Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه ورزشی: امیر قلعه‌نویی پس از تساوی بدون گل ذوب آهن در هفته سوم مقابل پیکان گفت:‌ به خاطر زمین خوبی که امرز دیدیم از مسئولین شهر قدس تشکر می‌کنیم. کیفیت زمین بسیار عالی بود.

به گزارشبولتن نیوزبه نقل از فارس، وی ادامه داد: ذوب آهن هنوز فوتبالی که مد نظر ماست انجام نمی دهد با اینکه در نیمه اول باید حداقل با اختلاف دو گل خارج می شدیم اما رحمان احمدی کی از روزهای خوبش را سپری کرد و مهاجمان ما هم بی دقت بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم هم سوار بازی بودیم اما اخراج بوججود آمد که مجبور شدیم بازی را کنترل کنیم

از ذوب آهن اصلا راضی نبودیم درست است یک امتیزا خارج از خانه و کلین شیت کردیم اما در مجموع باید در نیمه اول کار را تمام می کردیم اما نشد پیکانی ها به غیر دو سه مورد نزدیک دورازه ما نشدند.

امیر قلعه‌نویی درباره داوری گفت: اجازه بدهید در این خصوص نظری ندهم چون سن و سالی از ما گذشته است و کارشناسان نظر بدهند.

وی درباره نیمکت خالی ذوب‌آهن گفت: متاسفانه چندین مشکل داریم یکی مصدومان زیادی است که داریم عملا از 9-8 نفری که باید روی نیمکت داشته باشیم تنها تعویض ما رجب‌زاده بود که انجام شد. امیدواریم با اضافه شدن حسینی و مهدی‌پور و مهاجم جدیدی که خریده‌ایم شرایط بهتر شود.

سرمربی ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که آیا به دوران درخشانی که در اصفهان داشته است بازخواهد گشت، گفت: با همین نیت به اصفهان رفتم که دوران خوب گذشته را تکرار کنم.

قلعه‌نویی درمورد مصدومیت حدادی‌فر گفت: او جراحی را انجام داد که جا دارد از دکتر کیهانی تشکر کنم. حدادی‌فر آنقدر انسان خوبی است که خدا کمکش خواهد کرد تا با شرایط خوبی برگردد.

وی درباره تعویض رجب‌زاده و دلیل قرار نگرفتن او در ترکیب اصلی گفت: او هفته قبل بازی خوبی را انجام داد و برای نیمه دوم روی او حساب کرده‌ بودیم تا همان تاثیرگذاری قبل را داشته باشد. از ابتدا قرار بود فیکس بازی کند اما تشخیص دادیم از او در وقت طلایی نیمه دوم استفاده کنیم. وقتی هم به زمین آمد حداقل می‌توانست دو گل بزند اما به خاطر مصدومیت مجبور شدیم او را زودتر به زمین بیاوریم.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۵۴۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام احساسی قلعه نویی به تیم ملی فوتسال ایران

به گزارش تابناک، مهر نوشت: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پیام روحیه بخشی را به تیم ملی فوتسال در آستانه فینال جام ملت‌های آسیا داد.

صعود تیم ملی فوتسال ایران به فینال جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا باعث شد تا امیر قلعه نویی پیامی را برای آن‌ها منتشر کند که به شرح زیر است:

قلعه نویی که از روی یک متن صحبت‌های خود را قرائت می‌کرد رو به دوربین گفت: «به نظرم شما ایرانی بودن را معنا کردید. تیمی هستید که تا آخرین لحظه دست از تلاش بر نمی‌دارید. نسل تازه‌ای با درایت سرمربی بادانش در حال شکل‌گیری است. قهرمانی در آسیا تازه گام ابتدایی برای افتخارات بیشتر و جهانی است. آرزو دارم و اطمینان می‌دهم با همین گام‌های استوارتان با جام به وطن بر می‌گردید.»

 

دیگر خبرها

  • حمایت ویژه امیر قلعه نویی از شاگردان وحید شمسایی
  • فیلم| تبریک خاص قلعه نویی به بازیکنان تیم ملی فوتسال
  • پیام احساسی قلعه نویی به تیم ملی فوتسال ایران
  • تبریک خاص قلعه نویی برای بازیکنان تیم ملی فوتسال | ویدئو
  • قلعه‌نویی خطاب به ملی‌پوشان فوتسال: اطمینان دارم با جام به وطن برمی گردید+ فیلم
  • به مایلی‌کهن زنگ زدم و گفتم بیا با هم فالوده بخوریم ! | میانجیگری میان محمد مایلی کهن و امیر قلعه نویی فایده دارد؟
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • تیم ملی یک مربی جدید می‌خواهد