Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران با ابراز رضایت از عملکرد ملی‌پوشان، گفت: بچه‌ها در ابتدا حریف را دست کم گرفته بودند.

به گزارش ایسنا، مهران حاتمی پس از پیروزی تیم ملی ایران برابر سوریه اظهار کرد: فکر می‌کنم این دو بازی که گذشت و بازی بعد بهترین فرصت برای بازیکنان است که کنار هم بازی کنند و به هماهنگی بیشتری برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعا این فرصت خوبی بود که همه بچه‌ها چند دقیقه در زمین باشند و خودشان را پیدا کنند؛ بخصوص اینکه با آمدن حامد حدادی به تیم باید کاری کنیم که بازیکنان بیشتر با حدادی بازی کنند و با او هماهنگ‌تر باشند.

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران در پاسخ به این پرسش که دلیل رقابت نزدیک در کوارتر اول با سوریه چه بود؟ گفت: به نظرم بازیکنان اول مسابقه یک مقدار حریف را دست کم گرفتند و فکر می‌کردند خیلی ساده برنده بازی هستند اما خیلی زود به خودشان آمدند و برنده شدند. خیلی خوشحالم که این اتفاق در این مسابقه افتاد و حالا از بازی بعد به خودمان آمده‌ایم و از ابتدا با قدرت شروع می‌کنیم.

او درباره دیدار برابر اردن نیز گفت: همه مسابقات برای ما دشوار است. قبل از دیدار با سوریه هم گفتم این مسابقه بسیار دشوار خواهد بود و قعطا دیدار با اردن هم سخت خواهد شد و نباید غفلت کنیم. همه تیم‌ها برابر ما انگیزه دارند و با قدرت برابر ایران به میدان می‌آیند و باید حواسمان باشد.

حاتمی درباره زمان بازی نرسیدن به نوید رضایی‌فر نیز بیان کرد: ۱۱ نفر امشب بازی کردند. واقعا سخت است ۱۲ نفر وارد زمین شوند و حداقل چهار یا پنج دقیقه بازی کنند. ان‌شاءالله بازی بعدی نوید هم وارد زمین می‌شود. با این حال همه بازیکنان باید بدانند که نشستن روی نیمکت تیم ملی هم تجربه بسیار خوبی است و باید از آن استفاده کنند و زمانی که وارد زمین می‌شوند عملکرد خوبی داشته باشند.

او در پاسخ به این سوال که از کار دفاعی تیمش راضی بود یا نه؟ تصریح کرد: واقعیتش را بخواهید نه. با اینکه سوریه ۶۳ امتیاز آورد اما راضی نبودم و به نظرم بازیکنان آنطور که باید در دفاع خوب نبودند. با این حال اتفاقی است که برای هر تیمی می‌افتد و انشالله در مسابقه بعدی بهتر خواهیم بود.

به گزارش ایسنا، تیم ملی بسکتبال ایران یکشنبه در سومین مسابقه خود به مصاف اردن می‌رود. این رقابت در روز پایانی مرحله مقدماتی کاپ‌آسیا ساعت ۲۰ به وقت ایران خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۵۴۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حواشی حضور مهران رجبی در سریال پایتخت

آفتاب‌‌نیوز :

مهران رجبی با حضور در برنامه جعبه سیاه درباره حضورش در سریال پایتخت برای نقش بهبود توضیح داد و گفت: «از من هم برای بازی در این سریال دعوت شد، اما آن زمان درگیر سریال دردسر‌های عظیم بودم. بعد دیدم مهران احمدی بهتر از من بازی می‌کند.»

کاربران به این ویدئو واکشن‌های متفاوتی داشته‌اند. برخی عدم حضور او را مایه تاسف دانسته و معتقد بودند اگر مهران رجبی در گروه بازیگران پایتخت بود این سریال جذاب‌تر می‌شد، اما نظر عده‌ای دیگر خلاف این موضوع بود و احمد مهران‌فر را بهترین گزینه برای نقش بهبود می‌دانستند.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • ده روسی: امشب، شب لورکوزن بود و در کل امسال، سال لورکوزن است
  • ژابی آلونسو: شکست فصل گذشته مقابل رم دردناک بود؛ از آن بازی درس گرفتیم
  • پرستاری یک شغل سخت و دشوار است/ ۷۵ درصد پرستاران ایران زن هستند
  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
  • هری کین: بازی در خانه رئال مادرید دشوار است اما ما به خودمان ایمان داریم
  • زیدان: هرچند تقابل با بایرن مونیخ دشوار خواهد بود اما رئال مادرید، رئال مادرید است
  • به یاد آتیلا پسیانی و لحظه‌های ماندگارش در سینما | از هنرمندی در آثار بهرام بیضایی تا حاتمی‌کیا و بهروز افخمی |‌ ببینید
  • حواشی حضور مهران رجبی در سریال پایتخت
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد