Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه ورزشی: فراز کمالوند بعد از پیروزی 2 بر صفر خانگی مقابل پدیده در هفته سوم لیگ برتر فوتبال گفت:‌ وقتی اینهمه تلاش بدون چشمداشتی که انجام می دهید با خبرنگاران تبریک می گویم و شما را در این پیروزی سهیم می دانم زحماتی که شما در کنار هواداران می کشید را به شما هم تقدیم می کنم چون نقش بسزایی داشته اید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارشبولتن نیوزبه نقل از فارس، وی ادامه داد:‌ بازی خوبی بود چون دوست ندارم امتیاز خانگی را به هیچ وجه از دست دهیم رو به بازی بسته اوردیم که خدا را شکر هیچ موقعیتی را هم به حریف ندادیم. خوشبختانه با بازگشت اسدی تیم خوب شد گفته بودم که حضور او تاثیرکذار است مشکل اصلی ما کمبود بازیکن است چون در مجموع 14 - 15 بازیکن داریم و 6 بازیکن بیشتلر نی توانستیم جذب کنیم و تمام نفراتی که گرفتیم خوب هستند خدا را شکر در 3 بازی 6 امتیاز گرفتیم اما اعتقادا دارم اگر هفته گذشته آن اتفاقات نامطلوب و ناعادلانه رخ نمی داد الان 9 امتیازی بودیم.

فراز کمالوند با اشاره به تأثیر گرما روی عملکرد بازیکنان صنعت نفت،‌گفت: این باور وجود دارد که گرما تنها روی حریفان ما تأثیر منفی می‌گذارد در حالی که ما بازی‌های بیشتری را در این شرایط به میدان می‌رویم.

وی ادامه داد: یکی از دلایل آسیب‌دیدگی بازیکنان از دست آب بدن به دلیل گرمای زیاد است. گرفتگی‌های زیادی هم به خاطر این موضوع به وجود می‌آید که باید شرایطی را ایجاد کنیم تا در مدت باقیمانده تا پایان فصل گرما اگر امکان دارد تمریناتمان را در شهر دیگری برگزار کنیم.

سرمربی صنعت نفت آبادان تصریح کرد: این صنعت نفت با تیم مورد نظر من فاصله دارد، هدف‌گذاری ما برای نیم‌فصل کسب حدود 20 امتیاز است اگر به 20 یا حدود 20 امتیاز برسیم، با سابقه مربی‌گری‌ام می‌گویم نه تنها رتبه تک‌رقمی کسب خواهیم کرد حتی می‌توانیم نیم‌نگاهی به کسب سهمیه آسیا هم داشته باشیم.

کمالوند با بیان اینکه در نیم‌فصل 3 - 4 بازیکن برای تقویت تیم به خدمت خواهد گرفت،‌گفت: باید تشکری ویژه از هواداران و رسانه‌ها داشته باشم روزی که به آباداذن آمدم تعدادی دنبال درست کردن دردسر بودند و مدام درباره بازیکنانی که گرفته بودیم اظهارنظر می‌کردند تنها جایی که انتقاد نشد رسانه‌ها بود.

وی افزود: تنها یک مشکل داریم و آن هم کمبود بازیکن است چون تنها 6 بازیکن توانستیم جذب کنیم اگر می‌توانستیم 10 بازیکن بگیریم در کنار بازیکنان سال قبل شرایطمان بهتر می‌شد فقط دعا می‌کنیم که مصدوم ندهیم چون دیدید که با مصدومیت اسدی کار ما سخت شد.

سرمربی صنعت نفت آبادان با اشاره به درگیر‌ی‌های پایان بازی با پدیده گفت: از نماینده فدراسیون تشکر می‌کنم که به خوبی ورود کرد دو سه بازیکن را حتماً جریمه می‌کنیم چون وقتی سه امتیاز را گرفته‌ایم دیگر نیازی نیست وارد حاشیه شویم تا برای ما تبعات داشته باشد.

کمالوند درباره دیدار هفته آینده مقابل پارس‌جم گفت: احساسم این است که فوتبال فرآیند خوبی در این شهر ایجاد کرده است و جمعیت خوبی به این شهر آمده است اما بهتر است با ایجاد امکانات و زیرساخت‌ها از این موضوع نهایت بهره برده شود.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۵۴۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال ملوان و سایپا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۳۰ و در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان ۹۰ دقیقه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

ترکیب ملوان: افشار صداقت، آرمان اکوان، میلاد باقری، ابوذر صفرزاده، پدرام قاضی پور، مجید عیدی، پرهام موقعری، محمدرضا بردبار، مهران احمدی، محمد عمری (۸۰- رضا جعفری) و محمدرضا سلیمانی (۹۰- سعید باقرپسند)

ترکیب سایپا: نیما علی‌پور، رضا فرجی، محمدحسین خسروی (۸۲- مهدی خدایاری فرد)، سیدمحمد طاها طباطبایی (۸۲- پیمان میری)، رامین آقالو، احسان هادیان، محمود شفیعی، احسان جودکی، امیرحسین نعمتی و علیرضا ملکی

بازی متعادل آغاز شد و بازیکنان دو تیم میلی برای نزدیک شدن به دروازه‌ها را نداشتند و توپ بیشتر در میانه‌های زمین در گردش بود.

محمد عمری مهاجم ملوان در دقیقه ۲۴ صاحب موقعیت خوبی شد که مدافعان سایپا مانع از شوت زنی این بازیکن شدند و این فرصت برای میزبان از دست رفت.

این بازی در نیمه اول بدون ایجاد موقعیت خطرناکی و با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

بازیکنان ملوان نیمه دوم را بهتر آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی، خروج ضعیف علی‌پور از دروازه سایپا، توپ را مقابل پای قاضی پور قرار داد اما ضربه این بازیکن به بیرون رفت. در ادامه و در دقیقه ۶۶ قاضی در محوطه جریمه نقش بر زمین شد و به سود ملوان پنالتی اعلام شد که محمد عمری توانست پنالتی خود را تبدیل به گل کند تا اولین گل بازی و اولین گل خود با پیراهن ملوان را به ثمر برساند.

بازیکنان سایپا خیلی زود به بازی برگشتند و در دقیقه ۶۸، ارسال بافقی در محوطه جریمه با ضربه سر خسروی همراه شد و این بازیکن گل تساوی را برای سایپا به ثمر رساند.

در ادامه بازیکنان هر دو تیم به خصوص شاگردان مهدی تارتار در ملوان موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتند اما هیچکدام ثمره‌ای به همراه نداشت تا بازی در وقت‌های قانونی (۹۰ دقیقه) با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان برسد تا بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود.

کد خبر 6089331

دیگر خبرها

  • ۱۷ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • ماتا: رشفورد در یورو احیا می‌شود
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود
  • پیروزی آلومینیوم شگفتی جام بود/ قرارداد «اوسمار» باید تمدید شود
  • نماینده مردم زنجان : دولت جدیت لازم برای استفاده از افراد توانمند را نداشت/ مجلس در انتسابات تاثیر منفی گذاشت/ چالش‌هایمان بیشتر خواهد شد
  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد
  • بسکتبال NBA | استفن کری، بهترین بازیکن کلاچ سال
  • بسکتبال NBA | در لس آنجلس صدای جارو شنیده می شود
  • میراثی که از تیم شمسایی در جام ملت‌ها باقی می‌ماند