Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ورزشکار مشهور پس از اینکه تهمتی زشت به همسر خود زد اکنون دیگر راهی برای بازگشت به زندگی با همسرش ندارد. طلاق آنها هفته گذشته رسمی شد.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، به نقل از دیلی میرور، امیر خان بوکسور مشهور دنیای ورزش های رزمی که درآمدی عالی از راه بوکس دارد و هم اکنون یکی از پردرآمدترین ورزشکاران جهان به شمار می رود هر چند زیر پرچم بریتانیا مسابقه می دهد اما اصلیتی پاکستانی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او سال 2012 با فریال مخدوم دختر پاکستانی ازدواج کرد. آنها اکنون دختری سه ساله به نام لامایسا دارند.

در حالی که همه فکر می کردند این بوکسور و همسرش زندگی بسیار خوبی دارند امیرخان یک ماه پیش توئیتی منتشر کرد و از جدایی خود با همسرش خبر داد. او در این توئیت تاکید کرد دلیل جدایی از همسرش خیانت او بوده است.

امیر خان ادعا کرد که همسرش فریال مخدوم با آنتونی جاشوآ دیگر بوکسور انگلیسیارتباط نامشروع دارد. امیرخان برای اینکه ادعای خود را ثابت کند در توئیت خود تصویر توئیت عاشقانه فریال برای آنتونی را منتشر کرد. این اتهام بزرگ زندگی فریال مخدوم را به هم ریخت.

او می گوید از خانواده ای سنتی است و حتی به زبان آوردن چنین تهمت زشتی باعث طرد شدن او از خانواده و خاندانش می شود. او سپس تاکید کرد که حساب کاربری او هک شده و گرنه هیچ زن متاهلی هر چقدر هم احمق باشد در توئیتر خود به صورت واضح برای مرد دیگری ابراز احساسات عاشقانه نمی کند. اکنون نیز ثابت شده است که حساب کاربری این زن جوان پاکستانی هک شده بود. در نهایت این اتهام زشت منجر به جدایی این زوج سابقا خوشبخت شد.

امیر خان پس از این اتفاق راهی دبی شد و بلافاصله تصاویری بسیار نامناسب از خود در حین خوشگذرانی با یک مدل عرب منتشر کرد.

اکنون این بوکسور اعتراف می کند تهمت زشتی به همسرش زده و بابت این اتفاق بسیار پشیمان است و میخواهد نزد همسرش برگردد اما اینبار فریال مخدوم است که زیر بار نمی رود.

این زن جوان در گفت و گو با رسانه ها تاکید کرده نه تنها به زندگی با امیر خان برنمی گردد بلکه حتی اجازه نمی دهد این مرد بی بند و بار دختر سه ساله شان را ملاقات کند.

فریال هم اکنون به همراه دخترش در لندن زندگی می کند و تاکید می کند اتهام خیانت را هرگز نمی بخشد و حاضر به زندگی دوباره با این بوکسور مشهور نیست.

در عکس زیر امیرخان را در کنار همسرش می بینید، آنتونی جاشوآ نیز در عکس مشخص است:

انتهای پیام/

منبع: جام جم


خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۵۷۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتهام مدیرعامل پرسپولیس به بازیکنان سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، مدیرعامل پرسپولیس در عین حال که از بازیکنان این تیم حمایت کرد، نسبت به کارت قرمز امید عالیشاه نیز موضعی منفی گرفت اما عمده دلیل ناکامی قرمزها را اتلاف وقت بازیکنان تیم سپاهان قلمداد کرد.

او در این خصوص گفت: جا دارد از بازیکنان تشکر کنم و همچنین از هواداران که یار دوازدهم ما بودند. موقعیت بسیار خوبی داشتیم و چیزی که انتظارش را داشتیم، محقق نشد.

مدیرعامل پرسپولیس با انتقاد از سپاهانی‌ها عنوان کرد: ما یک زمانی بازیکنان کشورهای عربی را نقد میکردیم که از اوایل نیمه دوم خودشان را به مصدومیت می‌زدند اما تیم سپاهان از دقیقه پنج بازی 20 بار مصدوم وشبه مصدوم شدند و این موضوع روند بازی را کند کرد.

درویش همچنین در مورد اخراج امید عالیشاه اظهار داشت: ما از موقعیت‌هایمان استفاده کرد و البته کاپیتان ما هم نباید روی حساسیت بازی آن کار را میکرد. هرچند خطا را بازیکن آنها کرد اما بازیکن باتجربه نباید این کار را میکرد چون ما در اوج حملات بودیم.

دیگر خبرها

  • کوه‌ها هم ترک برمی‌دارند!
  • کسب ۵ مدال نقره و برنز بوکسورهای کردستانی در رقابت‌های کشوری
  • درخشش بوکسور‌های چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های انتخابی تیم ملی
  • روایت اخراج یک روحانی از مسجد به اتهام توهین به مسئولان + ویدئو
  • تداوم شکست بوکسورهای ایرانی در مسابقات قهرمانی امید و جوانان آسیا
  • اتهام مدیرعامل پرسپولیس به بازیکنان سپاهان
  • تعلیق عضو شورای یک شهر به اتهام دزدیدن شهردار!
  • معلمان مشق عشق را در مکتب‌خانه‌ها تدریس می‌کنند
  • درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی
  • مبارزه بوکس مایک تایسون با جیک پل رسما کلید خورد