • برنامه‌های خود را در فرصت باقیمانده به سرانجام می‌رسانم
  • لیست 6 نفره از وکلای خوب تهران به همراه سوابق
  • حمله عجیب روزنامه جوان به مدافعان تعطیلی شنبه: پیـام پنهان دارد | از بعد نمادین روزها غفلت نکنید!