Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه ورزشی: مهدی تارتار پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل سپاهان در نشست خبری اظهار داشت: می‌خواهم در ابتدا از قاسم حدادی‌فر یاد کنم و آرزو می‌کنم زودتر برگردد. البته این طبیعت فوتبال است و باید با آن بجنگیم.

به گزارشبولتن نیوزبه نقل از تسنیم، وی افزود: بچه‌های ما به جایی رسیده‌اند که سپاهان را در خانه‌اش تحت‌ِفشار قرار می‌دهند و امروز هم مستحق پیروزی بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما موقعیت‌های بسیار خوبی خلق کردیم و یک پنالتی را هم از دست دادیم. از سپاهان تشکر می‌کنم که بازی جوانمردانه‌ای را به نمایش گذاشت.

سرمربی پارس جنوبی جم با بیان اینکه سپاهان در فصل جدید چهار بازیکن اصلی خود را در خط دفاع تغییر داده است، گفت: امروز دروازه‌بان اصلی این تیم هم در بازی حضور نداشت. بسیار مشکل است که بازیکنان جدید خط دفاعی هماهنگ شوند و این کار نیاز به فرصت دارد. کرانچار کارنامه مشخص و مثبتی در ایران دارد و از مربیان بسیار خوب است.

تارتار در خصوص تیم پارس جنوبی تصریح کرد: تیم ما در هر سه بازی که پشت سر گذاشتیم، خوب بود. با توجه به اینکه حدود 70 درصد بازیکنان کنونی تیم کنار هم بازی کرده‌اند با تفکرات من آشنا هستند. امیدوارم این روند خوب پارس جنوبی ادامه پیدا کند. این در حالی است که عیار تیم‌ها از هفته ششم به بعد مشخص می‌شود.

وی با اشاره به وضعیت دروازه‌بان تیمش اظهار داشت: بحث دروازه‌بانی برای مربیان بسیار حساس است و می‌توان گفت که 50 درصد یک تیم به دروازه‌بان آن است. همان‌طور که دیدیم دروازه‌بان جوان سپاهان وارد بازی شد و یک پنالتی حساس برای سپاهان گرفت. ما در ابتدای فصل محسن فروزان را جذب کردیم، چون نسبت به او شناخت داشتیم. فروزان یکی از دروازه‌بان خوب فوتبال ماست و روی او حساب کرده‌ایم. در این دیدار نورمحمدی باتجربه را به تیم اضافه کردیم که در دفاع به ما بسیار کمک کرد.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در مورد تعویض‌هایش در این مسابقه خاطرنشان کرد: زمانی که عقب افتادیم بازیکنانی را به زمین آوردیم که کنار هم بازی کرده بودند که خدا را شکر این تعویض‌ها مؤثر بود. نانگ و سالاروند در فصل گذشته کنار هم بازی کرده بودند که یکی از نکات مثبت این تعویض‌ها حضور آنها کنار هم بود.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۵۴۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امشب در نمایشی عالی موفق شد برابر چلسی به پیروزی ۵-۰ برسد. توپچی‌ها موقعیت‌های زیادی خلق کردند و توانایی بیشتر کردن اختلاف را داشتند اما درنهایت بازی با همان پنج گل خاتمه یافت. آنها اکنون در صدر جدول با منچستر سیتی فاصله‌ای ۴ امتیازی دارند و باید منتظر باشند سیتیزن‌ها بازی‌های معوقه‌شان را برگزار کنند. میکل آرتتا پس از این برد پرگل در نشست خبری درباره بازی امشب صحبت کرد.

نظرتان در مورد بازی؟
یک نمایش بزرگ. من فکر می‌کنم که در مجموع و به‌صورت انفرادی در مقابل یک تیم واقعا خوب که در فرم عالی بود و قرار بود ما را تحت فشار بگذارد عالی بودیم. ما واقعا خوب عمل کردیم. از نیمه اول خوب بودیم و با شجاعت زیادی بازی می‌کردیم. امروز از نتیجه واقعا خوشحالم، روز خوبی برای هواداران ما نیز هست. خیلی خوشحالم.

پوچتینو و عملکرد چلسی؟
من او و تمام چیزهایی که تجربه کرده و در حال گذراندن است را درک می‌کنم. او کار فوق‌العاده‌ای در چلسی انجام می‌دهد. آنها مستحق پیروز شدن در تمام ۷ دیدار اخیرشان بوده‌اند.

عملکرد تیم؟
در نیمه اول کمی شلخته بودیم. مخصوصاً در هنگام مالکیت توپ و دفاع کردن. دو موقعیت بزرگ به آنها دادیم که دوست نداشتم. نیمه دوم بسیار بهتر و بانظم‌ بیشتری بازی کردیم.

خلق موقعیت‌های زیاد؟
بله فرصت‌های بسیار زیادی برای گلزنی داشتیم اما نتوانستیم از همه آنها استفاده کنیم. این یک نکته منفی در بازی امشب است. دوست داشتم مهاجمان بهتر از موقعیت‌ها استفاده کنند. به‌نظرم نتیجه می‌توانست متفاوت‌تر از نتیجه نهایی باشد.

دیگر خبرها

  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود
  • آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!
  • تارتار و هدایت ملوان با درد شدید (عکس)
  • سرمربی قرقیزستان: قبل از بازی با ایران هم فراتر از انتظار بودیم
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می رسد
  • پیروزی تراکتور مقابل سپاهان با هتریک «محمد صادق سلیمی»