Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عروس داعشی اهل مراکش، خاطرات تلخ زندگی در کنار تروریست‌ها در رقه سوریه را بیان کرد.

به گزارش ایندیپندنت، یک عروس داعشی به نام «اسلام میتات» 23 ساله، خاطرات روزهای تلخ زندگی خود در مناطق تحت اشغال گروه تروریستی داعش در رقه سوریه را بیان کرد.
این زن که اهل مراکش است دو فرزند دارد و به اجبارِ همسرش «احمد»، پس از سه سال زندگی مشترک به سوریه سفر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او که هم اکنون در سوریه است، در مصاحبه با روزنامه ساندی تایمز گفت: من با دو خواهر دوقلوی انگلیسی که در سال 2014 از منچستر گریخته بودند و به سوریه آمده بودند، در یک خانه زندگی می‌کردم. همچنین تعدادی دختر مدرسه‌ای دیگر که اهل انگلیس بودند، در این خانه زندگی می‌کردند.
وی افزود: من حتی با سالی جونز، بیوه داعشی که هم ‌اکنون در فهرست تروریست‌های خطرناک جهان قرار دارد، ملاقات داشتم.
این عروس داعشی همچنین گفت که عناصر داعش از انجام حملات تروریستی در اروپا و این که ببینند نام آن‌ها در وبسایت‌های انگلیسی ثبت شده است، خوشحال می‌شوند.
میتات گفت: به محض اینکه به سوریه آمدم، همسرم کشته شد و چند ماه بعد هم پسرم عبدالله که هم اکنون 2 ساله است، به دنیا آمد. من با همسرم در یک وبسایت همسریابی آشنا شدم و او به من گفته بود برای کارش باید به ترکیه برود، اما در نهایت ما را به سوریه آورد. پس از مرگش من با یک داعشیِ افغانی- آلمانی ازدواج کردم که مرا در خانه حبس می‌کرد و نمی‌گذاشت دوستانم را ببینم. در واقع او رویای من برای فرار را نابود کرد. از او جدا شدم و به اجبار با یک داعشیِ استرالیایی ازدواج کردم.
من می‌دیدم که داعشی‌ها با بردگان ایزدی چه رفتار وحشتناکی دارند و چگونه آن‌ها را در اختیار یکدیگر قرار می‌دهند. عناصر داعش آن‌ها را برای برقراری رابطه شلاق می‌زدند. صحنه اعدام قانون‌شکنان توسط داعشی‌ها ماجرای هر روز ما در خیابان  بود.

--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۵۵۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلاکت ۲ تروریست با عملیات پهپادی در اطراف زاهدان

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، غروب امروز طی عملیات پهپادی نیروهای امنیتی در منطقه شورو به سمت سرجنگل در محدوده شهرستان زاهدان، خودرو تروریست‌ها هدف قرار گرفت. طی این عملیات موفق ۲ تروریست به هلاکت رسیدند.

جزئیات تکمیلی متعاقباً اعلام می‌گردد.

دیگر خبرها

  • آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است
  • گزارش روزنامه شهرداری تهران درباره یک شغل جدید با عنوان «یک زندگی سگی»!
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • روایت یک کارگردان از فیلمسازی در نوجوانی/ چیزی جز گوشی لازم نیست
  • عروسی‌هایی بدون تالار و تشریفات
  • حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس | ببینید
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه کاره است؟ /خاطرات عروس بزرگ امام از فوت دو فرزندش و علت آن
  • انجام ۲۰ دقیقه بازی تتریس می تواند از ابتلا به اختلال اضطراب پس از حادثه جلوگیری کند
  • هلاکت ۲ تروریست با عملیات پهپادی در اطراف زاهدان
  • عروس بزرگ امام خمینی درگذشت