Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-27@16:27:57 GMT

واکنش کاپیتان دوب آهن به مصدومیت قاسم حدادی‌فر

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۵۶۷۱۲

واکنش کاپیتان دوب آهن به مصدومیت قاسم حدادی‌فر

مهدی رجب‌زاده درباره تساوی بدون گل تیم‌های پیکان و ذوب‌آهن گفت: کمی بی‌دقتی و کمی هم بدشانس بودیم. فکر می‌کنم تا قبل از اینکه 10 نفره شویم می‌توانستیم به گل برسیم اما بعد از اینکه یک بازیکن‌مان اخراج شد تحت فشار قرار گرفتیم و حتی توپ هم به تیر دروازه ما خورد.

وی ادامه داد: دو تیمفوتبال درگیرانه‌ای انجام دادند و بازی شکل فوتبالی خوبی نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید هم به دلیل کیفیت زمین بود. زمین صاف بود اما به دلیل خیسی زمین کنترل توپ سخت بود.

هافبک ذوب‌آهن درباره دلیل کم بازی کردنش در این مسابقه گفت: من یا هر بازیکنی دیگری سرباز تیم هستیم. تصمیم‌گیرنده در مورد بازیکنان تیم قلعه‌نویی است و باید هر موقع به هر بازیکنی بازی رسید مانند یک سرباز با تمام توان کار کند.

رجب‌زاده درباره مصدومیت قاسم حدادی‌فر عنوان کرد: همه از این اتفاق ناراحت شدیم. امیدوارم دوباره این بازیکن خوب شود. حدادی‌فر در این چند مدت خیلی تلاش کرد و مصدومیت او به تمام بازیکنان ما شوک وارد کرد. اعصابم به خاطر این موضوع به هم ریخت. حدادی‌فر بازیکن خیلی خوبی است و حیف است تیمی از داشتن او محروم شود.

وی ادامه داد: تیم خوبی داریم اما مصدومیت چند بازیکن دست و بال ما را بسته است. در صورتی که این‌ بازیکنان برگردند می‌توانیم جزو تیم‌های بالایی جدول باشیم.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۵۶۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!

شب گذشته پس از ۱۴ سال اورتون در دربی مرسی ساید مقابل لیورپول به برتری رسید تا امید قهرمانی تیم کلوپ کمتر از قبل شود. باید معجزه‌ای شود تا آرسنال و سیتی بگذارند تا جام به لیورپولی‌ها برسد. پس از این باخت، ویرجیل فن دایک مصاحبه‌ای تند و آتشین داشت و از کلمات متفاوتی نیز استفاده کرد.


استفاده کلمه «آنها» به جای «ما» نشان می‌دهد که اختلاف در تیم لیورپول بالا گرفته و فن دایک از نمایش هم‌تیمی‌های خود سخت عصبانی است. این در حالی است که پیش‌تر نیز، رابرتسون، دیگر مدافع تیم شدیداً از مهاجمان لیورپول انتقاد کرد و گفت که باید آن‌ها گلزنی کنند!


فن دایک در ادامه گفت: اگر ما به صورت کلی به همین شکل بازی کنیم، هیچ تقابلی را در زمین برنده نشویم و خیلی راحت ضربه کاشته به بازیکنان بدهیم، هیچ شانسی برای قهرمانی نخواهیم داشت. مدافع لیورپول از ناراحتی شدید خود پس از شکست صحبت کرد و اظهار داشت که باید تمام بازیکنان لیورپول امشب در آیینه خودشان را نگاه کنند و اگر همه توانشان را گذاشتند، عملکردشان را بازبینی کنند.


فن دایک مدعی شد که لیورپول که مدعی قهرمانی است، نباید مقابل تیمی که مدعی سقوط است این گونه بازی کند. او گفت «با نمایش امروز خودمان خواستیم که کورس قهرمانی جا بمانیم!»

دیگر خبرها

  • عکس| اقدام خیرخواهانه کاپیتان پرسپولیس برای کودک خراسانی
  • اقدام خیرخواهانه کاپیتان پرسپولیس برای کودک خراسانی
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • ستاره‌های والیبال علیه تیم ملی و پائز؛ دوباره بازیکن سالاری زیر تور